loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 740 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

سرانجام بازی Euro Truck Simulator 2 شبیه ساز کامیون : سفر به شرق منتشر شد . در این نسخه شما به کشورهای شرق سفر کرده و به کشورهای لهستان , اسلواکی و مجارستان برای تحویل بار سر می زنید . بیش از ۲۰ ساعت رانندگی در تمام مناطق جدید جهان بازی , اضافه شدن شهرهای جدید از جمله ورشو , کراکوف , استراوا , بوداپست , کوشیتسه و شهر های دیگر و کیلومترها جاده بازیک و گذشت از کوه و افزایش مهارت های رانندگی همه و همه از قسمتی از ویژگی های اضافه شده به این بازی زیبا و پرطرفدار است ..

سبحان کاویانی بازدید : 536 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات ۱۳۹۳/۴/۱۸

FIFA 14 MODDINGWAY MOD 3.0.0 All In One اضافه شد

سرانجام بازی پرطرفدار فیفا ۲۰۱۴ با عنوان FIFA 14 از سوی کمپانی الکترونیک آرتس عرضه شد . تصویر اصلی کاور بازی عکسی از لیونل مسی با لباس باشگاه بارسلونا می باشد . ولی در آمریکا و مکزیک از تصویر خاویر هرناندز مکزیکی که عضو باشگاه منچستر یونایتدمی باشد استفاده شده است . در سری جدید بازی فیفا قسمتی به نام Legend افسانه اضافه شده است که شما می توانید با انتخاب از بازیکنان کلاسیک در دوره های مختلف مانند پله ، مارادونا ، زیدان ، الیور کان و … استفاده نمایید.

سبحان کاویانی بازدید : 873 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (2)

بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer 2015 شبیه ساز فوتبال حرفه ای ۲۰۱۵ یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط Konami Digital Entertainment طراحی و ساخته شده و هر سال نسخه ای از آن برای تمامی پلتفرم ها به بازار عرضه می شود . همانطور که کمپانی کونامی در نمایشگاه E3 امسال وعده داده بود سرانجام تریلری کوتاه از این بازی منتشر کرد . کونامی بار دیگر قصد دارد به روزهای اوج خود بازگشته و رقابتی جذاب با رقیب دیرینه خود FIFA به راه بیندازد . کمپانی سازنده برای ساخت این بازی از موتور بازی سازی فاکس انجین استفاده کرده است و انتظار می درود تا کونامی بتواند با ارائه یک گیم پلی قدرتمند ,  تمام توجه ها را به سمت خودش معطوف کند . برخلاف PES 14 انتظار می رود این نسخه با جزئیات بیشتری روانه بازار شود مخصوصا بر روی کنسول های نسل هشتمی . کونامی هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه بازی اعلام نکرده است ولی گمان می رود تا این بازی در ۲۶ سپتامبر برای تمامی پلتفرم ها روانه بازار شود . به نظر شما امسال کدامیک از غول های بازیسازی برنده این نبرد سخت و نفسگیر خواهند بود ؟

سبحان کاویانی بازدید : 367 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (1)

مجموعه بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer شبیه ساز فوتبال حرفه ای که با نام اختصاری PES نیز شناخته می شود , یکی دیگر از سری بازی های جذاب و پرطرفدار سبک شبیه ساز فوتبال است که توسط کمپانی مشهور Konami طراحی و ساخته شده و از سال ۲۰۰۱ تا به امروز , هر سال نسخه ای از آن را برای طرفداران و عاشقان فوتبال به بازار عرضه شده است . این سری از بازی های در ابتدای راه خود زیر نظر و راهنمایی شخصی به نام Shingo Takatsuka تولید میشد . هر ساله بازی در اواخر ماه سپتامبر و یا اوایل اکتبر با دو نام متفاوت World Soccer Winning Eleven در ژاپن و Pro Evolution Soccer در سایر کشورها به بازار عرضه می گردد . نسخه ژاپنی مخصوص کشور ژاپن است که شامل لیگ محلی نیز می باشد . PES زمانی فعالیت های خود را به طور حرفه ای شروع کرده بود که سال ها قبل کمپانی FIFA نسخه های دیگری از شبیه ساز فوتبال را به بازار عرضه کرده بود ولی به مرور با استفاده از نوآوری در بازی های خود توانست گوی سبقت را از حریف قدیمی خود برباید و نام خود را بر سر زبان ها بیندازد و طرفداران بسیاری برای خود پیدا کند . تا به امروز ۱۳ نسخه از این بازی زیبا ساخته و به بازار عرضه شده است که پر فروشترین آنها Pro Evolution Soccer 2012 است که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۸۱.۶۵ میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفت و توانست به عنوان یکی از پرفروشترین بازی های سال دست یابد . به تدریج با پیشرفت در تکنولوژی , گرافیک بازی بهبود پیدا کرد و با ظهور اسطوره هایی مانند کریستیانو رونالدو که چند سالی است تصویر او بر روی کاور بازی نقش می بندد , PES توانست هوادارن خود را راضی و خشنود نگه دارد . همانطور که گفته شد تا امروز کمپانی بزرگ Konami سیزده عنوان بازی با نام Pro Evolution Soccer وارد بازار کرده است که به اختصار به تاریخچه هر کدام از آنها می پردازیم .

سبحان کاویانی بازدید : 330 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی FIFA 14 فوتبال فیفا ۱۴ یکی از بازی های فوتبال پرطرفدار سیستم های اندروید است، سرانجام پس از مدتی انتظار ورژن جدید فوتبال فیفا ۱۴ رسید که سایت دانلود فارسی آن را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده است، بازی فوتبال فیفا ۱۴ با گرافیکی فوق العاده بالا و محیط کاملا سه بعدی طراحی شده و تمام بازیکنان بصورت واقعی هستند، این بازی شامل ۳۳ لیگ برتر، ۶۰۰ تیم دارای مجوز و بیش از ۱۶۰۰ بازیکن ساخته شده و از زبان های انگلیسی و آلمانی استفاده می شوداین بازی برای تمامی سیستم های اندروید ۲.۳.۳ به بالا طراحی شده امیدواریم از دانلود این بازی لذت ببرید.

سبحان کاویانی بازدید : 353 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Shaun White Skateboarding نام بازی ورزشی و جذاب می باشد که توسط کمپانی محبوب Ubisoft منتشر شده است. این بازی جز یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های این کمپانی بزرگ محسوب می شود که اینبار بازی با موضوع متفاوت عرضه دنیای گیم کرده است. شما در این بازی با شخصیت محبوبی با نام Shaun White آشنا می شوید که او جز یکی از بهترین اسکیت بازها بوده داستان بازی از آنجایی شروع می شود که به دلایلی او توسط گروهی بازداشت می شود حال می بایست شما شخصیتی را طراحی کنید و به آموزش اسکیت بپردازید که در طی این مراحل با شخصیت های زیادی آشنا می شوید. بازی از گرافیک مطلوب و مناسبی برخوردار است که می توان آن را با حداقل سیستم از نظر سخت افزاری اجرا نمود. این بازی بروی پلتفرم های PC,PS3,XBOX,Wii عرضه شده است .

 

سبحان کاویانی بازدید : 753 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Driver San Francisco درایور سان فرانسیسکو یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و مسابقه ای است که توسط Ubisoft Reflections طراحی و ساخته شده و کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft آن را در سال ۲۰۱۱ برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه کرد . این نسخه نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات گوناگونی کرده است طوری که تمام نکات دوست داشتنی شماره های قبل را نگه داشته و با ارتقاء دادن آن هاو اضافه کردن عناصر دیگر یک بازی بسیار سرگرم کننده تیدیل شده است. شما در این بازی طبق معمول توسط شخصیت همیشگی بازی یعنی جان تنر John Tanner داستان بازی را ادامه می دهید .

\"\"

سبحان کاویانی بازدید : 486 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

فیفا که به FIFA Football یا FIFA Soccer مشهور است , یکی از سری بازی های سریالی شبیه ساز فوتبال است که توسط کمپانی EA Sports طراحی و ساخته شده و از سال ۱۹۹۳ , هر سال نسخه ای از این بازی زیبا و پرطرفدار توسط Electronic Arts به بازار عرضه گردید. سرآغاز تحول در سری بازی های شبیه ساز ورزشی , اواخر سال ۱۹۹۳ است که اولین بار EA Sports توانست یکی از بزرگترین و محبوبترین بازی های ورزشی را طراحی کند و تحولی بزرگ را در بازی های رایانه ای به وجود آورد. اولین نسخه شامل لیگ های منحصر به فرد از جمله بوندسلیگا آلمان , لالیگا اسپانیا , لیگ انگلیس , سری آ ایتالیا , لیگ پرتغال , لیگ دسته یک فرانسه , لیگ هلند , لیگ مکزیک و لیگ امریکا بود که در آن نام بازیکنان و باشگاه ها به طور دقیقی شبیه سازی شده بود . همچنین برخی از تیم های ملی از جمله یونان , ترکیه , آرژانتین نیز در آن وجود داشتند . وقتی نسخه اول وارد بازار شد , با چنان استقبالی روبرو گردید که مدیران EA Sports تصمیم گرفتند تا مسابقات دیگری از جمله جام جهانی , مسابقات قهرمانی اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را نیز در دستور کار خود قرار دهند . به تدریج با پیشرفت در تکنولوژی , گرافیک بازی بهبود پیدا کرد و با ظهور اسطوره هایی مانند لیونل مسی که چند سالی است تصویر او بر روی کاور بازی های فیفا نقش می بندد , FIFA توانست هوادارن خود را راضی و خشنود نگهدارد و رقیب دیرینه خود یعنی PES را پشت سر بگذارد . تا امروز کمپانی بزرگ EA Sports بیست و یک عنوان بازی با نام FIFA وارد بازار کرده است که به اختصار به تاریخچه هر کدام از آنها می پردازیم .

سبحان کاویانی بازدید : 382 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

آیا دوست دارید با آخرین سرعت از خط پایان بگذرید ؟ بازی زیبا و پر طرفدار Need for Speed با نام Rivals یا رقبا را برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم . در این سری از بازی می توانید در نقش پلیس ها یا راننده های آزاد باشید . در نقش یک راننده باید به خاطر کارهای خطرناکی که انجام می دهید معروف شوید و از کارهای خود ویدئو تهیه کنید . بازی توسط شرکتGhost Games طراحی و در حال ساخت است و قرار است این بار هم توسط کمپانی EA برای پلتفرم های PC , PS3 و XBox360 منتشر شود همچنین برای ساخت این بازی از موتور Frostbite 3 نیز استفاده شده است .

سبحان کاویانی بازدید : 281 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (1)

بازی کامپیوتر مدیریت فوتبال Football Manager 2014 یکی از سری بازی های شبیه ساز و ورزشی زیبا و جذاب است که توسط کمپانی Sports Interactive طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور SEGA به طور اختصاصی برای پلتفرم PCمنتشر شده است . در این نسخه هزاران امکان جدید فراهم شده است تا بتواند پلیر به عنوان یک مدیر باشگاه , تجربه ای جدید و متفاوت را لمس کند. برای اولین بار تکنولوژی در این بازی به کار رفته است که این اجازه را به مدیران می دهد تا عکس ها , آرم های باشگاه و چالش هایی که در طول مدیریت پیش رو دارند را با سایر مدیرهای باشگاه ها به اشتراک بگذارند . در موتور بازی تغییرات بسیار اعمال شده است و این نسخه از بازی به صورت ۱ بعدی در آمده است و پیشرفت های گسترده ای از جمله بهبود روشنایی , حرکات بازیکنان , واکنش بازیکنان نسبت به وقایع بازی و طیف وسیعی از تغییرات که باعث محبوبیت این بازی شده است .(دانلود در ادامه مطلب)

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,385
  • بازدید ماه : 1,385
  • بازدید سال : 73,832
  • بازدید کلی : 1,478,871
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات