loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 558 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (2)

روش آموزشی Pimsleur (که به آن متد آموزش زبان Pimsleur هم گفته می شود) متد یادگیری زبان مبتنی با سیستم صوت و شنیدار می باشد که توسط Paul Pimsleur زبان شناس معروف طراحی و توسعه داده شد . در حین یادگیری زبان، دانش آموز کلمات و عباراتی را که توسط فرد گوینده گفته می شنود را تکرار می کند و با استفاده از آنها جملات و عبارات جدیدی را می سازد . هنگامی که گوینده کلمات و عبارات جدیدی را به دانشجو معرفی می کند از دانشجو خواسته می شود که عبارات گذشته را دوباره یادآوری کند . Paul Pimsleur بین سالهای ۱۹۶۳ تا ۱۹۷۱ هنگامی که در دانشگاه UCLA زبانشناسی تدریس می کرد روش های تدریس زبان های یونانی, فرنسوی، اسپانیایی، آلمانی و تویی (غنایی) را ایجاد کرد . روش آموزشی زبان Pimsleur بیشتر بر روی دو مهارت خواندن و یحبت کردن تمرکز دارد که این دو مهارت با دروسی ۳۰ دقیقه ای به کاربر آموزش داده می شوند و آنقدر تکرار می شوند تا فهمی ۸۰% از درس به دانشجو منتقل شود . در حین آموزش، دانشجویان به گوینده که به دو زبان انگلیسی و زبان مورد یادگیری مسلط است گوش می دهند و از آنها خواسته می شود که پس از شنیدن هر عبارت آن را تکرار کنند . هر چه دانش آموز در برنامه پیشرفت کند، دایره ی لغات آموزش داده شده وسیعتر می شود . روش Pimsleur مانند روش آموزش نصرت می باشد که به زبان انگلیسی به زبان های دیگر آموزش می دهد اما نکته ی مثبت آموزش های صوتی زبان Pimsleur این است که می شود آنها را حتی در اتوبوس، مترو، تاکسی و … گوش داد و از زمان، برای آموزش زبانی جدید استفاده بهینه کرد .

سبحان کاویانی بازدید : 837 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

برنامه های چت گروهی از دسته برنامه هایی هستند که این روزها کاربران بیش از هر چیز به سمت آن ها کشیده شده اند و به دلیل هزینه های کم و تقریبا نا چیز پیام نگاری با آن ها محبوب گوشی ها شده اند به طوری که شرکت ها شروع به خریداری این نرم افزار ها کرده اند. به عنوان مثال facebook در اقدامی عجیب برنامه WhatsApp را خریداری میکند! و سامسونگ نرم افزار چت ChatON را تولید می کند.

سبحان کاویانی بازدید : 1463 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

whatsapp  (واتس اپ) برنامه پیام رسانی است که آنچان محبوب است که فیسبوک در اقدامی این شرکت را با قیمتی گزاف خریداری کرد.اما چه ویژگی ای در این برنامه بوده است که فیسبوک را ترغیب کرده چیزی است که فقط بر اهمیت این برنامه می افزاید.

سبحان کاویانی بازدید : 1001 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

در قسمت قبلی از این سری از مقالات با شما در مورد وایبر سخن گفتیم و بررسی کردیم که اصلا وایبر چیست و چرا باید از آن استفاده کنید. در این قسمت به شما می‌آموزیم که چطور وایبر را روی اندروید نصب و استفاده کنید.

سبحان کاویانی بازدید : 1381 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

تماس و پیام رسانی رایگان! بله این همان کاری است که وایبر انجام می‌دهد. وایبر یکی از همان نرم‌افزارهای به درد بخوری است که از دانلودش پشیمان نخواهید شد. من از وایبر روی آیفون و کامپیوتر خود استفاده می‌کنم و باید اعتراف کنم که بسیار راضی هستم. از تماس تلفنی رایگان تا پیام‌ رسانی رایگان، وایبر همه این امکانات فوق‌العاده را برای شما فراهم می‌کند. در قسمت اول سری مقالات آموزش وایبر بررسی می‌کنیم که وایبر چیست و استفاده از آن چه حسی دارد.

سبحان کاویانی بازدید : 982 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

فیلم آموزش کم کردن وزن در منزل بدون نیاز به وزنه از مبتدی تا پیشرفته به شما کمک می کند تا بدون رفتن به باشگاه و صرف هزینه های زیاد و بدون نیاز به وزنه بتوانید وزن خود را کاهش داده و اندام های خود را به فرم ایده آلتان تبدیل نمایید . فقط کافی است که این مجموعه را خریداری نمایید و مطابق با دستورالعمل های آن هر روز در منزلتان به ورزش بپردازید . این مجموعه یکی از کامل ترین فیلم های کم کردن وزن و فرم دهی به عضلات می باشد به طوریکه PDF هایی برای رژیم غذایی شما متناسب با وزن و قدتان و حرکات ورزشی به شما ارایه می دهد و شما باید هر روزه متناسب با آن دستورات عمل نمایید . این مجموعه علاوه بر فیلم های آموزشی که در اختیار شما قرار می دهد شامل دستورالعمل هایی نیز می باشد که باید در ۹۰ روز رعایت نمایید بدین صورت که شما در هنگام آغاز این دوره ۹۰ روزه می توانید از بدن خودتان عکس بگیرید و هم چنین وزنتان را یادداشت نمایید سپس شروع به کارگیری تکنیک هایی که به شما آموخته می شود نمایید و در طول دوره های خاصی که برای شما در نظر گرفته شده است به بررسی وزنتان و اندام های خودتان بپردازید و خواهید دید که این تکنیک ها چه نتایج خارق العاده ای برای شما به ارمغاان آورده اند البت باید توجه داشت که دوره هایی نیز به مدت ۲۰ , ۳۰ , ۴۰ روزه نیز در نظر گرفته شده است که شما می توانید با توجه به نیازتان از آن ها استفاده نمایید . در قسمتی دیگر نیز به معرفی غذاهایی پرداخته می شود که علاوه بر دارا بودن کالری فراوان فاقد چربی می باشند که می توانید از این غذاها برای کاهش وزنتان استفاده نمایید . این مجموعه توسط یکی از اساتید به نام این رشته یعنی Chalene Johnson تدریس می شود که او دارای تحصیلات عالی در رشته خودش می باشد و کار خود را از ۳ سالگی نزد مادرش آغاز نموده است و با تلفیق آموزه های خود و تجربیاتش می تواند بهترین کمک را در این راه به شما نماید . شیوه ای که او در فیلم های آموزشی خود استفاده می نماید معروف به TurboFire است که تلفیقی موسیقی , حرکات موزون و کیک بوکسینگ است که لذت و هیجان انجام آن را دو چندان می نماید . پیشنهاد ما این است که این مجموعه فوق العاده را از دست ندهید .

سبحان کاویانی بازدید : 2293 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی Yoga Foundations with Travis Eliot 2012 مجموعه اموزشی می باشد که در سال ۲۰۱۲ تولید شده است . شما برای اولین بار میتوانید کاملترین مجموعه یوگا را از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید . تراویس الیوت یکی از برترین اساتید یوگا در سطح جهان برای شما مجموعه ای بینظیر را جمع آوری کرده است . Yoga Foundations در سه سطح تلاش دارد تا شما را به مرحله جدیدی از آرامش برساند.

سبحان کاویانی بازدید : 2382 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فیلم آموزش حرفه ای نرم افزار فتوشاپ Pro Photoshop Tutorial Juicy Kicks را برای علاقمندان به کارهای گرافیکی و طراحان و گرافیست ها در نظر گرفته ایم . در این فیلم آموزشی که توسط کمپانی phlearn تهیه شده شما رتوش ترکیبی را فرا خواهید گرفت . در این روش رتوش شما از ترکیب سازی عکس ها و تصاویر مختلف برای ایجاد و خلق تصاویر دیدنی و جذاب استفاده خواهید کرد . فیلم آموزش حرفه ای فتوشاپ Pro Photoshop Tutorial به نام ضربات شاداب Juicy Kicks به شما تکنیک های پیشرفته کار با نرم افزار فتوشاپ را می آموزد . تکنیک های موجود در این آموزش حرفه ای فتوشاپ الهام بخش شما برای خلق آثاری به یاد ماندنی خواهد بود . در ادامه به توضیحات بیشتری در این زمینه خواهیم پرداخت .

سبحان کاویانی بازدید : 1631 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این روز دانش آموزان پیش دانشگاهی و داوطلبان کنکور همه در تلاش و مرور کتاب ها و زدن تست و مشاهده نمونه سولات کنکور سال های قبل هستند که ما این بار نمونه سوالات کنکور سراسری سال های 81 تا 89 را آماده کرده ایم که می توانید در ادامه مطلب دریافت نمایید.برای همه ی کنکوری ها آرزوی موفقیت را داریم.

مجتبی بنی اسد بازدید : 113109 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (38)

فیلم آموزش ورزش زومبا Zumba Complete Workout به شما کمک می کند تا بتوانید این ورزش مهیج و پرانرژی را در منزل و بدون شرکت کردن در کلاس های مخصوص آن بیاموزید , تنها کافی است که این مجموعه آموزشی را تهیه نمایید و متناسب با هر بخش آن پیش بروید و به تمرین بپردازید و پس از مدتی شاهد پیشرفت زیاد خود خواهید بود . ورزش زومبا به دلیل تحرک فراوان یکی از بهترین روش ها برای کم کردن وزن و سوزاندن چربی های اضافی بدنتان و تناسب اندام می باشد . این ورزش همراه با موسیقی می باشد که لذت انجام آن را دو چندان می کند . شما نیاز به مهارت خاصی برای یاد گیری این ورزش ندارید , تنها کافی است که گام به گام با این فیلم آموزشیس پیش بروید و تمرینات خود را مرتب انجام دهید . این ورزش برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ توسط یک ورزشکار کلمبیایی به نام Alberto Beto Perez  بوجود آمد و کم کم مورد استقبال فراوان مردمانی در سرتاسر جهان قرار گرفت به طوریکه طبق آمارها در ۱۸۵ کشور جهان بیش از ۱۴ میلیون نفر در کلاس های آموزشی آن در طول هفته شرکت می نمایند . این فیلم آموزشی را شما می توانید به صورت رایگان دانلود نمایید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,368
  • بازدید ماه : 1,368
  • بازدید سال : 73,815
  • بازدید کلی : 1,478,854
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات