loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 1001 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

مستند Unsealed Alien Files پرونده های موجودات فضایی به بررسی یکی از اسرار آمیز ترین موضوعات حل نشده بشر  یعنی موجودات فضایی و  مشاهده شدن آن ها بر روی زمین می پردازد و شما را با آن آشنا می سازد که آیا این گزارش هایی که از دیده شدن موجودات فضایی و بشقاب پرنده ها بر روی زمین گزارش شده است واقعی بوده است یا ساخته ذهن بشر بوده است ؟ در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۱۱ سازمان FBI از محرمانه ترین پرونده های خود مربوط به حوادث عجیب و دیده شدن بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی مربوط به ۱۰ سال گذشته پرده برداشت و فرصت را در اختیار مستند سازان قرار داد تا بتوانند با استفاده از این اسناد معتبر به ساخت مستندهایی در این مورد بپردازند و مردم را با آن آشنا نمایند تا بتونند به حقیقت این موضوع بحث بر انگیز که از زمان های بسیار قدیم ذهن بشر را به خود مشغول کرده است و تا کنون هم بشر نتوانسته است که پی به حقیقت این ماجرا ببرد بپردازند .این مستند هم چنین به بررسی گزارش هایی که از فعالیت های بیگانه گان در سراسر جهان شده است نیز می پردازد و با سفر به آن مناطق و مصاحبه با شاهدان آن ماجرا می کوشد تا بزرگترین راز سیاره زمین را کشف نماید . تاکنون از این مستند سریالی ۳ فصل به نمایش در آمده است که در هر قسمت آن به بررسی یکی از این پرونه ها می پردازد و شما را از نزدیک با آن آشنا می سازد .

سبحان کاویانی بازدید : 737 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (2)

مستند سریالی Time Scanners ، یکی دیگر از مجموعه مستند های ارائه شده توسط شرکت History می باشد . این مستند سریالی بسیار اعجاب آور به بررسی سه بعدی بناهای تاریخی با استفاده از جدیدترین تکنولوزی های روز و کمک گرفتن از کارشناسان این زمینه می پردازد . مستند سریالی Time Scanners باز چگونگی شاهکارهای مهندسی این نمادهای برتر جهان را نشان می دهد که چگونه بشر بدون برخورداری از تکنولوژی و علم امروز توانسته همین بناهای عظیم و شگرفی را خلق نماید . در این مستندبا روش اسکن دیجیتالی به طراحی سه بعدی از این بناهای پرداخته و سعی در بیرون کشیدن اسرار ساخت آنها دارند ، با این روش منحصر بفرد می توانند تمام جزییات آنرا با استفاده از این نقشه های سه بعدی ببینند و به تصویر بکشد ، آنها در هر قسمت از این مستند سریالی به سراغ یکی از بناهای شگفت انگیز دنیا می روند ، بنا هایی مانند Jerusalem اوشلیم یا بیت المقدس و بررسی و طراحی نقشه ی سه بعدی آن ، شهر باستانی که تنها معبدی از آن باقی است ، Machu Picchu شهری قدی می که نماد از تمدن اینکاها بوده ، Colosseum ورزشگاه و یا تاتر دنیا که توسط امپراطوری روم بنا گردید ، St Paul’s Cathedral قدیمی ترین کلیسای جهان با معماری بی نظیر ، Egyptian Pyramids اهرم معروم فرعون های مصر که هر کدام در نوع خود یکی از بی نظیر ترین معماری ها را دارد و نحوه ساخت و طراحی آنها همیشه برای محققان و کارشناسان جزو بزرگترین معماها بوده و هست .

سبحان کاویانی بازدید : 4986 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (4)

کانال هیستوری در سال ۲۰۰۹ شروع به ساخت مجموعه مستندی کرد که توانست بسیاری از بینندگان را به سوی خود جلب کند . این مستند زیبا در ۶ فصل تولید شده است . Ancient Aliens به بررسی حضور موجودات فرازمینی در کره زمین می پردازد . از دیرباز همواره بحث حضور موجودات فضایی بر روی زمین مورد بحث دانشمندان زیادی بوده است . این موجودات اسرار آمیز تا بحال وجودشان تنها در حد فیلمهای سینمایی و داستانهای ماورایی بوده است وهیچ فردی نتوانسته این وجود این موجودات اسرار امیز را به طور کامل باور کند . دانشمندان در اهرام مصر نقاشی هایی پیدا کردند که در این نقاشی ها تصاویری عجیبی از موجودات خارق العاده به چشم می خورد . با وجود این نقاشی ها این فرضیه تقویت می شود که موجودات فرازمینی در زمان باستان به زمین آمده اند و با انسانها به همکاری پرداختند . اگر مشتاق این هستید که در مورد موجودات فرازمینی اطلاعات مهمی بدست آورید و یا در سفری شگفت انگیز در مصر باستان حضور پیدا کنید این مستند زیبا را از دست ندهید .

سبحان کاویانی بازدید : 982 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

فیلم آموزش کم کردن وزن در منزل بدون نیاز به وزنه از مبتدی تا پیشرفته به شما کمک می کند تا بدون رفتن به باشگاه و صرف هزینه های زیاد و بدون نیاز به وزنه بتوانید وزن خود را کاهش داده و اندام های خود را به فرم ایده آلتان تبدیل نمایید . فقط کافی است که این مجموعه را خریداری نمایید و مطابق با دستورالعمل های آن هر روز در منزلتان به ورزش بپردازید . این مجموعه یکی از کامل ترین فیلم های کم کردن وزن و فرم دهی به عضلات می باشد به طوریکه PDF هایی برای رژیم غذایی شما متناسب با وزن و قدتان و حرکات ورزشی به شما ارایه می دهد و شما باید هر روزه متناسب با آن دستورات عمل نمایید . این مجموعه علاوه بر فیلم های آموزشی که در اختیار شما قرار می دهد شامل دستورالعمل هایی نیز می باشد که باید در ۹۰ روز رعایت نمایید بدین صورت که شما در هنگام آغاز این دوره ۹۰ روزه می توانید از بدن خودتان عکس بگیرید و هم چنین وزنتان را یادداشت نمایید سپس شروع به کارگیری تکنیک هایی که به شما آموخته می شود نمایید و در طول دوره های خاصی که برای شما در نظر گرفته شده است به بررسی وزنتان و اندام های خودتان بپردازید و خواهید دید که این تکنیک ها چه نتایج خارق العاده ای برای شما به ارمغاان آورده اند البت باید توجه داشت که دوره هایی نیز به مدت ۲۰ , ۳۰ , ۴۰ روزه نیز در نظر گرفته شده است که شما می توانید با توجه به نیازتان از آن ها استفاده نمایید . در قسمتی دیگر نیز به معرفی غذاهایی پرداخته می شود که علاوه بر دارا بودن کالری فراوان فاقد چربی می باشند که می توانید از این غذاها برای کاهش وزنتان استفاده نمایید . این مجموعه توسط یکی از اساتید به نام این رشته یعنی Chalene Johnson تدریس می شود که او دارای تحصیلات عالی در رشته خودش می باشد و کار خود را از ۳ سالگی نزد مادرش آغاز نموده است و با تلفیق آموزه های خود و تجربیاتش می تواند بهترین کمک را در این راه به شما نماید . شیوه ای که او در فیلم های آموزشی خود استفاده می نماید معروف به TurboFire است که تلفیقی موسیقی , حرکات موزون و کیک بوکسینگ است که لذت و هیجان انجام آن را دو چندان می نماید . پیشنهاد ما این است که این مجموعه فوق العاده را از دست ندهید .

سبحان کاویانی بازدید : 591 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (1)

مستند سریالی Mountain Men مردان کوهستان برای شما واقعیت های زندگی انسانها در کوهستان و دیدگاهشان در مورد کوه و سختی های آنجا ، از زبان آنها به تصویر می کشد . سازندگان این مستند با سفر به نواحی کوهستانی و صحبت با ساکنین آنجا به بررسی مسائل ، مشکلات و سختی های این محیط وحش زیبا و چگونگی سازش و حل این مشکلات را برای شما به تصویر می کشند . مستند سریالی Mountain Men مردان کوهستان به سراغ افرادی می رود مانند : Eustace Conway که در قسمتی از کوهستان Blue Ridge کارولینای شمالی واقع است و به جزیره لاک پشت مشهور است ، زندگی می کند و میزبان مردمی که به آنجا برای دیدن او و شیوه ی زندگیش می روند ، می باشد ، او به شیوه های قدیمی هیزم برای فروش و گذران زندگی تهیه می کند . Marty Meierotto ، به همراه همسرش Dominique و دخترشان Noah ، در شیب آلاسکای شمالی ساکن و در طبیعت آنجا زندگی خوب و راحتی دارند . Tom Oar یک گاوچران و سوار کار سابق ، با همسرش نانسی و سگ خود Ellie ،در نزدیکی رودخانه Yeek در شمال غربی مونتانا ، با کمک دوستان و همسایگان خود برای مواجهه با هفت ماه سرد زمستانی آماده می کند . Rich Lewis ، یک شکارچی شیر کوهی ، در کنار همسرش دایان ،در دره Ruby مونتانا به همراه یک تیم از سگ های شکاری به ردیابی و شکار شیرکوهی مشغول است . George Michaud یک تله ساز و برای شکار حیوانات و پوست شان است که در امتداد رودخانه Snake River و Teton در محدوده آیاهو اقامت دارد . شما عزیزان می توانید مستند سریالی Mountain Men مردان کوهستان را از سرور های قدرتمند جهــانی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 841 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم مستند Korengal 2014 کورنگال داستان زنده از حوادث و وقایع دره کورنگال افغانستان بین سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ می باشد . این فیلم بطور عمده شامل مصاحبه با مردان یک جوخه مستقر در پایگاه Restrepo و چگونگی بیرون کشیدن چهل و دو سرباز ایالات متحده بعد از مرگشان در آوریل ۲۰۱۰ می باشد . بر خلاف فیلم Restrepo که بیشتر در مورد جنگ و نشان دادن این جنگ از نمای بالا بود ، کورنگال به بررسی زندگی نظامی ، تلخی ها و تجربیات همان مردان می پردازد . یکی از این سربازان میگفت کار هایی را انجام دادم که شما حتی مجبور به انجامش هم نخواهید شد . فیلم مستند Korengal 2014 از نمایی بسیار نزدیک از آنها تصویر برداری کرده و به مصاحبه با آنها و بیان دیدگاه هایشان همچون شدیدترین ترس ها ، نشاط و افراد با تجربه که در حال مبارزه هستند پرداخته است . یک از این سرباز ها با افتخار می گوید که حاضر است برای هم رزم خود بمیرد که این نشان دهنده ی پیوند ها و شدت روابط بین آنها که فراتر از یک رابطه خانوادگیست می باشد . فیلم مستند Korengal 2014 کورنگال به روش footage shot توسط تیم هترینگتون که یک عکاس خبری بود در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ تهیه شد . هترینگتون حدود ۱۰ ماه در نبرد های گردان دوم از هنگ ۵۰۳ پیاده نظام و تیپ رزمی ۱۷۳ هوابرد در پایگاه Restrepo به سر برد . او در حالی که مشغول تهیه گزارش از جنگ داخلی در لیبی بود کشته شد . شما میتوانید این مستند را از سرورهای قدرتمند دانلود جهانــی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 2465 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

مستند هیولای رودخانه یک مستند تلویزیونی محصول کشور انگلستان می باشد که توسط Jeremy Wade تهیه و توسط کمپانی Discovery Production به نمایش در آمده است . Jeremy Wade که یک زیست شناس و یک ماهی گیر ماهر است به نقاط متعددی از جهان مانند آلمان، اسپانیا، ایتالیا، اسکاتلند، ایسلند، نروژ، آرژانتین، استرالیا، نیوزیلند، گینه نو، هند، ژاپن، روسیه، سورینام، برزیل، اتیوپی، اوگاندا، آفریقای جنوبی، جمهوریکنگو و … سفر می کند و به ماهی گیری از رودخانه ها و آب های شیرین آن مناطق  می پردازد و ماهی هایی که مختص به این نواحی است را شکار می کند و به کشف اسرار آن ها می پردازد . در این مستند تیم تهیه کننده به همراه Heremy Wade به شکار ماهی های و هیولاهای خطرناکی که هر ساله جان بسیاری از مردم را می گیرند و یا آن ها را زخمی می کنند در عرض چند دقیقه می پردازند و آن ها را شکار می کنند . Jeremy Wade بیش از ۳۰ سال است که به شکار این آبزیان می پردازد و برای شکار این هیولاهای ترسناک با نقشه ای از پیش تعیین شده به سراغ آن ها می رود . او هم چنین با ساکنان بومی این مناطق به گفتگو می نشیند و با خاطرات آن ها و مزاحمت هایی که این موجودات برای آن ها پیش آورده اند آشنا می شود تا به این وسیله بهتر بتواند این موجودات خطرناک را شکار کند . این مستند پر از صحنه های دیدنی و هیجان انگیز است که دیدن آن را به طرفداران مستند حیات وحش توصیه می کنیم و امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 896 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : ۱۳۹۳/۰۳/۱۸

قسمت ۱۳ اضافه شد .

مستند Cosmos A Spacetime Odyssey یک مستند سریالی محصول سال ۲۰۱۴ آمریکا می باشد که ادامه ای بر سری قبلی آن که در سال ۱۹۸۰ به نام Cosmos: A Personal Voyage که توسط Carl Sagan تولید شده بود و انقلابی در مستند سازی کیهان بوجود آورد می باشد . قسمت جدید این مجموعه با حفظ رویکرد اصلی این مستند مباحثی که در قسمت گذشته باقی مانده است را بررسی می کند و  به کاوش مباحث جدید می پردازد . سری جدید این مستند توسط Neil deGrasse Tyson که از متخصصین علم نجوم و اختر شناسی است تهیه شده است . ایده اصلی آن توسط یک دانشجوی جوان به نام Sagan گرفته شده است . برای این مستند سرمایه گذاری عظیمی توسط MacFarlane صورت گرفته است تا این صحنه های زیبا و دیدنی خلق شوند . در این مجموعه جدید بیشتر داستان های مربوط به سری گذشته روایت می شود اما با پیشرفت تکنولوژی و اسفاده از تصاویر کامپیوتری تیم تهیه کننده توانسته است که تصاویر زیبا و دیدنی ای خلق شود . این مستند در ۱ فصل که دارای ۱۳ قسمت می باشد تهیه شده است که هر قسمت آن دارای داستانی جداگانه می باشد و به بررسی پدیده ای خاص می پردازد . در قسمت اول تایسون شما را با کشتی تخیل آشنا می سازد و شما را با ویژگی های آن از جمله سفر به گذشته و آینده آشنا می سازد . تایسون یک تقویم برای این حوادث درست می کند به طوریکه بیگ بنگ در تاریخ ۱ ژانویه رخ می دهد و در ۳۱ دسامبر عمر جهان به پایان می رسد .

سبحان کاویانی بازدید : 950 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (2)

لینک های دانلود بر روی سایت قرار گرفت

E3 به معنای نمایشگاه سرگرمی های دیجیتالی که بزرگترین مرکز گردهمایی ناشران گیم در دنیا می باشد . این مراسم هرساله در آمریکا برگزار می شود و بازدید قابل توجهی از آن به عمل می آید . قبل از وجود این نمایشگاه مراسم دیگری به نام CES وجود داشت که دوبار در سال برگزار می شد و بخشی از آن مربوط به بازی های دیجیتالی بود . مراسم زمستانی آن در لاس وگاس و مراسم تابستانی آن در شیکاگو برپا می شد . در کنار بازی از تجهیزات دیگری مانند آژیر هشدار ماشین , یخچال و فریزر , تلفن و موارد الکترونیکی دیگر رونمایی می شد . در سال ۱۹۹۵ صنعت بازی های دیجیتالی رونق روز افزونی گرفت و کم کم حضور خود را در عرصه جهانی گسترش می داد و در این سال نمایشگاه جدایی برای سرگرمی های دیجیتالی به نام E3 در نظر گرفته شد که فقط مخصوص بازی ها و سرگرمی های دیجیتالی بود . امروزه مراسم E3 یک قطب قوی در عرصه جهانی می باشد که محل گردهمایی استودیو و ناشران مختلف همانند : Microsoft , Sony , EA و Ubisoft می باشد تا به امروز ۱۹ نمایشگاه در هر سال برپا شده است و بیستمین مراسم نیز قرار است از تاریخ ۱۰ الی ۱۲ ژوئن ۲۰۱۴ مصادف با ۲۰ تا ۲۲ خرداد ماه در لس آنجلس برگزار شود . شما می توانید این مراسم زیبا و هیجان انگیز را از سرورهای قدرتمند دانلود جهانی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 987 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

فیفا برای تمامی تیم های حاضر در جام جهانی 2014 ویدیو پروفایلی تهیه کرده که شامل مصاحبه با بازیکنان، مربیان و کارشناسان آن کشور در مورد رویه صعود تیم به جام جهانی و وضعیت فعلی تیم برای حضور در مسابقات است. ویدیو مربوط به تیم ملی ایران رو می تونید با زیرنویس فارسی از سایت دانلود جهانی دریافت کنید.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,281
  • بازدید ماه : 1,281
  • بازدید سال : 73,728
  • بازدید کلی : 1,478,767
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات