loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
آروین افتخاری بازدید : 843 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

خورشيد را 9 سياره احاطه كرده‌اند كه در بين آنها كره زمين از نظر فاصله با خورشيد، سومين كره است و از چهار سياره داخلي بزرگ‌تر است.از پنج سياره بيروني، چهار تاي آنها از كره زمين بزرگ‌تر هستند. زمين در مداري گردش مي‌كند كه هيچ وقت از 5/91 ميليون مايل به خورشيد نزديك‌تر نمي‌شود و از 5/94 ميليون مايل دورتر نمي‌شود....

سبحان کاویانی بازدید : 812 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

ضرب المثلها بخش مهمی از فرهنگ و زبان یک ملت را شامل می شوند و اغلب به شکل یک نثر کوتاه بیان می شوند و استفاده از آنها در گفتار و شنیدار موجب جذاب تر شدن آنها می شود. در اینجا تعدادی از ضرب المثل های انگلیسی با ترجمه و معادل فارسی آن آورده شده است.

سبحان کاویانی بازدید : 2509 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود کتاب الکترونیکی رمان ارباب حلقه ها یکی از پر طرف دار ترین داستان های تخیلی ساخته شده در جهان  Lord Of The Rings Ebook این کتاب با فرمت پی دی اف PDF میباشد و با نرم افزار Acrobat Reader قابلیت خوانده شدن را داراست توضیحاتی که رباره این کتاب الکترونیکی وجود دارد به شرح زیر است .

yasin بازدید : 332 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 یکی از گربه سانان قشنگ جهان پلنگ است که کوچکترین حیوان در میان چهار گربه ی بزرگ رده ی Panthera است . شیر ، ببر و جگوار دیگر گربه های این رده هستند . پلنگ نسبت به شیر ، ببر و جگوار پراکندگی ، جمعیت و وضعیت حفاظتی بهتری دارد . شبیه به جگوار است اما کوچکتر و لاغرتر است . موفقیت بالای این گونه در حیات وحش به قابلیت های شکارگری فرصت طلبانه اش و انطباق پذیری اش با زیست گاه های مختلف بستگی دارد . امکان دویدن با سرعت 85 کیلومتر در ساعت ، توانایی بی نظیرش در بالا رفتن از درخت حتی در حالی که لاشه ی بزرگی را حمل می کند و توانایی استتار فوق العاده از قابلیت های بارز پلنگ است . پلنگ ترکیبی از سرعت ، چابکی ، انعطاف و قدرت است و می تواند خود را با طعمه ها و مناطق گوناگون وفق دهد . شنوایی پلنگ 2 برابر انسان است و در نور ملایم ، شش برابر بینایی اش بهتر از انسان است . پلنگ ها بسیار مقتدرند . آنها بر خلاف سایر پستانداران ، در هنگام احساس خطر به سرعت فرار نمی کنند . بلکه بسیار مقتدرانه می ایستند و بعد از کمی نگاه کردن به منبع خطر ، به آرامی دور می شوند .

سبحان کاویانی بازدید : 260 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

سرانجام پس از مدتی انتظار جدیدترین نسخه کنترل کردن کامپیوتر از راه دور توسط تلفن همراه منتشر شد، بوسیله این نرم افزار می توانید از طریق اتصال به اینترنت از شبکه های WiFi, 3G و ۴G به راحتی در هر کجای جهان به کامپیوتر خود متصل شده و آن کنترل کنید، نرم افزار کنترل کردن کامپیوتر به شما اجازه می دهد تا از طریق موبایل خود فیلم ها و عکس های کامپیوتر را مشاهده کرده و همچنین به تمامی نرم افزارها، موزیک و کارهای شخصی خود دسترسی داشته باشیداین نرم افزار امنیت بسیار بالایی دارد و دیگر نیاز به نگرانی لو رفتن اطلاعات شخصی نیست، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را به همراه آموزش کامل نصب تصویری نرم افزار و ریموت شدن آن به کامپیوتر را در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید ۱.۵ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

\"دانلود
سبحان کاویانی بازدید : 248 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

این کتاب به بررسی زندگانی کوروش کبیر می پردازد و شما را با این پادشاه بزرگ کشورمان که از مفاخیر ایران زمین نیز به شمار می رود آشنا می سازد . کوروش دوم که به کوروش کبیر یا کوروش بزرگ نیز مشهور است بنیان گذار و اولین شاه سلسله هخامنشی است که در بین سال های ۵۲۹ تا ۵۵۹ قبل از میلاد در ایران حکومت کرده است . کوروش یکی از پادشاهان ایرانی بوده است که شهرت جهانی نیز به خاطر منشورشدارد و در گذشته نیز در نزد بابلیان با نام برگزیدهٔ مردوک و در بین یهودیان مسح شده خداوند نام برده شده است . ار مهم ترین بناهایی که کوروش ساخته است می توان به محوطه پاسارگارد اشاره نمود کی یکی از جاذبه های توریستی کشورمان نیز به شمار می رود . تنها سندی که از او باقی مانده است می توان به استوانه کوروش اشاره نمود که دارای طول ۲۲٫۵ و عرض ۱۱ سانتی متر است که در ۴۵ سطر به معرفی خود و داستان فتح بابل و اینکه آرامش و امنیت را برای مردم بابل و سومر و دیگر کشور ها به ارمغان آورده است سخن گفته است و …

\"دانلود
سبحان کاویانی بازدید : 12371 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (11)

کتاب رکوردهای جهانی گینس ۲۰۱۴ مجموعه ای کامل از رکوردهای بین المللی می باشد که در این مجموعه جدیدترین رکوردهای انسان و پدیده های طبیعت وجود دارد، کتاب رکوردهای جهانی گینس هر ساله با موضوعات و مطالب جدید و رکوردهای سالانه جدید منتشر می شود، کتاب رکوردهای جهانی گینس یکی از پرفروش ترین کتاب های جهانی به شمار می رود، شما می توانید در این کتاب بیش از ۱۰۰ تصویر رکورد دارای جهان را به همراه توضیحات کامل مشاهده کنید، تمامی تصاویراین کتاب بصورت سه بعدی می باشد، شما در این کتاب شاهد دستاوردهای جدید، ابر قهرمانان، ربات ۱۵ متری، باهوش ترین گربه جهان، رکوردهای ورزشی و رکوردهای جهانی گینس هستید، امیدواریم که از دانلود این کتاب لذت ببرید.

سبحان کاویانی بازدید : 248 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)
 

از زمانی که با Magnavox Odyssey، بازی‌های ویدیویی به خانه‌های ما پا گذاشت ،  هفت نسل است که کنسول‌های بازی، تفریح دنیای ما را تصاحب کرده‌اند و در آستانه ورود به هشتمین نسل از این جعبه‌های جادویی قرار داریم. نسلی که دیگر در آن فقط بازی‌ها نیستند که تغییر می‌کنند، سخت افزارها هستند که جنگ را بر سر بیت و بایت بیشتر و فریم 1080 و 720 به راه می‌اندازند.اما زمانی که هیاهوی نرخ فریم و بازی‌های دسته اول انحصاری فروکش کند، کدام مهره اصلی ، موفق به تصاحب بازار خواهد شد؟  با ما همراه باشید تا به قضاوت در رابطه با تلاش سونی و مایکروسافت در هشتمین نسل از بازی‌های ویدیویی بنشینیم.

PS 4 vs Xbox One

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 268
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,372
  • بازدید ماه : 1,372
  • بازدید سال : 73,819
  • بازدید کلی : 1,478,858
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات