loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بنی اسد بازدید : 450 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

در ساعات اولیه‌ی روز دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ یک منجم آماتور توانست از انفجاری سهمگین در سطح مشتری فیلم ضبط کند، ستاره‌شناسان می‌گویند این انفجار درخشان بر اثر برخورد یک سیارک به وجود آمده است. سیارکی که به سوی زمین می‌آمده!

مجتبی بنی اسد بازدید : 533 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر سری به قاره‌ی سبز بزنید، حداقل با یک دوجین پل برخورد خواهید کرد که با عنوان "پل شیطان" شناخته می‌شوند. اما چه این تفکر ریشه در اساطیر و افسانه‌ها داشته باشد و چه خرافات محلی، بازدید از این پل‌های باستانی خالی از لطف نخواهد بود. در این مطلب سری خواهیم زد به یکی از این سازه‌های دیدنی، با ما همراه باشید.

مجتبی بنی اسد بازدید : 1139 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

پل‌ها یکی از جالب‌ترین سازه‌هایی هستند که توسط بشر به اشکال گوناگون ساخته و پرداخته شده‌اند. این روزها به مدد فناوری‌های مدرن و پیشرفته این سازه‌های آشنا، اشکالی جالب توجه به خود گرفته‌اند. اما نظرتان در مورد پلی که به شکل کاملاً طبیعی و از ریشه‌ی درختان شکل گرفته چیست؟ برای آشنایی بیشتر ما را همراهی کنید.

مجتبی بنی اسد بازدید : 1005 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

سلامتیه اونایی که ترجیح میدن یک حقیقت نابودشون کنه
تا اینکه یک دروغ الکی آرومشون کنه !

اس ام اس به سلامتی رفیق, اس ام اس به سلامتی

اس ام اس به سلامتی

سلامتی مردانی که هیچوقت سختی مرد بودن رو با راحتی نامردی عوض نمیکنن

اس ام اس به سلامتی رفیق, اس ام اس به سلامتی

اس ام اس به سلامتی

به سلامتی شماره هایی که خاموشنُ هی می گیریم . . !

اس ام اس به سلامتی رفیق, اس ام اس به سلامتی

اس ام اس به سلامتی

به سلامتی دلقکی که رو صحنه چشمش به عشقش افتاد
که با معشوقه اش به او میخندیدند . . .

(بیشتر در ادامه مطلب)

مجتبی بنی اسد بازدید : 819 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

 آن‌چه می‌بینید خطای دید نیست. این تصویری از یک رنگین‌کمان دوقلوی بسیار نادر است که دو کمان رنگی از یک نقطه خارج شده و عامل آن، ریزقطرات کروی و قطرات به شکل ساندویچ همبرگر موجود در باران است

 

مجتبی بنی اسد بازدید : 1564 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

در بخش گالری تصاویر سایت این بار برای شما خوبان سایت دانلود جهانیجدیدترین عکس ها برای پس زمینه ی دسک تاپ با کیفیت بالا را برای شما آماده کرده ایم.امیدوارم از دیدن آن ها لذت ببرید.

مجتبی بنی اسد بازدید : 755 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

در بخش گالری تصاویر سایت این بار برای شما خوبان سایت دانلود جهانی جدیدترین و زیباترین عکس ها از چشم ها را برای شما آماده کرده ایم.امیدوارم از دیدن آن ها لذت ببرید.

مجتبی بنی اسد بازدید : 833 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (1)

روزهای پایانی فصل بهار در حال سپری‌شدن است. این روزها چشم‌اندازهای خاکستری رنگ و دل مرده زمستانی جای خود را به مزارع رنگارنگ و خوش عطر و بوی بهاری داده‌اند که گاهی حتی تصور می‌کنید از عالم خیال و رؤیا پا به این جهان گذاشته‌اند. در ادامه این مطلب شما را با مکان‌هایی آشنا می‌کنیم که به عقیده بسیاری بهترین مقاصد گردشگری برای عاشقان فصل بهار بوده و زیبایی‌های‌شان روح و روان انسان‌ها را غرق در شادی و سرزندگی می‌نمایند. با ما در این گشت و گذار همراه باشید.

مجتبی بنی اسد بازدید : 948 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

سرعت اینترنت در ایران هم ماجرای خودش را دارد. بیشتر کاربران دائمی اینترنت یا از سرعت خود شکایت دارند یا اصلا نمی‌دانند سرعت حقیقی اینترنتشان چقدر است. برای بسیاری از کاربران پیش آمده که از شرکت‌های اینترنتی، پهنای باندی با سرعت مثلا ۵۱۲ گرفته‌اند اما از آن راضی نیستند و فکر می‌کنند سرعت اینترنتشان کمتر و مثلا ۱۲۸ است.

مجتبی بنی اسد بازدید : 1084 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

اینستگرام، سرویس به اشتراک‌گذاری تصاویر که این روزها طرفداران بی شماری دارد، ده ویژگی جدید برای ویرایش تصاویر به اپلیکیشن‌های تحت iOS و Android اضافه کرده است که ویرایش تصاویر و تبدیل آن به یک قطعه عکس به یاد ماندنی را بیش از پیش تسهیل کرده و لذت‌بخش می‌نماید. با دانلود جهانی همراه باشید تا نگاهی به این تغییرات داشته باشیم.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 314
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,418
  • بازدید ماه : 1,418
  • بازدید سال : 73,865
  • بازدید کلی : 1,478,904
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات