loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 1054 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

حریم خصوصی و امنیت شخصی طی سال‌های گذشته تحت حملات مداوم بوده و به لطف تلاش‌های قهرمانانه‌ی افرادی چون ادوارد اسنودن و نهادهایی همچون ویکی‌لیکس همگی ما از هوشیاری بالاتری برخوردار بوده و می‌توانیم اقدام‌های احتیاطی لازم برای حفاظت از حق حریم شخصی خود را اجرا کنیم. در این مطلب به معرفی سه مرورگر که با هدف حفظ حریم خصوصی توسعه‌ یافته‌اند خواهیم پرداخت.

سبحان کاویانی بازدید : 2001 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در زمینه‌ی افزایش سرعت مرورگرها، کمپانی اپل چندین قدم اساسی برداشته تا در نهایت مرورگر سافاری این کمپانی سریع‌تر از کروم گوگل عمل کند.
اپل با اعمال بروزرسانی جدید بر روی موتور اصلی سافاری یعنی Webkit، سرعت پردازش کدهای جاوا اسکریپت را در نسخه‌های مختلف از OS X بهینه کرده و افزایش داده است.

سبحان کاویانی بازدید : 263 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

مک‌رومر به نقل از یک وبلاگ چینی گزارش کرده که اپل قصد دارد، نسخه جدیدی از مک‌بوک ایر را با صفحه نمایش رتینا و سخت‌افزار بروز ارایه کند. ظاهرا مک‌بوک ایر جدید از صفحه نمایش ۱۲ اینچ به جای ۱۱.۶ اینچ‌ فعلی بهره می‌برد و اپل از طراحی تازه‌ای در ترک‌پد آن استفاده نموده است.

سبحان کاویانی بازدید : 183 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا، اخبار و شایعات در حوزه‌ی محصولات کمپانی‌های تولیدکننده‌ی تبلت‌ها وتلفن‌های‌هوشمند نیز افزایش می‌یابد. یکی از این کمپانی‌ها سونی است. مطمئناً در هفته‌ی جاری تصاویر مربوط به تبلت اکسپریا Z2 را مشاهده کردید که توسط GadgetLeaks@ در توییتر منتشر شد. براساس توییت دیگری که توسط حساب‌کاربری GagdetLeaks@ منتشر شده است، شاید در روزهای آتی شاهد انتشار اخباری در مورد اکسپریا Z اولترا نیز باشیم.

سبحان کاویانی بازدید : 296 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

این روزها دیگر واژه‌ی تبلت واژه‌ی غریبی نیست؛ همه آن را می‌شناسند و خیلی‌ها برای کاربردهای خاص خود، مدل‌هایی را مدنظر قرار داده‌اند. مدل‌ها و قیمت‌ها، متنوع و رقابتی شده و حالا انتخاب و خرید یک تبلت، ساده‌تر شده است. در این بازار شلوغ و رنگارنگ، همه نوع محصول وجود دارد؛ ولیکن این تنوع زیاد علاوه بر اینکه انتخاب را ساده می‌کند، آن را مشکل هم می‌کند؛ چرا که باید به مشخصات اصلی هر مدل توجه کرد و در نهایت از میان انبوه تبلت‌ها، مناسب‌ترین مدل را برگزید. در این مقاله می‌خواهیم مشخصه‌های خوب و بد تبلت‌هایی که در ماه‌های پیش رو روانه‌ی بازار می‌شوند را بررسی کنیم. با بخش مقالات دانلود جهانی همراه شوید.

سبحان کاویانی بازدید : 205 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

تلفن‌های سامسونگ ممکن است به زودی بعنوان گوشی هوشمند مورد انتخاب نیروی نظامی ایلات متحده جایگاه بلک‌بری را تصاحب کند. ارتش آمریکا به تازگی سفارش تولید 7000 گوشی هوشمند را به سامسونگ داده است و ممکن است یک سفارش چندهزار دستگاهی دیگر نیز از سوی NSA به این سازنده کره‌ای تحویل شود.

سامسونگ در حال غلبه بر بلک‌بری در بخش مصارف اطلاعاتی و نظامی است
 
سبحان کاویانی بازدید : 241 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (2)

مطمئنا یکی از مهم‌ترین سوالاتی که همیشه برای کاربران اینترنت پرسرعت ADSL مطرح است، عدم برابری سرعت سرویس خریداری شده و سرعت دانلودی است که کاربران در هنگام استفاده از اینترنت خود مشاهده می‌کنند. چرا هیچ‌گاه شاهد دانلود یک فایل حجیم با سرعت 128Kb/s  در سرویسی که با این عنوان خریده‌ایم، نیستیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را به روشنی دریابید.

چرا سرعت سرویس‌های اینترنتی ارائه شده توسط ISPها با سرعت دانلود برابری نمی‌کند؟
 
سبحان کاویانی بازدید : 274 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (1)

شما هم قصد خرید یک کروم‌بوک گوگل را دارید اما نگران نرم‌افزارهای قدیمی تحت ویندوز خود هستید؟ نرم‌افزارهایی که هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنید و شبیه آن‌ها را برای کروم‌بوک نیافته‌اید؟ گوگل برای حل این مشکل با شرکت VMWare همکاری مشترکی را آغاز نموده تا امکان اجرای نرم‌افزارهای ویندوزی را در کروم‌بوک میسر کند.

گوگل و VMWare برای اجرای نرم‌افزارهای ویندوزی در کروم‌بوک‌ها همکاری می‌کنند
 
سبحان کاویانی بازدید : 171 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

در حال حاضر امکان نصب افزونه‌های کروم از طریق فروشگاه آنلاین مربوط به آن با نام Chrome Web Store وجود دارد، اما اگر کاربر تمایل داشته باشد می‌توانند افزونه‌های متفرقه را نیز بر روی مرورگر خود نصب کند، افزونه‌های مثل دانلود کننده ویدیوهای یوتیوب یا دانلود کننده اپلیکیشن‌های اندروید از طریق مرورگر که برخلاف قوانین گوگل بوده و امکان ارایه آنها در فروشگاه افزونه‌های کروم وجود ندارد.

گوگل در نسخه ۳۳ مرورگر کروم مانع نصب افزونه‌های متفرقه خواهد شد
 
سبحان کاویانی بازدید : 190 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

سلام به شما دوستان و همراهان همیشگی. در دفعات مکرر به شما ابزارهایی آموزش و معرفی کرده ایم که بتوانید با آن از اینترنت اسکرین شات یا همان عکس بگیرید! اما هر کدام کارایی خاص خود را دارند. یکی از جدید ترین ابزارهایی که می توان برای این کار روی آن حساب کرد مورد بحث امروز ماست.

افزونه ای به نام Lightshot برای فایرفاکس هم اکنون در دسترس شما قرار گرفته تا به طور اختصاصی هر قسمتی را که بخواهید انتخاب کنید و با آن عکس بگیرید. یعنی هر بخشی که می توانید و می خواهید را می توانید انتخاب کنید و دیگر نیازی به گرفتن عکس از کل صفحه نیست.

Lightshot

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,474
  • بازدید ماه : 1,474
  • بازدید سال : 73,921
  • بازدید کلی : 1,478,960
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات