loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 305 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

طراحی سایت امروزه جزو جذاب ترین از طرفی پیچیده ترین مشاغل به حساب می آید . طراحی بر طبق نیاز و سلیقه مشتری می تواند بسیار سخت و در برخی از موارد ناامید کننده باشد . برای رسیدن به بهترین نتیجه ابتدا قبل از شروع طراحی با مشاهده طرح های الهام بخش می توان به نتیجه بهتری دست یافت و نظر مشتری را جلب نمود . مجموعه آماده شده حاوی تصاویر مختلف و متنوع از طرح های آماده وب سایت می باشد که می تواند کمک بسیاری برای اجرای طرح اولیه شما باشد. هر بسته شامل ۱۰۰۰ فایل از فرمت های مختلف است .

سبحان کاویانی بازدید : 582 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (1)

مجموعه مدل های سه بعدی COD Ghost 3D Models در سه فرمت OBJ ، MA ، SMD عرضه شده است . فرمت OBJ در بیشتر نرم افزار های سه بعدی کار می کند و می توانید به راحتی از COD Ghost 3D Models در نرم افزار های رایج استفاده کنید . مجموعه مدل های سه بعدی COD Ghost 3D Models دارای مدل های اسلحه ها ، وسایل نقلیه ، شخصیت ها ، سر و دست هاست . از مجموعه مدل های سه بعدی COD Ghost 3D Models می توانید در نرم افزار های طراحی بازی مثل یونیتی ، کرای انجین ، آنریل انجین و غیره استفاده کنید .

سبحان کاویانی بازدید : 582 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آیکون با موضوع شبکه های اجتماعی High Detail Social Icons مجموعه ای حرفه ای برای استفاده در کارهای گرافیکی می باشد . این مجموعه شامل تعداد زیادی آیکون های اجتماعی است ، از جمله آیکون فیس بوک ، یوتیوب و توییتر و … که با فرمت png به تعداد ۴۰ عدد برای شما کاربران و طراحان عزیز جمع آوری شده تا بتوانید در وب سایت ها طراحی ها و پروژه های خود از آن ها استفاده نمایید . این آیکون ها از خاصیت ریفلکشن بهره می برند که باعث شده جلوه خاصی به طراحی های شما بدهد.

سبحان کاویانی بازدید : 598 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

اگر شما گرافیست باشید و یا با کارهای گرافیکی و طرح ها و لوگو ها سرو کار داشته باشید حتما می دانید که باید برای طراحی ، طرح های مختلف و متنوعی را مشاهده کرد و از آنها برای طراحی طرح یا لوگوی مورد نظر الهام گرفت . در دنیای گرافیک امروز گرافیست ها با مشاهده طرح های مدرن و جدید تلاش می کنند تا بتوانند طرح هایی با کیفیت بالا و مطابق میل مشتری خود ایجاد کنند . در بسته ای که برای شما آماده شده بیش از ۲۰۰۰ طرح آماده وجود داردکه به شما کمک می کند تا با مشاهده آنها بتوانید لوگوی مورد نظر خود را در ذهن خود ایجاد و آن را توسط نرم افزار های مرتبط آماده چاپ نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 677 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود فونت اورجینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ، نیازی به توضیح ندارد که این فونت در چه تبلیغاتی استفاده می شود ! و یا اینکه صرفا جهت چه چیزی طراحی شده است هم اکنون نسخه اصلی فونت جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که بسیار مناسب کارهای گرافیکی فانتزی است از دانلود جهانی قابل دریافت می باشد.

سبحان کاویانی بازدید : 772 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه تصاویر پس زمینه نقاشی با موضوعات مختلف Painting Wallpaper با کیفیت اچ دی را برای شما در این پست آماده نموده ایم . این تصاویر شامل موضوعات مختلفی هم چون مناظر طبیعی , حیوانات , تصاویر گرافیکی , مناظری از شهرهای مختلف و … می باشد که همگی آن ها به صورت نقاشی تهیه شده اند . این تصاویر در اندازه ۲۵۶۰*۱۶۰۰ با کیفیت اچ دی تهیه شده اند که می توانید آن ها را از سایت دانلود جهانـــی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 990 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مجموعه تصاویر استوک Living in Wonderland زندگی در سرزمین عجایب جدیدترین تصاویری استوک منتشر شده از کمپانی محبوب شاتر استوک می باشد . در این مجموعه زیبا و تماشایی بیننده شاهد تصاویری شگفت انگیز از سرزمین خیالی می باشد . سرزمینی که در زبان محاوره ای ما به نام سرزمین عجایب شناخته میشود . این مجموعه عکسها به آندسته از گرافیستهایی مناسب می باشد که ایده های خلاقانه را به راحتی در ذهن خود پرورش میدهند و با دیدن تصاویری زیبا و تماشایی ذهن خود را در میان این مناظر رها میکنند .

 

سبحان کاویانی بازدید : 1050 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (1)

داشتن یک وبسایت اینترنتی در دنیای امروز یکی از ملزومات اساسی برای هر فرد می باشد . شروع تجارت و یا راه اندازی یک کسب و کار بزرگ احتیاج به تبلیغ و معرفی دارد و راه اندازی یک وبسایت آسانترین و کم هزینه ترین راه برای تبلیغ شغل می باشد . در قرن ۲۱ اینترنت بستری امن و بسیار راحت برای برقراری ارتباط میان افراد است . و سایتهای اینترنتی در این بستر بزرگ نقش بسیار پررنگی ایفا میکنند.

سبحان کاویانی بازدید : 323 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

این یک مجموعه است که از تعداد زیادی آیکون های اجتماعی تشکیل شده از جمله آیکون فیس بوک و یوتیوب و تویینر و … که با فرمت png به تعداد ۴۰ عدد جمع آوری شده برای شما کاربران و طراحان عزیز تا براحتی از سایت دانلود جهــانی دات آی آر دانلود کنید .

سبحان کاویانی بازدید : 505 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

مجموعه ۱۵۰ عکس فوق العاده از مناظر طبیعی با کیفیت اچ دی را برای شما آماده کرده ایم ، این مجموعه کم نظیر شامل ۱۵۰ عکس با کیفیت با سایز ۱۹۲۰*۱۲۰۰ از بهترین و دیدنی ترین مکان های دنیا و طبیعت بسیار مناسب هستند برای قرار گرفتن در صفحه دسکتاپ یا مسز کار ویندوز شما ، در ضمکن فرمت تمامی تصاویر jpg می باشد ، امیدواریم از مشاهده آنها لذت ببرید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,312
  • بازدید ماه : 1,312
  • بازدید سال : 73,759
  • بازدید کلی : 1,478,798
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات