loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 1395 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

انیمیشن The Swan Princess A Royal Family Tale 2014 محصول ۲۰۱۴ کشور آمریکا می باشد . ریچارد ریچ انیمیشن ساز محبوب آمریکایی کار تولید این کارتن را بر عهده داشته است . پرنسسس سوان و داستان خوانواده سلطنی ۸۳ انیمیشنی است که این کارگردان کهنه کار تولید کرده است . وی بیشتر شهرت خود را مدیون سری انیمیشنهای  The Swan Princess می باشد . داستان این قسمت از انیمیشن در مورد شاه درک و همسرش الیت می باشد . آنها پس از سالها زندگی در کنار هم تصمیم میگیرند تا فرزندی به دنیا آورند . آلیس نام فرزند این دو می باشد . اما درست پس از این اتفاق مسائل نا گواری برای این خانواده پیش می یاید . جادو گر  سرزمین طی پیشگویی اعلام میکند که دختری که به دنیا آمده است شوم است و ممکن است سرنوشت تلخی برای خانواده خود و سرزمینشان رقم بزند و باید هرچه سریعتر کشته شود . برای همین جادوگر تصمیم میگیرد تا آلیس را بدزدد. برای این کار گروهی از سنجابهای پرنده را استخدام میکند تا این کار را برای وی انجام دهند . شاه درک تصمیم میگیرد تا دختر خود را از شر این موجودات خبیث خلاص کند …  سایت دانلود فارسی افتخار دارد تا این انیمیشن را تنها پس از ۵ روز انتشار در سرارسر جهان با بالاترین کیفیت در اختیار شما کار بران عزیز قرار دهد امیدواریم از تماشای این کارتن لذت ببرید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید  شما هم اکنون می توانید این انیمیشن زیبا را از سرورهای پرقدرت دانلود جهــانـی در یافت نمایید

سبحان کاویانی بازدید : 768 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار امنیت اینترنت و ضد ویروس آویرا Avira Internet Security Suite یکی از قدرتمندترین برنامه های امنیتی به شمار می آید . اولین کمپانی ساخت نرم افزار ضد ویروس آلمانی به نام آویر Avira در حال حاضر ناشر یکی از بهترین آنتی ویروس های معتبر در جهان است . این نرم افزار امنیت اینترنت و ضد ویروس آویرا Avira Internet Security Suite از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها ، تبلیغات ، نرم افزارهای جاسوسی ، روباتها و … محافظت می کند . دانلود فارسی . از ویژگی های مهم و وقابل توجه این نرم افزار می توان به استفاده بسیار کم از منابع سیستم و تنظیمات و محیط کاربری بسیار ساده برای آماده سازی ، جستجو ، تشخیص نرم افزارهای مخرب و پاکسازی نام برد . این نرم افزار همچنین امنیت ایمیل های POP3 و SMTP شما رو فراهم می کند ضمن اینکه بروزرسانی این نرم افزار خیلی سریع و با حجم کم آماده دریافت می شود که همه کاربرانی که از این نرم افزار استفاده می کنند می توانند نرم افزار خود را آپدیت نماییند . با استفاده از آنتی ویروس آویرا امنیت شما در برابر حملات فیشیتگ ، روت کیت ها ، تروجان ها و بد افزارها کاملا فراهم خواهد شد .

 

سبحان کاویانی بازدید : 1799 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (1)

انیمیشن سریالی Transformers Rescue Bots یا ترانسفورماتور نجات ربات ها یک انیمیشن سریالی می باشد که براساس شخصیت های داستان اصلی آن تولید شده است . داستان این انیمیشن بیشتر بر آموزش کودکان تمرکز کرده است و آن ها را در مورد خطرات پیش روی آن ها و راه های نجات آموزش می دهد . در این مجموعه ربات هایی مانند Chase , Heatwave  , Blades , و Boulder به ایفای نقش پرداخته اند . هم چنین ربات محبوب این داستان یعنی Optimus Prime و Bumblebee نیز در این سریال قرار دارند . ربات های نام برده شده پیغامی را از طرف Optimus Primeدریافت می کنند که گروهی از ربات ها در کهکشان قصد دارند که به زمین نقل مکان کنند و آن ها تنها ربات هایی هستند که می توانند از زمین مراقبت نمایند و آن ها باید با کمک یکدیگر و دوستان انسانشان با یکدیگر همکاری نمایند تا از زمین مراقبت نمایند که در این بین ماجراهای جالبی برای آن ها اتفاق می افتد . Griffin Rock’s رئیس این گروه نجات می باشد که وظیفه رهبری آن ها را بر عهده دارد . Cody جوانترین عضو گروه است که با وجود اینکه دارای سن کمی است ولی به عنوان افسر گروه شناخته می شود و هم چنین به ربات های دیگر برای زندگی بر روی زمین کمک می کند و نقش راهنما را ایفا می کند . Chase یکی دیگر از ربات ها است که نقش پلیس را بازی می کند و می تواند که به یک ماشین پلیس تبدیل شود و دوست صمیمی Charile نیز می باشد و …

سبحان کاویانی بازدید : 1002 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

مستند Unsealed Alien Files پرونده های موجودات فضایی به بررسی یکی از اسرار آمیز ترین موضوعات حل نشده بشر  یعنی موجودات فضایی و  مشاهده شدن آن ها بر روی زمین می پردازد و شما را با آن آشنا می سازد که آیا این گزارش هایی که از دیده شدن موجودات فضایی و بشقاب پرنده ها بر روی زمین گزارش شده است واقعی بوده است یا ساخته ذهن بشر بوده است ؟ در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۱۱ سازمان FBI از محرمانه ترین پرونده های خود مربوط به حوادث عجیب و دیده شدن بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی مربوط به ۱۰ سال گذشته پرده برداشت و فرصت را در اختیار مستند سازان قرار داد تا بتوانند با استفاده از این اسناد معتبر به ساخت مستندهایی در این مورد بپردازند و مردم را با آن آشنا نمایند تا بتونند به حقیقت این موضوع بحث بر انگیز که از زمان های بسیار قدیم ذهن بشر را به خود مشغول کرده است و تا کنون هم بشر نتوانسته است که پی به حقیقت این ماجرا ببرد بپردازند .این مستند هم چنین به بررسی گزارش هایی که از فعالیت های بیگانه گان در سراسر جهان شده است نیز می پردازد و با سفر به آن مناطق و مصاحبه با شاهدان آن ماجرا می کوشد تا بزرگترین راز سیاره زمین را کشف نماید . تاکنون از این مستند سریالی ۳ فصل به نمایش در آمده است که در هر قسمت آن به بررسی یکی از این پرونه ها می پردازد و شما را از نزدیک با آن آشنا می سازد .

سبحان کاویانی بازدید : 546 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

بازی CounterSpy در سبک اکشن دارای گرافیک هنری فوق العاده می باشد که به تازگی برای اندروید و iOS منتشر شده است . شما به عنوان یک مامور ضد جاسوسی وظیفه دارید که سیاره خود را از برنامه های هسته ای ابر قدرت ها نجات دهید . در طول بازی مامور ضد جاسوسی شما می توانید سلاح های خود را آپگرید کنید . تنوع سلاح ها نیز قابل قبول می باشد و دشمنان مختلفی نیز در بازی وجود دارد . نکته ی جالب در مورد بازی CounterSpy اینمی باشد که بازی در ابتدا برای پلی استیشن منتشر شده است و سپس نسخه های موبایل آن در دسترس قرار گرفته است . این بازی در گوگل پلی و اپل استور به صورت پولی می باشد که شما می توانید نسخه رایگان آن را که مناسب سیستم عامل اندروید ۴.۰.۴ و iOS 7 به بالا می باشد را از سایت دانلود جهـانـی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 2970 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

درایور کارت گرافیکی اینتل Intel Graphic Driver یکی از اساسی ترین مجموعه ها در سیستم های سخت افزاری برای اجرای بازی و برنامه های گرافیکی می باشد . بعد از تعویض ویندوز برای اجرای بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی باید از آخرین نسخه درایور کارت گرافیکی استفاده کنید . آخرین نسخه  درایور کارت گرافیکی اینتل Intel Graphic Driver توسط Graphics Media Accelerator که سازنده های این تراشه ها اینتل می باشد را سایت دانلود فارسی برای سیستم عامل های ویندوز ۸ و ۸.۱ و ۷ و ویستا و Xp ارائه داده است که به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است . Intel Graphic Driver دارای ۴ نسل می باشد که تمام درایور ها در این ۴ نسل را یرای تمام ویندوزها در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی به صورت جداگانه قرار داده ایم . این درایور ها برای کامپیوتر های رومیزی ( Desktop PC ) ، لپ تاپ ( Laptop ) ، نت بوک ( Netbook ) و  تبلت ( Tablet ) ساخته شده است ، شما می توانید بر اساس نوع دستگاه و مدل کارت گرافیکی خود درایور مورد نظر را دانلود کنید .

سبحان کاویانی بازدید : 306 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

طراحی سایت امروزه جزو جذاب ترین از طرفی پیچیده ترین مشاغل به حساب می آید . طراحی بر طبق نیاز و سلیقه مشتری می تواند بسیار سخت و در برخی از موارد ناامید کننده باشد . برای رسیدن به بهترین نتیجه ابتدا قبل از شروع طراحی با مشاهده طرح های الهام بخش می توان به نتیجه بهتری دست یافت و نظر مشتری را جلب نمود . مجموعه آماده شده حاوی تصاویر مختلف و متنوع از طرح های آماده وب سایت می باشد که می تواند کمک بسیاری برای اجرای طرح اولیه شما باشد. هر بسته شامل ۱۰۰۰ فایل از فرمت های مختلف است .

سبحان کاویانی بازدید : 726 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (1)

این جشنواره با حضور پرشور مردم از سراسر کشور همراه بود. وجود 40غرفه تخصصی وفرهنگی،عرضه انواع محصولات متنوع تولیدی شهرستان چون زعفران،گردو، محصولات باغی،عرقیات گیاهی، گلیم دست بافت،عسل، اجرای برنامه های فرهنگی وهنری وثبت ملی جشنواره گردو با حضور استاندار کرمان از برنامه های عمده این جشنواره بود که برگزار شد.

سبحان کاویانی بازدید : 605 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

نرم افزار DxO Optics Pro مناسب برای کاربرانی که میخواهند یک تصاویر به یادماندنی با کیفیت بالا را به جا بگذارند پیشنهاد میشود . نرم افزار ارائه شده از دو فرمت Jpeg و Raw پشتیبانی میکند و عکاسان مبتدی و یا کاربرانی که با استفاده از تلفن همراه خود تصاویر با کیفیت نه چندان خوب را گرفته اند میتوانند توسط نرم افزار ارائه شده و تنها با چند کلیک ساده کیفیت عکس را افزایش دهند . نرم افزار DxO Optics Pro را میتوان به عنوان پلاگین در برنامه فتوشاپ نصب و راه اندازی کرد . بعد از اتمام نصب نرم افزار DxO Optics Pro از منو ایجاد شده از کاربر تقاضای درج تصاویر با فرمت مربوطه را می خواهد و چند تصاویر برای آموزش به صورت پیشفرض با خود به همراه دارد . بعد از انتخاب تصاویر و ارسال به حالت ویرایش جدولی برای نمایش نویز تصاویر برای کاربر به صورت اختصاصی ترسیم میشود و کاربر میتواند کیفیت و میزان شدت نور را به صورت اختصاصی کنترل کنند و با استفاده از جلوه های ویژه در نظر گرفته شده به عکس حالت های مختلفی را اضافه کند . نرم افزار ارائه شده مناسب برای نسخه ۳۲ و ۶۴ ویندوز می باشد .

تعداد صفحات : 89

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 234
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,190
  • بازدید ماه : 2,190
  • بازدید سال : 74,637
  • بازدید کلی : 1,479,676
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات