loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 517 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم افزار Google Chrome ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته همراه با رابط کاربری ساده را در دسترس کاربران قرار داده است ، نرم افزار Google Chrome در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به منظور افزایش سرعت در مرور صفحات وب طراحی شد در طول پنج سال به عنوان پرطرفدار ترین مرورگر جهان شناخته شد و همچنان به رقابت با دیگر مرورگرها میپردازد .

سبحان کاویانی بازدید : 557 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

آخرین نسخه نرم افزار pidgin چت با چند اکانت مختلف برای کاربرانی مناسب می باشد که میخواهند با چند آیدی مختلف از سایت های متفاوت به طور همزمان متصل باشند.این نرم افزار از آیدی های مختلفی همچون AIM, Bonjour, Gadu-Gadu, Google Talk, FaceBook, Groupwise, ICQ IRC,MSN, QQ, SILC, SIMPLE, Sametime, XMPP, Yahoo!, Zephyr پشتیبانی می کند . با استفاده از این نرم افزار می توانید به اتاق های چت وارد شوید و همچنین از امکانات یک محیط چت بهره مند شوید میتوانید انتقال فایل و نحوه وضعیت خود را در وضعیت چت به صورت آنلاین تعیین کنید . نرم افزار Pidgin 2.10.9 بر روی تمامی ویندوزها قابل نصب است .

سبحان کاویانی بازدید : 534 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار FrostWire یکی از نرم افزارهای مدیریت فایل های اینترنتی می باشد بدین صورت که میتوان از نرم افزار به صورت مستقیم با سرعت بالاتر از انتقال و دریافت فایل ها از Http و FTP استفاده کرد . در این نرم افزار جایی برای جستجو کلمات قرار دارد تا کاربران بتوانند از میان فایل هایی با نام های مختلف فایل مورد نظر خود را انتخاب کنند و دانلود کنند . نرم افزار FrostWire قابلیت نمایش تاریخچه فایل های به اشتراک گذاشته را دارا می باشدو میتوان از سیستم چت درون شبکه ای نهایت استفاده از این نرم افزار را ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 961 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Adobe Flash Player یک نرم افزار با قابلیت بالا , با حجم سبک و بسیار کارآمد و قدرتمند است . این نرم افزار با تمامی مرورگر های وب سازگاری دارد و کافیست نسخه مربوط به مرورگرتان را انتخاب و دانلود و نصب کنید . از این نرم افزار در سیستم عامل های بزرگ , مرورگرها و تلفنهای همراه برای نمایش فایلهای تصویری با فرمت فلش استفاده می کنند . Adobe Flash Player تقریبا روی ۱.۳ میلیارد دستگاه از جمله کامپیوتر , لپ تاپ , تلفن همراه و تمام دستگاه هایی که به اینترنت وصل میشوند نصب شده است تا کارهای اینترنتی را آسان سازد . Adobe Flash Player از فرمت های XML , SWF, AMF و JSON پشتیبانی می کند . از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به رندر کردن سریع فایلهای گرافیکی ، و رمز گشایی ویدئویی MultiThread و پشتیبانی وب کم برای StageVideo نام برد . نسخه جدید این نرم افزار قادر خواهد بود فایلهای تصویری را با پهنای باند پایین به نمایش در بیاورد . این نرم افزار را میتوانید از سایت دانلود جهانی دریافت نمایید.

سبحان کاویانی بازدید : 585 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (1)

نرم افزار کاربردی Viber نامی آشنا برای دارندگان گوشی های هوشمند می باشد .Viber یک پیغام رسان است که به جرات می توان گفت پایه گذار ارتباطات جمعی از طریق Wifi در تلفن های هوشمند است . Viber ابتدا برای سیستم عامل iOS عرضه شد سپس با استقبال زیادی در میان دارندگان تلفن های هوشمند مواجه شد . همین امر موجب شد تا Viber برای اندروید هم منتشر شود . این نسخه نیز با استقبال زیادی از طرف کاربران اندروید مواجه شد . به همین ترتیب نسخه Windows نیز منتشر شد که شرکت وایبر میدیا برای جذب کاربران خود به سمت این نسخه تعدادی از Sticker های خود که از طریق تلفن های هوشمند فقط با پرداخت مبلغ و خریداری قابل استفاده هستند بصورت رایگان بر روی نسخه ویندوز منتشر کرده است . هم اکنون از طریق نسخه ویندوز وایبر می توانید لیست ارتباطات خود ، پیغام ها و تماس های خود را به راحتی مدیریت کنید و این نکته را نیز در نظر داشته باشید که نیاز نیست حتی ۱ ریال هم بابت این سرویس پرداخت کنید .

سبحان کاویانی بازدید : 950 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

FileZilla نرم افزاری بسیار کاربردی و عالی است برای مدیریت کردن فایلهای FTP خود که میخواهید آنها را آپلود یا دانلود کنید.با استفاده از FileZilla میتوان به راحتی فایل های دلخواه خود را در هاست سایت آپلود کرد و نیز اقدام به ویرایش محتویات موجود در فایل ها نمود . محیط کاربری آسان و سبک از جمله امکانات این نرم افزار می باشد . همچنین به دلیل سبک بودن نرم افزار FileZilla و اشغال فضای کمی از رم سرعت انجام عملیات بسیار بالا می باشد . از امکانات نرم افزار می توان به دریافت لینک فایل بعد از آپلود اشاره کرد که اکثر نرم افزار های اف تی پی از دارا بودن این امکان محروم هستند .

آروین افتخاری بازدید : 1034 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (1)

نرم افزار Google Earth Pro برنامه ای برای شبیه سازی کره زمین می باشد و شما را قادر می سازد که تمامی نفاط زمین را تماشا کنید . نرم افزار گوگل ارث Google Earth ترکیبی از تصاویر ماهواره ای و نقشه ها برای جستحو تمامی نقاط در کره زمین می باشد . با استفاده از نرم افزار ارائه شده میتوانید تمامی اطلاعات جغرافیایی را به صورت یکجا در دسترس داشته باشید . نمایش تمامی آدرس ها در هنگام زوم کره زمین ، نمایش مدارس ، پارک ها ، رستوران ها ، هتل ها ، مسیرهای رانندگی و … توسط نرم افزار ارائه شده پشتیبانی میشود . نرم افزار Google Earth Pro به کاربر این دسترسی را میدهد تا بتواند به راحتی به هر نقطه در جهان پرواز کند و با زوم کردن بر هر قسمت از زمین تمامی اطلاعات مربوط به آدرس زوم شده به همراه مختصات جغرافیایی آن را بصورت ۳ بعدی دریافت کند .  . جستجو تمامی شهرها ، مکان ها در نرم افزار به صورت مستقیم امکان پذیر می باشد . علاوه بر نمایش کره زمین در این نرم افزار میتوان به کره های دیگر توجه داشت و اطلاعات جزیی در مورد آنها بدست آورد . از نرم افزار Google Earth برای برنامه ریزی سفر ، دریافت آدرس های رانندگی و مسیرها ، پیدا کردن خانه و یا آپارتمان خاص ، پیدا کردن محل کسب و کاری بخصوص و کاوش در جهان می توان استفاده کرد .

سبحان کاویانی بازدید : 3618 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

مرورگر Opera یک مرورگری است که یک سری کاربر مخصوص به خود را داراست . جدیدترین آمار رسمی از آزمایشگاه های مختلف نشان دهنده این مطلب است که Opera 21.1432.57 با ارائه این نسخه توانسته عنوان سریع ترین مرورگر را از آن خود کند. مرورگری که علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط کاربری فوق العاده جذابی بهره می بردکه برای اولین بار است که در مرورگرها چنین محیطی به نمایش در می آید . Opera تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید . این نرم افزار را میتوانید در ادمه با لینک مستقیم از سایت دانلود جهانی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 936 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه نرم افزار ساخت صفحات وب بدون نیاز به کدنویسی «آدوبی میوس » بعد از سری CS ، تحت عنوان Adobe Muse Creative Cloud عرضه شده است. با استفاده از Muse می توانید در کمترین زمان صفحات اینترنتی را  برای نمایش در کامپیوتر و موبایل با آخرین استاندارهای وب و HTML تولید کنید. طراحی سایت با این نرم افزار نیازی به تخصص نداشتهو به آسانی هر فردی می تواند صفحات اچ تی ام ال را بسازد.

سبحان کاویانی بازدید : 1568 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

اینترنت و وایرلس امروزه در هر مکانی در دسترس است و سیستم وایرلس جهت افزون شدن این کاربرد نقش به سزایی داشته است . این نرم افزار با توجه به گسترش روز افزون شبکه های وایرلس می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. Wireless Network Watcher  می تواند به اسکن شبکه ی وایرلس شما بپردازد و لیستی از تمام کامپیوترها و دستگاه هایی که در حال حاضر به شبکه متصل می باشند را با اطلاعاتی نظیرIP address, MAC address، اسم کمپانی تولید کننده کارت شبکه و نام کامپیوتر  مورد نظر را به شما نمایش دهد. یکی از کاربردهای مفید نرم افزار Wireless Network Watcher را می توان در استفاده بی‌سیم از اینترنت و مراقبت از سرویس اینترنت وایرلس خود (مانند استفاده از Wi-Fi) در مقابل استفاده افراد دیگرنام برد تا هر گاه غریبه‌ها قصد استفاده از اینترنت شما را داشتند، به شما هشدار دهد و در صورت مشاهده استفاده غریبه‌ها از اینترنت، قبل از خاموش کردن مودم و تعویض رمزعبور کلیه دستگاه‌ها را شناسایی کنید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 302
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,406
  • بازدید ماه : 1,406
  • بازدید سال : 73,853
  • بازدید کلی : 1,478,892
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات