loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 866 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

نقشه گوگل کاربردهای زیادی دارد، از پیدا کردن خانه مادر بزرگه تا سفر به دور دنیا! با این حال بعضی‌ها این سرویس را به اتهام‌های مختلفی از جمله جاسوسی برای دولت‌ها متهم می‌کنند؛ گرچه گوگل ترجیح می‌دهد خود را از چنین منازعاتی دور نگه دارد. این بار حس کنجکاوی باعث شده تا با دقت بیشتری به نقشه‌هایی که گوگل در اختیارمان قرار داده بنگریم، شاید چیزی از قلم افتاده باشد!

آروین افتخاری بازدید : 630 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

اور می‌کنید که سه سال از زمانی که گوگل تصمیم گرفت شبکه اجتماعی اختصاصی خود را به صورت آزمایشی (بتا) گسترش دهد، می‌گذرد؟امروز نیز به بهانه‌ی سومین سالگرد تولد گوگل‌پلاس، نگاهی گذرا خواهیم داشت به کودک نوپای گوگل و وضعیت آن پس از سه سال. با ما همراه باشید.

آروین افتخاری بازدید : 965 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

این روزها سراسر جهان در شور و اشتیاق جام‌جهانی فوتبال به سر می‌برد. این موضوع تمامی ابعاد مختلف زندگی ما را تحت‌تأثیر قرار داده؛ بطوریکه دره‌ی سیلیکون نیز از این موضوع بی‌بهره نبوده است. طبق سنت همیشگی، صفحه‌ی خانگی گوگل نیز با Doodleهای متنوع مرتبط با جام‌جهانی، کاربران را همراهی می‌کند.

آروین افتخاری بازدید : 800 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

دنیای وب پر از لینک‌های مفید و غیرمفید است. ممکن است در سایت‌های مختلف، لینک‌های زیادی ببینید که وقتی رویشان کلیک می‌کنید و به صفحه‌ی دیگری هدایت می‌شوید،  مطالب مفیدی در آن صفحه وجود نداشته باشد و به سرعت تب یا پنجره‌ی جدید را ببندید. اگر این امکان وجود داشته باشد تا پیش‌نمایشی از  لینک‌ها را مشاهده کنیم، زمان کمتری از ما گرفته می‌شود؛ بنابراین امروز با معرفی دو افزونه برای حل این مشکل در خدمت شما هستیم.

سبحان کاویانی بازدید : 1179 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

راساس شایعاتی که اخیرا در مورد تبلت آتی گوگل منتشر شده است، به‌نظر می‌رسد این کمپانی در نظر دارد تا به‌جای عرضه‌ی یک نسخه‌ی 7 اینچی از تبلت خود، یک نمونه‌ی 8 اینچی از محصولات سری نکسوس را وارد بازار کند.

سبحان کاویانی بازدید : 2175 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

گوگل به تازگی در صفحه گوگل پلاس خود تصاویری از نمونه‌های اولیه و روند تکامل عینک هوشمند Google Glass را منتشر نموده که نشان می‌دهد چگونه این گجت جالب، که در اولین طرح‌ها حجیم و بدقواره بوده به ابزار شیک و ظریف امروزی بدل گشته است.

سبحان کاویانی بازدید : 228 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

شبکه‌های اجتماعی آنقدر به دولت ترکیه فشار آوردند تا نهایتا این دولت تصمیم به مسدود نمودن توییتر گرفت. اما مردم این کشور از طریق DNSهای گوگل توانستند مجددا به این شبکه اجتماعی دسترسی یابند و به نوعی فیلترینگ را دور بزنند. در همین راستا دولت ترکیه کل DNSهای گوگل را نیز مسدود کرده است.

سبحان کاویانی بازدید : 235 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

با نزدیک شدن به نیمه‌ی دوم سال 2014 میلادی و زمان معرفی تلفن‌های‌هوشمند اپل، شایعات و گمانه‌زنی‌ها در این مورد نیز افزایش یافته است. اما اغلب این مطالب و اطلاعات به بررسی و پیش‌بینی سخت‌افزار و مشخصات فنی این تلفن‌هوشمند پرداخته و تنها در موارد معدودی اطلاعاتی از سیستم‌عامل iOS 8 منتشر شده است. تنها اطلاعاتی که از iOS 8 در اختیار داریم، ظهور اپلیکیشن جدیدی با نام Healthbook‌ در این سیستم‌عامل است که برای استفاده از قابلیت‌های ساعت‌هوشمند iWatch به آن اضافه شده است. هم‌اکنون نیز اطلاعاتی در مورد تغییرات در اپلیکیشن نقشه‌ی اپل منتشر شده است. اما گویا اپل در نظر دارد تا سرویس نقشه‌ی خود را نیز با بازنگری و بهبود در کارایی عرضه کند.

سبحان کاویانی بازدید : 274 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (1)

شما هم قصد خرید یک کروم‌بوک گوگل را دارید اما نگران نرم‌افزارهای قدیمی تحت ویندوز خود هستید؟ نرم‌افزارهایی که هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنید و شبیه آن‌ها را برای کروم‌بوک نیافته‌اید؟ گوگل برای حل این مشکل با شرکت VMWare همکاری مشترکی را آغاز نموده تا امکان اجرای نرم‌افزارهای ویندوزی را در کروم‌بوک میسر کند.

گوگل و VMWare برای اجرای نرم‌افزارهای ویندوزی در کروم‌بوک‌ها همکاری می‌کنند
 
آروین افتخاری بازدید : 204 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بنا بر گزارشات تایید شده از سوی گوگل، این کمپانی، شرکت Deepmind را خریداری کرده است. Deepmind یک استارت آپ کوچک انگلیسی است که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند و اکنون گفته می‌شود که طی یک قرارداد 400 میلیون دلاری که البته صحت این رقم همچنان تایید نشده به تصاحب گوگل در آمده است.

 

\"Google\" Google

    بنا بر گزارشات تایید شده از سوی گوگل، این کمپانی، شرکت Deepmind را خریداری کرده است. Deepmind یک استارت آپ کوچک انگلیسی است که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند و اکنون گفته می‌شود که طی یک قرارداد 400 میلیون دلاری که البته صحت این رقم همچنان تایید نشده به تصاحب گوگل در آمده است.

     

    تعداد صفحات : 2

    درباره ما
    Profile Pic
    دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,277
  • بازدید ماه : 1,277
  • بازدید سال : 73,724
  • بازدید کلی : 1,478,763
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات