loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 503 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

پس از آن‌همه شایعه و تصاویر فاش شده از آیفون‌های جدید، تقریبا همه چیز برایمان روشن بود. اپل ساعتی قبل از دو آیفون ۴.۷ اینچ و ۵.۵ اینچ به همراه یک ساعت هوشمند به نام اپل‌واچ رونمایی کرد. در ادامه با دانلود جهـانـی همراه باشید تا با فبلت جدید اپل بیشتر آشنا شوید.

سبحان کاویانی بازدید : 742 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

نسل ششم از تلفن هوشمند اپل رونمایی شد. آیفون ۶ این بار با تغییرات اساسی همراه بود و اپل به دنبال تغییرات بازار و درخواست کاربرانش، سایز صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را به ۴.۷ اینچ و ۵.۵ افزایش داد. بله این بار اپل، آیفون خود را در دو سایز تولید کرد و با عرضه نسخه‌ی ۵.۵ اینچی وارد رقابت با فبلت‌های همچون گلکسی نوت ۴ سامسونگ شد. حال زمان مناسبی است تا آیفو‌ن‌های جدید را با نسل قبلی آن‌ها مقایسه کرده و تغییرات ایجاد شده در آن را بررسی کنید. در ادامه مطلب همراه سایت دانلود جهانی باشید.

سبحان کاویانی بازدید : 430 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

فاش‌کنندگان از سراسر دنیا به هیچ عنوان در لو دادن قطعات، تصاویر، اطلاعات و حتی نمونه‌های سر هم شده‌ی کامل آیفون 6 طی هفته‌های گذشته کوتاهی نکرده‌اند. اما آخرین نمونه‌ی فاش شده که توسط اکانت کاربر روسی یوتیوب یعنی Rozetked ارائه شده، می‌تواند بهترین و واضح‌ترین تصاویر متعلق به آیفون 6 نسخه‌ی 4.7 اینچی باشد.

سبحان کاویانی بازدید : 305 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

گلکسی نوت ۴ سامسونگ سرانجام از راه رسید و به نظر می‌رسد نبرد سنگینی را با آیفون 6 اپل در پیش خواهد داشت. این نزاع از آن سو شدت می‌گیرد که اپل در تلاش است یک فبلت 5.5 اینچی نیز به محصولات خود اضافه کند که مستقیما با نوت ۴ سامسونگ روبرو خواهد شد. اجازه دهید تا زمانی که نبرد نهایی آغاز شود، نگاهی داشته باشیم به رویارویی گلکسی نوت ۴ با نسخه قبلی آیفون یعنی 5s که البته هنوز بازار داغی دارد.

آروین افتخاری بازدید : 481 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

به تازگی HTC پرچمدار فلزی خود One M8 را با سیستم عامل ویندوزفون نیز معرفی کرد تا کاربران بتوانند طعم سیستم‌عامل مایکروسافت را در آخرین پرچمدار این شرکت بچشند. اما با سخت‌افزار مشابه چه تفاوت عملکردی میان این دو سیستم عامل وجود دارد؟ طول عمر باتری کدام نسخه بیشتر است؟ عملکرد دوربین در این دو تلفن به چه نحو است؟

سبحان کاویانی بازدید : 489 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

اپل قرار است آخرین نسخه از سیستم عامل معروف موبایل خود یعنی iOS 8 را حداکثر تا چند هفته دیگر به صورت عمومی منتشر کند. اگر یک دستگاه مبتنی بر سیستم عامل iOS دارید در این مطلب با سایت بزرگ دانلود جهانــی  همراه باشید تا شما را از آماده بودن دستگاه‌تان برای دریافت این آپدیت مطمئن کنیم. 

 
آروین افتخاری بازدید : 458 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

پس از آنکه استیوجابز در تابستان ۲۰۰۸ میلادی فروشگاه اپلیکیشن‌های آیفون، اپ‌استور را معرفی کرد، دنیای اپلیکیشن‌ها شکل گرفت و اپلیکیشن‌ها با سرعت بالایی رشد کردند تا امروزه به‌عنوان نقاط قوت هر اکوسیستمی ایفای نقش کنند. براساس گزارش comScore هم‌اینک ۵۲ درصد از اوقات کاربران در تعامل با رسانه‌های دیجیتال از طریق کار با اپلیکیشن‌ها روی گجت‌ها صرف می‌شود.

سبحان کاویانی بازدید : 417 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

وب‌سایت S&P جدیدا اینفوگرافیکی را منتشر کرده که در آن به بررسی جزئیات بازار تبلت‌ها و رده‌های متنوع قیمتی و ابعاد آنها پرداخته است. شرکت فراسو این اینفوگرافیک را ترجمه کرده که در ادامه آن را تقدیم شما می‌کنیم.

سبحان کاویانی بازدید : 553 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (1)

شاید برای شما هم مثل من اتفاق افتاده باشد که از تمام شدن سریع باتری گوشی خود گلایه‌مند باشید و هرکاری هم کرده باشید، باز هم مشکل باتری پابرجا باشد! یا به دلیل تمام شدن باتری گوشی خود, یک مکالمه مهم یا دیدن یک ویدیو زیبا را از دست داده و از این وضع خسته شده‌اید! برای رفع این مشکلات همراه سایت بزرگ دانلود جهانی باشید.

سبحان کاویانی بازدید : 511 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر مدتی به تماشای چیزی بنشینید با تمام ویژگی‌های آن به خوبی آشنا می‌شوید. ریزه‌کاری‌های کوچک از هر جسم، مکان یا فرد موجودی منحصر بفرد می‌سازد. شش سال است با اندروید آشنا شده و شاهد رشد و بلوغش بوده‌ایم، حال می‌خواهیم نگاهی به آینده‌ی پیش روی این سیستم عامل داشته باشیم.

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,265
  • بازدید ماه : 1,265
  • بازدید سال : 73,712
  • بازدید کلی : 1,478,751
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات