loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 1496 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

سایت دانلود جهانی در نظر دارد با ارائه پکیج های کامل از بازی , نرم افزار و تم های محبوب اندروید رضایت شما کاربران محترم را جلب کند . این پکیج گلچینی از بهترین های اندروید در ماه اخیر می باشد که به صورت مجموعه ای در سایت قرار می گیرد شما می توانید در ادامه ویژگی های هرکدام از نرم افزارها , بازی ها و تم های موجود در پکیج شماره ۱ را دیده و آنها را دانلود نمایید . امیدواریم از دانلود این پکیج لذت کامل را ببرید .

بازی های موجود در پکیج شماره ۱

 

بازی Angry Birds Star Wars HD :

Angry.Birds.Star.Wars.HD.www.Download.ir

در زمان های بسیار دور در کهکشان های دور گروهی از پرندگان خشمگین در مقابل تهدید جدیدی به نام امپراتوری خوک ها قرار گرفتند . این داستان آغاز یکی دیگر از نسخه های سری معروف Angry Birds می باشد که نسخه ی HD آن به تازگی منتشر شده است و مناسب سیستم عامل ۲.۳ به بالا می باشد .

بازی Coins vs Zombies Summer :

Coin.vs.Zombies.www.Download.ir

زامبی ها را به گوشی خود بیاورید . شما در بازی Coins vs Zombies Summer باید به زامبی هایی که جلوی شما ظاهر می شوند شلیک کرده تا سکه های بیشتری جمع آوری کنید . گیم پلی جذاب بازی در کنار صداگذاری قوی آن از ویژگی های مهم این بازی به شمار می رود . آخرین نسخه بازی سکه ها علیه زامبی ها مناسب سیستم عامل اندروید ۲.۳ به بالا می باشد

بازی Need 4 Super Speed – Car X NFS :

Need.4.Super.Speed.Car.X.NFS.www.Download.ir

آخرین نسخه بازی Need 4 Super Speed – Car X NFS به تازگی منتشر شده است و بهترین شبیه ساز در زمینه ی مسابقات رانندگی می باشد از ویژگی های بازی می توان به شخصی سازی تمام وسایل ماشین اعم از موتور و موارد دیگر اشاره کرد . این بازی گرافیکی مناسب سیستم عامل اندروید ۲.۳ به بالا می باشد .

بازی Zombies vs Toys :

Zombies.vs.Toys.www.Download.ir

یکی از بهترین بازی های هوشی بدون شک بازی Zombies vs Toys می باشد شما باید از  هوش خود استفاده کرده و با ایجاد بلاک های مختلف جلوی زامبی ها را بگیرید . از ویژگی های بازی می توان به وجود ۷ منطقه مختلف , ۵۰ مرحله متنوع و ۳۰ نوع مدل زامبی های مختلف اشاره کرد .

بازی Gunship Counter Shooter :

Gunship.Counter.Shooter.www.Download.ir

بازی Gunship Counter Shooter در سبک تیر اندازی سه بعدی می باشد . شما در غالب گروه خود باید به مبارزه بپردازید هرگونه غفلت در بازی ممکن است منجر به شکست در ماموریت باشد . بازی دارای گرافیک خوب و روان می باشد و مناسب سیستم عامل اندروید ۲.۳ به بالا می باشد .

بازی Bus Simulator 3D :

Bus.Simulator.3D.www.Download.ir

بازی Bus Simulator 3D شبیه سازی رانندگی با اتوبوس می باشد . شما در این بازی می توانید اتوبوس های مختلف را کنترل کنید در ایستگاه متوقف شده و مسافر سوار کنید . بازی داری قیزیک ۳ بعدی بوده و با گرافیک قابل قبول بهترین شبیه ساز در زمینه رانندگی اتبوس به شمار می آید .

بازی Storm of Darkness :

Storm.of.Darkness.www.Download.ir

بازی Storm of Darkness در سبک اکشن , تیراندازی می باشد شما در این بازی باید با دشمنان اهریمنی مبارزه کنید . گرافیک بازی بسیار عالی بوده و فیزیک بازی قوی می باشد . گیم پلی بازی بسیار خوب کار شده است و تنوع مراحل زیاد می باشد . این نسخه از بازی مناسب سیستم عامل اندروید ۲.۳.۳ به بالا می باشد .

 

 نرم افزارهای موجود در پکیج شماره۱

 

نرم افزار ASTRO File Manager with Cloud PRO :

ASTRO-File-Manager-with-Cloud-PRO.www.Download.ir

بدون شک یکی از قوی ترین نرم افزارهای منیجر ASTRO File Manager with Cloud PRO می باشد . این نرم افزار به شما کمک می کند تا تمامی فایل ها در گوشی خود را به راحتی پیدا کرده و توانایی استفاده از فضای ابری برای بک اپ گیری و موارد دیگر را دارد . این نسخه از نرم افزار مناسب سیستم عامل اندروید ۲.۳ به بالا می باشد .

نرم افزار Android Music Player :

Android.Music.Player.www.Download.ir

یکی از محبوب ترین پلیرهای اندروید بدون شک Android Music Player می باشد با قابلیت پخش تمامی فرمت ها , ساخت اکولایزر , پشتیبانی به هنگام قفل بودن صفحه نمایش و موارد دیگر می باشد . این نرم افزار مناسب سیستم عامل اندروید ۲.۳ به بالا می باشد .

نرم افزار Apk Downloader :

Apk.Downloader.www.Download.ir

نرم افزار Apk Downloader به شما این امکان را می دهد تا فایل های APK را بدون از گوگل پلی بدون نصب بر روی دیوایس خود دانلود کنید . این نرم افزار از API گوگل پلی استفاده کرده و فایل ها را از طریق دانلود منیجر شما به صورت مستقیم دانلود می کند . این نرم افزار دیوایس شما را از هرگون تهدید تروجان و اسپایوار حفظ می کند . سازگار با سیستم عامل اندروید ۲.۳ به بالا

نرم افزار App Backup & Restore :

App.Backup.Restore.www.Download.ir

نرم افزاری در زمینه بک آپ گیری از گوشی خود . از قابلیت های این نرم افزار می توان به بک آپ گیری از SDCard , بک آپ از لینک ها , ریستور کردن از SDCard و موارد دیگر اشاره کرد . نرم افزار App Backup & Restore سازگار با تمامی سیستم عامل های اندروید می باشد .

نرم افزار BitTorrent® Pro – Torrent App  :

BitTorrent®-Pro---Torrent-App.www.Download.ir

نرم افزار BitTorrent® Pro – Torrent App برای دانلود فایل های تورنت به صورت مستقیم بر روی گوشی می باشد . کارکد این نرم افزار بسیار راحت بوده و قابلیت ذخیره به صورت اتوماتیک بر روی SDCard را دارد . سازگار با سیستم عامل اندروید ۲.۳ به بالا

نرم افزار Camera FV-5 :

Camera-FV-5.www.Download.ir

با این نرم افزار به راحتی می توانید فیلم برداری با کیفیت بالا انجام دهید . همچنین کیفیت فیلم های ضبط شده را نیز بالا ببرید . مناسب برای سیستم عامل اندروید ۲.۲ به بالا

نرم افزار ZPlayer :

ZPlayer.www.Download.ir

مدیا پلیر چند رسانه ای با ظاهر سیستم عامل ویندوز فون می باشد . این پلیر در اصل برای سیستم عامل ویندوز فون می باشد که نسخه ی اندروید آن نیز منتشر شده است . این نرم افزار مناسب سیستم عامل ۲.۳ به بالا می باشد

 

تم های موجود در پکیج شماره ۱

در این پکیج برای شما تم های گوناگون با مضامین متفاوت نیز قرار داده ایم . شما می توانید با توجه به سلیقه خود هر کدام از آنها را دانلود کرده و استفاده نمایید .

 Theme.Package.1.www.Download.ir

 

راهنمای نصب

آموزش تصویری نصب بازی و نرم افزار اندروید

 

مشخصات

شرکت سازنده: دانلود جهانی

دانلود

دانلود با لینک مستقیم:

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,359
  • بازدید ماه : 1,359
  • بازدید سال : 73,806
  • بازدید کلی : 1,478,845
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات