loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 1038 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی DDD Pool یک بازی بیلیارد با گرافیک بالا و باور نکردنی می باشد که با محیطی ۳ بعدی و گیم پلی بسیار عالی علاقمندان زیادی پیدا کرده است . بازی ۱.۲ DDD Pool یکی از بهترین بازی های بیلیارد بر روی کامپیوتر می باشد در ۲ نوع ۸ بال و ۹ بال قابلیت بازی دارد . امکان بازی بصورت Multiplayer هم از دیگر ویژگی های ابن بازی مهیج می باشد . محیط های زیبا هم به جذابیت بیشتر این بازی کمک شایانی می کند . همچنین قابلیتتمرینی قبل از شروع بازی نیز در بازی DDD Pool وجود دارد . مطمئن باشید که ساعتها از این بازی زیبا لذت خواهید برد . در ادامه به توضیح بیشتر درباره ویژگی های این بازی خواهیم پرداخت .

سبحان کاویانی بازدید : 2532 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی زیبای شطرنج ۳ بعدی Chess 3D که هم بصورت تکنفره ( با کامپیوتر بازی کنید )  و هم بصورت ۲ نفره و هم آنلاین قابلیت بازی دارد را برای شما آماده کرده ایم . بازی شطرنج Chess 3D علاقمندان زیادی در سرتاسر جهان دارد و همگی از آن لذت می برند . در این بازی شما می توانید آزادانه دور زمین چرخیده و یا حتی زوم نمایید . می توانید مهره های شطرنج مورد علاقه خود را انتخاب نمایید . همچنین زمین بازی را نیز می توانید قبل از بازی انتخاب نمایید . محیط های بازی زیبایی در این بازی وجود دارد که لذت بازی را دوچندان می کند . از جمله این زمین ها می توان به زندان ، لانه خرگوش ، عنکبوت و غرون وسطی اشاره کرد . شما میتوانید در هنگام عصبانیت خود در بازی پس از کشته دادن یکی از مهره ها آن را از زمین بازی به بیرون پرتاب نمایید و کلی افکت ها و ویژگی های دیگر که به بازی جذابیت خاصی داده است . دانلود جـهـانـی امیدوار است که از این بازی لذت ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 840 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر James Camerons Avatar یکی از بازی های سبک اکشن و سوم شخص است که توسط کمپانی مشهور Ubisoft طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۰۹ نیز برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه کرد . آواتار که بر اساس فیلم پر سر و صدای آواتار کارگردان مطرح سینمای هالیوود ، جیمز کامرون ساخته شده است . بازی داستان زیبای فیلم اصلی را دنبال می کند و شما را طی یک فرایند عجیببه  قلب “پاندورا” ، یک سیاره موجودات عجیب و غریب می برد . گشت و گذار در محیط اعجاب آور ، بازی اکشن و مبارزات مهیج ، رویارویی با موجودات و مخلوقات منحصر به فرد همه و همه از ویژگی های این بازی اکشن مهیج است . شما در نقش یک موجود فضایی خاص این داستان دست به کارهای خارق العاده ای می زنید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود جــــهانی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 982 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (2)

بازی Angry Birds Anthology پرندگان خشمگین یکی از سری بازی های سبک آرکید و فکری است که اولین بار برای گوشی های آیفون طراحی شد و با چنان استقبالی روبرو گردید که سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا این بازی زیبا و جذاب را برای سایر پلتفرم ها نیز روانه بارار کنند . این مجموعه گلچینی از بهترین عناوین پرندگان خشمگین می باشد و در این مجموعه جدیدترین و کامل ترین عناوین این بازی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ را برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسندو رضایتتان واقع شود . یازده قسمت از مجموعه بازی پرندگان خشمگین را در این مجموعه گنجانده ایم که هر کدام بدون نیاز به نصب وارد بازی می شوند فقط کافی است بر روی آیکون هر عنوان کلیک نمایید ، خودتان را برای نبرد با خوک ها آماده کنید آنها غارت گرانی هستند که قصد نابودی شما را دارند اما شما قادر خواهید بود با استفاده از توانایی های منحصر به فرد هر پرنده , آنها را شکست دهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند دانلود جهانی دریافت نموده و از بازی لذت ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 352 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 PES 2014 نسخه جدید بازی PES است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت KONAMI برای سه پلتفرم PC/PS3/XBOX360 عرضه شده است. PES یک شبیه ساز قدرتمند فوتبال است.شرکت کونامی در سال های اخیر برای بازی Pro Evolution Soccer همواره از موتور قدیمی و تغییر یافته PS2 برای نسخه های جدید این بازی بهره می برده. اما سال های اخیر در رقابت با شرکت خوش ساخت EA و بازی FIFA دچار مشکل شده است که همین دلیل باعث شده که این شرکت روی به استفاده از موتور گرافیکی جدید به نام Fox Engine نموده است. این موتور می تواند به کلی ساختار بازی پی اس ۲۰۱۴ را چه از نظر گیم پلی و چه از نظر گرافیک متحول سازد.(دانلود در ادامه مطلب)

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 349
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,453
  • بازدید ماه : 1,453
  • بازدید سال : 73,900
  • بازدید کلی : 1,478,939
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات