loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 699 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

درد روحی حذف زودهنگام پرتغال از جام جهانی ۲۰۱۴ برای کاپیتان این تیم با درد جسمی توأم شد تا خاطره سفر به برزیل برای او تلخ‌تر شود.به گزارش دانلود جهانی،‌ بازیکنان تیم ملی پرتغال پس از ناکامی در صعود از مرحله گروهی جام جهانی 2014، شب گذشته (شنبه) با چهرهایی مغموم به خانه بازگشتند که در میان آنها چهره کاپیتان تیم دیدنی‌‌تر از دیگر بازیکنان بود.

سبحان کاویانی بازدید : 553 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

در بیستمین دوره جام جهانی که در برزیل برگذار میشود تیم های قدرتمند زیادی از میدان خارج شدند.کریستیانو رونالدو و یارانش با برزیل و جام وداع تلخی را داشتند بر خلاف تیم آرژانتین که پس از شکست دادن تیم ها هم گروهی خود از جمله ایران موفق به صعود به دور بعد شد.

سبحان کاویانی بازدید : 1394 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

در بخش کلیپ های ورزشی سایت دانلود جهانی این بار کلیپ دیدنی از ستاره پرتغالی کریستیانو رونالدو را آماده کرده ایم که در مسابقات قهرمانان اروپا موفق به زدن 16 گل شد،را آماده کرده ایم که هم اکنون می توانید این کلیپ را از سایت دانلود جهانی دریافت نمایید.امیدواریم از دیدن این کلیپ لذت ببرید.

سبحان کاویانی بازدید : 1112 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

تبلیغ تلویزیونی جدید آیفون ۵s با نام PowerFul برای محصول بی نظیر خود برای تمامی رسانه های تصویری ساخته و منتشر شد. در این تبلیغ شما شاهد بی نظیری و قدرت بی همتای گوشی های iPhone 5s می شوید. در این کلیپ شما می توانید استفاده های بی نظیر و کاربردی گوشی آیفون را مشاهده کنید و متوجه این تکنولوژی برتر دنیا شوید. شما می توانید در ادامه مطلب کلیپ و اپلیکیشن های این پدیده باور نکردنی را مشاهده بفرمایید، امیدواریم که مورد توجه همه شما کاربران محترم قرار بگیرد.

سبحان کاویانی بازدید : 1342 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با نتیجه یک بر صفر از سد بایرن مونیخ عبور کنند.شما هم اکنون می توانید کلیپ خلاصه بازی را در ادامه مطلب از سایت دانلود جهانی دریافت نمایید.

سبحان کاویانی بازدید : 283 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (1)

شاگردان تاتا مارتینو در تیم فوتبال بارسلونا موفق شدند تا در یکی از جذاب ترین دیدارهای این فصل اروپا در استادیوم سانتیاگو برنابئو با نتیجه 4-3 پیروز شوند تا با رساندن اختلاف خود با رئال مادرید صدر نشین به یک امتیاز، رقابت های لالیگا در 9 هفته پایانی را به اوج حساسیت برسانند.

سبحان کاویانی بازدید : 264 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

ال کلاسیکو (به اسپانیایی: El Clásico)، که به نام‌های دیگری مثل ال دربی اسپانول، ال دربی، ال سوپرکلاسیکو و ال کلاسیک (به کاتالان: El clàssic)، به مسابقه فوتبالی گفته می‌شود که بین دو تیم رئال مادرید، بارسلونا بر‌گزار می‌شود. رقابت بین این دو تیم از این ناشی شده است که دو شهر مادرید و بارسلونا دو شهر بزرگ اسپانیا بوده، و این در حالی است که دو باشگاه موفق‌ترین و محبوب‌ترین باشگاه‌های کشور هستند. این مسابقه، یکی از بزرگترین مسابقه‌های فوتبال در جهان است که هر سال صدها میلیون نفر از کشورهای مختلف شاهد برگزاری آن می‌باشند.

اصطلاح کلاسیکو (clásico) در سال‌های اخیر رایج شده و در اصل برای مسابقه‌های مهم و تاریخی آمریکای جنوبی به کار می‌رود. این اسم به دلیل افزایش نفوذ فوتبال اسپانیایی در آن جا و همچنین تبلیغات جهانی مربوط به ال کلاسیکو، به وجود آمد.

سبحان کاویانی بازدید : 361 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro)‏ (زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۸۵)، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید بازی می‌کند. او در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۰ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید در سال ۲۰۱۳، شکسته شد.

سبحان کاویانی بازدید : 242 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

در این پست از دانلود جهانی کلیپ تبلیغاتی جدیدی به نام galaxy آماده کرده ایم.اکثر بازیکنان معروف از قبیل کریس رونالدو،لیونل مسی و... در ای کلیپ حضور دارند.امیدوارم از دانلود این کلیپ لذت ببرید.

سبحان کاویانی بازدید : 967 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام جهانی کشتی آزاد شد. تیم ملی کشتی آزاد ایران در فینال جام جهانی روسیه را شکست داد تا جشن قهرمانی حدود 4 هزار ایرانی در سالن مسابقه بر پا شود.کاربران سایت دانلود جهانی هم اکنون می توانید کلیپ هر وزن را جداگانه از سایت دانلود جهانی دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 202
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,461
  • بازدید ماه : 1,461
  • بازدید سال : 73,908
  • بازدید کلی : 1,478,947
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات