loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 559 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

ر این پست برای شما کاربران محترم مجموعه ای شامل ۱۵۰ پس زمینه برای کامپیوتر که به صورت نقاشی می باشند را تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد پسند شما واقع بشود . این مجموعه شامل موضوعاتی مختلفی هم چون مناظر طبیعی , مناظری از شهرها و … می باشد که به صورت نقاشی تهیه شده است .

مجتبی بنی اسد بازدید : 1564 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

در بخش گالری تصاویر سایت این بار برای شما خوبان سایت دانلود جهانیجدیدترین عکس ها برای پس زمینه ی دسک تاپ با کیفیت بالا را برای شما آماده کرده ایم.امیدوارم از دیدن آن ها لذت ببرید.

سبحان کاویانی بازدید : 772 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه تصاویر پس زمینه نقاشی با موضوعات مختلف Painting Wallpaper با کیفیت اچ دی را برای شما در این پست آماده نموده ایم . این تصاویر شامل موضوعات مختلفی هم چون مناظر طبیعی , حیوانات , تصاویر گرافیکی , مناظری از شهرهای مختلف و … می باشد که همگی آن ها به صورت نقاشی تهیه شده اند . این تصاویر در اندازه ۲۵۶۰*۱۶۰۰ با کیفیت اچ دی تهیه شده اند که می توانید آن ها را از سایت دانلود جهانـــی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 967 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)
در این بخش زیباترین تصاویر مسحور کننده را برای شما کاربران عزیز سایت دانلود جهانی را گردآوری کرده ایم امیدواریم لذت ببرید.برای مشاهده به ادامه مطلب ببرید.
آروین افتخاری بازدید : 1624 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

اینجانب (اروین افتخاری) عضو هیئت کوه نوردی استان کرمان در امرداد(مرداد ماه)سال 1391 به همراه دوستان خود(آقایان:بهرام میرزایی،علی انصاری)موفق به صعود به بام ایران قله دماوند برای دومین بار شدیم.این هیئت تا کنون موفق به صعود قله های:(دماوند،علم کوه، سبلان، ، هزار راین، دنا، شیر کوه یزد، تفتان، جوپار، شاه، لاله زار، خبر، بیدخون، چلتن بردسیرو...) شده است.و غار های (طرنگ،جفریز گوغر،علی صدر همدان،شب پره و...)شده است.

این هیئت در تاریخ 1393/2/4به قله خبر صعودی دوباره خواهد داشت.همچنین در تاریخ 18 و 19 اردیبهشت صعود استانی به قله های شهر بابک را دستور کار خود دارد.

(حمزه سلطانی:رئیس هیئت،آروین افتخاری:هماهنگ کننده و دبیر روابط عمومی،خدامراد خالویی،محمد علی خالویی،ابراهیم یوسفی،اصغر حسنخانی،نیاز سلطانی،سعید نظری و...)وخانم ها:( میرزایی،اباذری،سلطانی،تقی پور،غضنفری،بهرامی نژاد و...)

 


سبحان کاویانی بازدید : 921 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود تصاویر wallpaper hd با موضوعات مختلف شما دوستداران عزیز در این پست میتوانید جدیدترین مجموعه از تصاویر اچ دی با موضوعات مختلف را از سایت دانلود جهانی دریافت نمایید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید . ویژگی اصلی این مجموعه استثنایی وجود موضوعات مختلف از جمله طبیعت ,عکسهای فشن , تصاویر حیوانات و … دانست . کیفیت این تصاویر چشم هر بیننده نکته سنجی را خیره میکند .

سبحان کاویانی بازدید : 2385 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (1)

Incredible Mixed Wallpapers Set 231 والپیپرمجوعه ۲۳۱ شامل ۱۰۰ پس زمینه برای کامپیوترتان می باشد که در آن سعی شده است که از موضوعات مختلفی مانند , ماشین , طبیعت , تصاویر گرافیکی , مناظر طبیعی , دکوراسیون خانه های زیبا و … بهترین تصاویر برای شما کاربران محترم آماده گردد . این تصاویر با فرمت JPG و با کیفیت ۱۹۲۰*۱۲۰۰ تهیه شده است که امیدواریم از آن ها نهایت استفاده را ببرید . در ادامه تصاویری از این مجموعه را برای شما آماده نموده ایم که می توانید آن ها را مشاهده نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 1507 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کاربران محترم سایت جدیدترین مجموعه از متنوع ترین تصاویر پس زمینه با کیفیت اچ دی را آماده کرده ایم ، این مجموعه دارای ۹۵ تصویر جدید از منظره بسیار زیبای طبیعت ، حیوانات ، فیلم و غیره می باشد ، تمامی این تصاویر دارای رزولیشن بالا و کیفیت HD بوده و در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰ – ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با پسوند JPG می باشند ، شما هم اکنون می توانید در ادامه مطلب تعدادی از این تصاویر را مشاهده بفرمایید امیدواریم که از دانلود تمامی این مجموعه لذت ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 505 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

مجموعه ۱۵۰ عکس فوق العاده از مناظر طبیعی با کیفیت اچ دی را برای شما آماده کرده ایم ، این مجموعه کم نظیر شامل ۱۵۰ عکس با کیفیت با سایز ۱۹۲۰*۱۲۰۰ از بهترین و دیدنی ترین مکان های دنیا و طبیعت بسیار مناسب هستند برای قرار گرفتن در صفحه دسکتاپ یا مسز کار ویندوز شما ، در ضمکن فرمت تمامی تصاویر jpg می باشد ، امیدواریم از مشاهده آنها لذت ببرید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 374
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,478
  • بازدید ماه : 1,478
  • بازدید سال : 73,925
  • بازدید کلی : 1,478,964
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات