loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 1705 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

ماه در آغوش خورشید که همچنین با نام افسانه خورشید و ماه شناخته می‌شود مجموعه تلویزیونی محصول سال ۲۰۱۲ کره جنوبی است. با بازی کیم سو هیون , هان گا این، جونگ ایل وو و کیم مین سئو در ۲۰ قسمت از چهارم ژانویه تا ۱۵ مارس ۲۰۱۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه‌ها از شبکه‌ام بی سی کره پخش شده است. این مجموعه برنده جایزه بهترین درام و بهترین بازیگر نقش اول مرد (کیم سو هیون) در رده‌های تلویزیونی در چهل وهشتمین جایزه هنری پاکسانگ شد، و جوایز متعدد در سال ۲۰۱۲ از جمله در جوایز مجموعه‌های تلویزیونی ام بی سی، برنده بهترین درام سال شد و در ایران از ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ از شبکه۳ سیما پخش شد.

سبحان کاویانی بازدید : 1411 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

انیمیشن سریالی Beware The Batman  یک انیمیشن سریالی تلویزیونی محصول آمریکا است که براساس کتاب های کمیک DC و کاراکتر افسانه ای آن یعنی بتمن ساخته و توسط کمپانی برزرگ برادران وارنر تهیه شده است . اولین قسمت این مجموعه در تاریخ ۱۳ ژوئیه سال ۲۰۱۳ به نمایش در آمده است و پخش آن هم چنان ادامه دارد . داستان این کارتون سریالی مربوط به زمانی است که بروس وین یعنی همان بتمن در سال های اولیه جوانی اش است و تازه فنون مربوط به مبارزه و جرایم را یاد گرفته است و می خواهد که با مبارزه علیه آن ها برود . در این سری نیز بتمن وظیفه دارد که شهر را از وجود دزدان , اشرار و تبهکاران پاک سازد و از مردم شهرش به خوبی مراقبت نماید که در این بین با شخصیت های خلاف کار متعددی و دشمنان زیادی با قابلیت های متفاوتی رو به رو می شود که باید به جنگ با آن ها برود و آن ها را ازبین ببرد . از شخصیت های این انیمیشن سریالی می توان به : Batman/Bruce Wayne , Alfred Pennyworth , Katana/Tatsu Yamashiro , Lt. James Gordon و هم چنین دشمنانی مانند Professor Pyg , Mister Toad  , Magpie/Margaret Sorrow , Anarky , Junkyard Dog and Daedalus و … را اشاره نمود . لازم به ذکر است که داستان این سری ادامه ای بر مجموعه قبلی یعنی Batman: The Brave and the Bold می باشد .

سبحان کاویانی بازدید : 1820 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

شرلوک (به انگلیسی: Sherlock) یک مجموعهٔ تلویزیونی بریتانیایی است که داستان آن به‌روز شدهٔ داستان‌های کارآگاهی شرلوک هولمز اثر آرتور کانن دویل است. این اثر توسط استیون مفات و مارک گاتیس ساخته شده‌است و در آن بندیکت کامبرباچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش دکتر جان واتسون ایفای نقش می‌کنند. بعد از منتشر شدن شرلوک هولمز در سال ۲۰۰۹، اولین سری از سه قسمت ۹۰ دقیقه‌ای در بی‌بی‌سی و بی‌بی‌سی اچ‌دی در ژوئیه و اوت ۲۰۱۰ پخش شد. مجموعهٔ دوم که دارای سه قسمت است نیز اوایل ۲۰۱۲ شد. مجموعهٔ سوم که دارای سه قسمت است نیز در ژوئیه ۲۰۱۴ پخش شد.

سبحان کاویانی بازدید : 1393 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

انیمیشن The Swan Princess A Royal Family Tale 2014 محصول ۲۰۱۴ کشور آمریکا می باشد . ریچارد ریچ انیمیشن ساز محبوب آمریکایی کار تولید این کارتن را بر عهده داشته است . پرنسسس سوان و داستان خوانواده سلطنی ۸۳ انیمیشنی است که این کارگردان کهنه کار تولید کرده است . وی بیشتر شهرت خود را مدیون سری انیمیشنهای  The Swan Princess می باشد . داستان این قسمت از انیمیشن در مورد شاه درک و همسرش الیت می باشد . آنها پس از سالها زندگی در کنار هم تصمیم میگیرند تا فرزندی به دنیا آورند . آلیس نام فرزند این دو می باشد . اما درست پس از این اتفاق مسائل نا گواری برای این خانواده پیش می یاید . جادو گر  سرزمین طی پیشگویی اعلام میکند که دختری که به دنیا آمده است شوم است و ممکن است سرنوشت تلخی برای خانواده خود و سرزمینشان رقم بزند و باید هرچه سریعتر کشته شود . برای همین جادوگر تصمیم میگیرد تا آلیس را بدزدد. برای این کار گروهی از سنجابهای پرنده را استخدام میکند تا این کار را برای وی انجام دهند . شاه درک تصمیم میگیرد تا دختر خود را از شر این موجودات خبیث خلاص کند …  سایت دانلود فارسی افتخار دارد تا این انیمیشن را تنها پس از ۵ روز انتشار در سرارسر جهان با بالاترین کیفیت در اختیار شما کار بران عزیز قرار دهد امیدواریم از تماشای این کارتن لذت ببرید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید  شما هم اکنون می توانید این انیمیشن زیبا را از سرورهای پرقدرت دانلود جهــانـی در یافت نمایید

سبحان کاویانی بازدید : 780 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

انیمیشن Son Of Batman 2014 جدیدترین انیمیشن تولید شده بر اساس کاراکتر کمکیک های DC یعنی بتمن می باشد که داستان آن بر گرفته از انیمیشن تولید شده توسط Grant Morrison و Andy Kubert‘s در سال ۲۰۰۶ می باشد . خلاصه ای از داستان انیمیشن Son Of Batman 2014 : بتمن بسیار شوکه می شود هنگامی که متوجه می شود که پسری از Talia دارد که Talia دختر Ra’s al Ghul می باشد . نام پسر بتمن Damian Wayne می باشد که به صورت مخفیانه و توسط Ra’s al Ghul و League of Assassins بزرگ شده و پرورش داده شده است و بسیار قانون گریز است  . Ra’s al Ghul پس از نبردی با Deathstroke  شکست می خورد و کشته می شود بتمن سعی می کند تا جلوی پسرش را برای گرفتن انتقام از او بگیرد و او را کنترل نماید و ار این فرصت استفاده نماید تا بتواند او را به خود نزدیک نماید تا بتوانند با یکدیگر یک خانواده را تشکیل دهند . اما پسرش بسیار مصمم است که به مبارزه علیه Deathstroke برود و انتقام Ra’s al Ghul را از او بگیرد .

سبحان کاویانی بازدید : 1206 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (1)

انیمیشن سریالی ولورین Wolverine Anime یک سریال تلویزیونی محصول کشور آمریکا می باشد که براساس کمیک های مارول ساخته شده است . این انیمیشن سریالی محصول همکاری دو کمپانی بزرگ انیمیشن سازی آمزیکا یعنی Marvel Entertainmen و کمپانی ژاپنی انیمیشن سازی یعنی Madhouse می باشد که در کارنامه آن های انیمیشن هایی هم چون Iron Ma , X-Men و Blade  قرار دارند که دارای طرفداران فراوانی نیز هستند . پخش این انیمیشن برای اولین بار در October 2010 آغاز گردید و تا September 2011 ادامه پیدا کرد . این کارتون در یک فصل و ۱۲ قسمت تهیه شده است که در هر قسمت شما با داستانی جداگانه ای رو به رو می شوید . خلاصه ای از داستان این انیمیشن : کاراکتر اصلی این سریال لوگان نام دارد و پس از سال هال از ناپدید شدن دوستش می فهمد که دوست سابقش به نام Mariko Yashida زنده است و برای پیدا کردن او به ژاپن سفر می کند تا او را پیدا کند . اما هنگامی که به ژاپن می رسد اتفاق بدی رخ می دهد , او متوجه می شود که دوستش با یک گروه خطرناک به سرگروهی Kurohagi Hideki که از سران جرم و جنایت در جزیره Madripoor است می خواهد درگیر شود و او را نابود سازد که کار بسیار خطرناکی است . Kurohagi Hideki از بزرگترین خلافکاران است که برای رسیدن به اهدافش از هیچ کاری دریغ نمی کند بنابراین او در این راه کار بسیار خطرناکی را در پیش رو دارد . بنابراین لوگان نیز تصمیم می گیرد تا در این راه به دوستش کمک کند تا او را نابود سازند که در این بین Omega Red نیز می خواهد که از لوگان انتقام بگیرد تا...

سبحان کاویانی بازدید : 1031 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p

به همراه زیر نویس فارسی

فیلم سینمایی The Amazing Spider- Man 2 مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ یک فیلم ابر قهرمان آمریکایی می باشد که در ۱۶ آپریل ۲۰۱۴ در سینماهای جهان اکران شده است . فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ از روی عنوان کمیک Marvel ساخته شده است و ادامه ای بر عنوان شماره قبل یعنی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۱ می باشد . در یک فلش بک ریچارد پارکر در حال ضبط یک ویدیو می باشد که در آن علت ناپدید شدن خود را توضیح می دهد . او . همسرش ماری توسط یک جت خصوصی از دست قاتلی که سعی در کشتن ریچارد دارد فرار می کنند ولی با کشته شدن خلبان جت آنها سقوط می کند . در زمان حال پیتر پارکر مبارزات خود را به عنوان مرد عنکبوتی ادامه می دهد . او به دنبال Aleksei Sytsevich کسی که به دنبال دزدیدن کامیونی شامل محتویات پلتونیوم می باشد . در طول این تعقیب مرد عنکبوتی یکی از کارکنان شرکت Oscarp به نام Max Dillon را نجات می دهد . هنگامی که پیتر با Gwen Stacy تلفنی صحبت می کند یک لحظه تصویری از پدر Gwen یعنی George Stacy و قولی که به او داد تا از دخترش دوری کند می بیند . بعد از این اتفاق پیتر با گوئن در مراسم فارغ التحصیلی مدسه ملاقات می کند و می خواهد قولی که به پدرش داده است را عملی کند . دوست زمان کودکی پیتر یعنی Hary Osborn به منهتن بازگشته تا پدر بیمار خود را ببیند . پدر هری به او می گوید که این بیماری ارثی می باشد و او نیز دچار آن می شود . Norman (پدر هری) به او یک دستگاه کوچکی می دهد که کل زندگی کاری خود را صرف ساختن آن کرده است . روز بعد این ماجرا پدر هری می میرد و هری به عنوان جانشین او در Oscarp انتخاب می شود ولی رفته رفته دچار فساد می شود تا اینکه کارکنان آنجا سعی در اخراج او از کمپانی دارند .

سبحان کاویانی بازدید : 2021 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

با کیفیت خیلی خوب – DVDSCR 720p

به همراه زیر نویس فارسی

داستان The Expendables 3 زمانی رخ می دهد که بارنی , کریسمس و دیگر اعضای گروه بازگشته اند و بار دیگر در مقابل کانراد استون‌ بنکس قرار گرفته اند . کسی که سال ها قبل به همراه بارنی این گروه افسانه ای را تشکیل داد . پس از مدتی بنکس به یک دلال اسلحه و انسانی بی رحم تبدیل شد و بارنی تصمیم گرفت بر خلاف میلش او را به قتل برساند . ولی داستان آنطور که بارنی گمان می کرد پیش نرفت و بنکس توانست از این اتفاق جان سالم به در برد وحالا بازگشته است تا انتقام خود را از گروه بگیرد . این قسمت نسبت به دو نسخه قبلی که منتشر شد , از تعداد بازیگران بیشتری استفاده می کند و همین امر باعث شده است تا صحنه های اکشن به وفور در فیلم مشاهده شود . بارنی برای مقابله با بنکس فکرهای تازه ای در سر می پروراند و قصد دارد تا با استفاده از نیروهای جدید و جوان , تمام نقشه های بنکس را نقش بر آب کند . پیشنهاد می کنم این فیلم زیبا و اکشن را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این فیلم را از سرورهای قدرتمند دانلود جهانی دریافت کرده و از دیدن آن لذت ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 977 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

انیمیشن سریالی Young Justice یا عدالت جویان جوان یک انیمیشن سریالی محصول کشور آمریکا می باشد که توسط Brandon Vietti و Greg Weisman ساخته و توسط شبکه Cartoon Network به نمایش در آمده است . داستان این انیمیشن در مورد گروه جوانی می باشد که توسط ابر قهرمانان کمیک های DC یعنی Batman , Aquaman , Flash , Green Arrow آموزش دیده اند و وظیفه دارند تا از زمین در برابر بیگانگان حفاظت کنند . شخصیت های اصلی این گروه جوانانی به نام های Robin , Aqualad , Kid Flash , Miss Martian , Speedy و Superboy می باشند که آرزوهای فراوانی دارند و می خواهند که تبدیل به یک ابر قهرمان شوند و جای استادان خود را بگیرند . Speedy از همراه بودن با Green Arrow استعفا می دهد و نام خود را به Red Arrow تغییر می دهد . در طی ماموریتی که در ساختمان Cadmus انجام می دهند سه تن از قهرمانان Superboy را پیدا می کنند . در طی جستجوهای دیگر آن ها اسلحه ای به نام Genomorphs را نیز پیدا می کنند و … در این سریال شما می توانید بیشتر کاراکترهای محبوب کمیک های DC مانند بتمن , سوپر من و … را مشاهده کنید و با داستان هایی جدیدی که برای آن ها در این راه می افتد آشنا شوید . در هر قسمت از این انیمیشن شما با داستان متفاوتی مواجه می شود که لذت دیدن آن را برای شما چند برابر می کند و می تواند مدت ها شما را سرگرم نگه دارد .

سبحان کاویانی بازدید : 4986 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (4)

کانال هیستوری در سال ۲۰۰۹ شروع به ساخت مجموعه مستندی کرد که توانست بسیاری از بینندگان را به سوی خود جلب کند . این مستند زیبا در ۶ فصل تولید شده است . Ancient Aliens به بررسی حضور موجودات فرازمینی در کره زمین می پردازد . از دیرباز همواره بحث حضور موجودات فضایی بر روی زمین مورد بحث دانشمندان زیادی بوده است . این موجودات اسرار آمیز تا بحال وجودشان تنها در حد فیلمهای سینمایی و داستانهای ماورایی بوده است وهیچ فردی نتوانسته این وجود این موجودات اسرار امیز را به طور کامل باور کند . دانشمندان در اهرام مصر نقاشی هایی پیدا کردند که در این نقاشی ها تصاویری عجیبی از موجودات خارق العاده به چشم می خورد . با وجود این نقاشی ها این فرضیه تقویت می شود که موجودات فرازمینی در زمان باستان به زمین آمده اند و با انسانها به همکاری پرداختند . اگر مشتاق این هستید که در مورد موجودات فرازمینی اطلاعات مهمی بدست آورید و یا در سفری شگفت انگیز در مصر باستان حضور پیدا کنید این مستند زیبا را از دست ندهید .

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 319
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,423
  • بازدید ماه : 1,423
  • بازدید سال : 73,870
  • بازدید کلی : 1,478,909
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات