loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
آروین افتخاری بازدید : 913 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

تیم عالی می‌تواند به شما در انجام کارهای بیشتری به نحو احسن کمک کند. آزاد کردن قدرت یک تیم خوب در پروژه، شرکت یا سازمان می‌تواند مزایای بی حد و حصری داشته باشد. دستیابی به این مهم، ۵ پیش زمینه خواهد داشت که در این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

آروین افتخاری بازدید : 1148 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر به هنر عکاسی و تماشای تصاویر علمی علاقه‌مند هستید، از این آلبوم زیبا لذت خواهید برد. جذاب‌ترین تصاویر علمی هفت روز گذشته را برای شما گرامیان گردآوری کرده‌ایم،‬ که از آسمان برق‌آسا تا پرچم در اعماق دریا و دایناسور پرنده را شامل می‌شود. این آلبوم زیبا و جذاب را میهمان دانلود جهانی باشید.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

آروین افتخاری بازدید : 885 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که در فصول گرما گریبان بسیاری از مردم را می‌گیرد، گرمازدگی و کاهش آب بدن است که مشکلاتی عدیده‌ای را برای برخی از افراد ایجاد می‌کند. اما محققان در آزمایشگاه ملی ساندیا با ساخت یک دست‌بند مجهز به ‌سنسور  مخصوص درصدد رفع چنین مشکلی هستند.

سبحان کاویانی بازدید : 1391 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با گذر روزها شناخت انسان از محیط اطراف بیشتر و بهتر می‌شود. یکی از مشخصه‌های اصلی این ادعا در علم شیمی، جدول مَندلیف است که در مقایسه‌ی آن با سال‌های پیش می‌توان به این نتیجه رسید که رفته‌رفته مواد جدیدی به آن اضافه شده است. دانشمندان پس از یک سال تلاش بی‌وقفه موفق به کشف عنصر جدیدی با نام Ununseptium شده است که در جدول تناوبی عناصرشماره‌ی عنصر صد و هفدهم را از آن خود کرده است.

yasin بازدید : 852 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

چندی پیش گفتیم که سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۱۴ تلفن های خود را با نمایشگر ۳ وجهی عرضه کند . حال اسکندر اوتِبایِف با همین ایده یک طرح مفهومی جالب از نسخه بعدی آیفون تهیه کرده است.

سبحان کاویانی بازدید : 151 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

وقتی در دانلود جـــهانی محصول جدیدی معرفی می‌کنیم و از امکانات خوش آب و رنگ آن می‌گوییم، از توان مالی خود گله می‌کنیم، برای خریداران آینده‌ی آن کالا آرزوهای خوب نموده و به دنبال راهی می‌گردیم تا به سرعت پولدار شده و به رویاهای گیک‌وار خود برسیم. درست است؟! خب حالا دست به کار شدیم و با جمع آوری چندین راه حل کاربردی و در دسترس، تلاش نمودیم راه را برای کسب درآمد بیشتر روشن‌تر کنیم.

سبحان کاویانی بازدید : 254 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

ه نظر می‌رسد مارک زاکربرگ دیگر نفر اول لیست برترین مدیرعامل بر اساس بازخورد کارمندان نیست. Glassdoor که اطلاعات مرتبط با محل‌های کار را نگهداری می‌کند به تازگی لیست جدید خود را از 50 مدیرعامل برتر کمپانی‌ها را بر اساس بازخورد بدست آمده از کارمندان آن‌ها منتشر کرده است. در سال 2013، مدیرعامل سرشناس فیسبوک یعنی مارک زاکربرگ با درجه تایید 99 درصدی کارمندان صدرنشین این جدول بود اما امسال با چند پله سقوط به جایگاه چهارم نزول کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به ده رتبه اول این لیست سالیانه در حوزه شرکت‌های تکنولوژی.

سبحان کاویانی بازدید : 230 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

در یک نگاه کلی می‌توان گفت در معنای متعارف زمینی آن حیات بدون سنگ‌بناهای ابتدایی امکان‌پذیر نیست. این سنگ بناها مولکول‌های آلی هستند که از ترکیب چهار عنصر کربن، اکسیژن، نیتروژن و هیدروژن به علاوه مقداری ناچیز (ولی ضروری) از عنصرهای دیگر مثل فسفر و گوگرد تشکیل شده‌اند.

سبحان کاویانی بازدید : 190 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

دانشمندان ناسا توانستند با موفقیت، موشکی صوتی را به درون شفق قطبی بفرستند. این پرتاب که 4 روز پیش اتفاق افتاد بخشی از برنامه ناسا برای پی بردن به دلیل اشکال منحصر به فرد شفق قطبی است، که ناسا به اختصار آن را ماموریت GREECE می‌نامد. شفق قطبی پدیده‌ای است که با برخورد ذرات باردار خورشید به میدان مغناطیسی زمین ایجاد می‌شود و در نتیجه‌ی آن رنگ‌های بسیار زیبایی با اشکال کاملاً منحصر بفرد ایجاد می‌شود. این ذرات کوچک باردار می‌توانند توسط بادهای خورشیدی یا انفجارهای سطحی خورشید تولید و به سمت زمین منتقل شوند.

yasin بازدید : 332 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 یکی از گربه سانان قشنگ جهان پلنگ است که کوچکترین حیوان در میان چهار گربه ی بزرگ رده ی Panthera است . شیر ، ببر و جگوار دیگر گربه های این رده هستند . پلنگ نسبت به شیر ، ببر و جگوار پراکندگی ، جمعیت و وضعیت حفاظتی بهتری دارد . شبیه به جگوار است اما کوچکتر و لاغرتر است . موفقیت بالای این گونه در حیات وحش به قابلیت های شکارگری فرصت طلبانه اش و انطباق پذیری اش با زیست گاه های مختلف بستگی دارد . امکان دویدن با سرعت 85 کیلومتر در ساعت ، توانایی بی نظیرش در بالا رفتن از درخت حتی در حالی که لاشه ی بزرگی را حمل می کند و توانایی استتار فوق العاده از قابلیت های بارز پلنگ است . پلنگ ترکیبی از سرعت ، چابکی ، انعطاف و قدرت است و می تواند خود را با طعمه ها و مناطق گوناگون وفق دهد . شنوایی پلنگ 2 برابر انسان است و در نور ملایم ، شش برابر بینایی اش بهتر از انسان است . پلنگ ها بسیار مقتدرند . آنها بر خلاف سایر پستانداران ، در هنگام احساس خطر به سرعت فرار نمی کنند . بلکه بسیار مقتدرانه می ایستند و بعد از کمی نگاه کردن به منبع خطر ، به آرامی دور می شوند .

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,395
  • بازدید ماه : 1,395
  • بازدید سال : 73,842
  • بازدید کلی : 1,478,881
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات