loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 595 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

انیمیشن Everyone s Hero 2006 قهرمان کوچک ، داستان پسر نوجوانی به اسم یانکی ایروینگ Yankee Irving است که می خواهد به قهرمان تیم محبوب خود کمک کند . داستان انیمیشن Everyone s Hero 2006 قهرمان کوچک از آنجایی شروع می شود که Yankee Irving یک چوب و توپ سخنگویی بیسبال را پیدا می کند و متوجه می شود این چوب متعلق به قهرمان تیم محبوبش است و برای این بازیکن همیشه شانس می آورد . ولی چند انسان بدجنس برای اینکه در این بازی این بازیکن نتواند خوب بازی کند و تیم آنها شکست بخورد آنرا دزدیده و بخاطر ارزش دار بودن این چوب قصد فروش آنرا دارند .  یانکی به همراه این چوب و توپ تصمیم می گیرند به هر قیمتی از این چوب بیسبال محافظت کند و آنرا به دست بازیکن محبوبش برساند تا بتواند بازی را ببرد ، علاوه بر این خود یانکی هم با این کار می تواند به خانواده و همه ی دوستانش ، که او را مسخره می کردند و فکر می کنند آدم بی عرضه ای هست ، عکس این را ثابت کند . این فیلم همراه با اتفاقات تلخ و شیرین و کمدی در مسیر راه این نوجوان برای رسیدن به هدف خود نشان دهنده توانایی انسان برای رسیدن به خواسته هایش در صورتی که برای آن تلاش کند می باشد و یانکی با تلاش خود در انتها به چیزی بیش از هدفش خواهد رسید .

سبحان کاویانی بازدید : 989 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ی بی نظیر BBC Planet Earth در قالب 6 DVD با بالاترین کیفیت تصویر موجود در دنیا و کیفیت صدایی بی نظیر شما را از بالاترین نقاط هیمالیا تا اعماق زمین سیر می دهد!
برای فیلمبرداری این تصاویر حیرت انگیر از ماهواره گرفته تا دوربین هایی در اعماق دریا استفاده شده است. تصاویر هوایی آن بسیار بسیار جذاب است. صحنه های شکفتن شکوفه ها، تغییر رنگ جنگل در فصول مختلف و ... از دیگر صحنه های جذاب این مستند است.


سبحان کاویانی بازدید : 2742 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

انیمیشن کمدی پرندگان خشمگین محصول سال ۲۰۱۳ آمریکا به کارگردانی Jimmy Hayward است که توسط کمپانی Reel FX Creative Studios به نمایش در آمده است . داستان این کارتون در مورد دو پرنده می باشد که می خواهند با سفر در زمان به گذشته سفر کرده و مسیر تاریخ را عوض کنند اما هنگامی که به گذشته سفر می کنند خود را در دام Colm Meaney می یابند که عقیده دارد تا می تواند بوقلمون شکار کند تا بتواند برای استعمارگران و بومی های آمریکا به اندازه کافی غذا داشته باشد .این انیمیشن بسیار جذاب و خنده دار می باشد که می تواند لحظه های مفرحی را برای شما به ارمغان بیاورد .

سبحان کاویانی بازدید : 17634 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (16)

انیمیشن آلوین و سنجاب ها محصول سال ۲۰۱۱ کمپانی فاکس به کارگردانی مایکل میشل می باشد که داستان آن ادامه دو قسمت قبلی این کارتون می باشد .از مهم ترین افتخارات این کارتون می توان به برنده شدن به عنوان بهترین انیمیشن  از نگاه کودکان اشاره نمود . خلاصه ای از داستان : شخصیت های اصلی این کارتون سه سنجاب به نام های تئودور٬آلوین و سایمون می باشند که بسیار به موسیقی علاقه دارند و به خاطر شیطنت های آلوین از کشتیبه داخل آب می افتند و به یک جزیره که مانند بهشت است وارد می شوند و رفته رقته با ساکنان آن جا آشنا می شوند که در این بین اتفاقات جالبی برای آن ها می افتد  .

سبحان کاویانی بازدید : 714 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

رتاتویی داستان موشی است بنام رمی که حس بسیار پیشرفته ای از بویایی و چشایی دارد . و این چیزیست که زندگی را برای موجودی که به عنوان یک موش آشغال خور شناخته میشود، مشکل میکند! او از والدینش جدا میشود و به پاریس میرود، پایتخت خوراک شناسان و خوش خور های دنیا. او رستورانی را که قهرمان زندگیش، یعنی سر آشپز معروف آگوسته گوستو ، پیش از مرگش در آنجا کار میکرده را پیدا میکند ......

سبحان کاویانی بازدید : 514 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

هانا باربرا نام کمپانی مطرح انیمیشنسازی است که در کشور آمریکا که در سال ۱۹۴۴ توسط دو تن از انیمیشن سازان همکار در کمپانی MGM ( مترو گلدوین مایر ) به نامهای جو باربرا و بیل هانا تشکیل شد . مجموعه های کارتونهای این کمپانی توانست در دهه ۶۰ بسیاری از بینندگان را جذب خود کند و با کمپانی های بزرگ انیمیشن سازی به مانند والت دیزنی به رقابت بپردازد . شاید بتوان مطرح ترین انیمیشنی که این کمپانی تا بحال ساخته کارتن هاکلبری هوند باشد . این کارتن در کشور ما با نام یوگی و دوستان شناخته میشودهانا و باربرا در زمان فعالیت خود موفق به دریافت ۸ جایزه (اسکار تلویزیونی شدند ) . شاید اوج ذوق و هنری این دو دوست انیماتور را میتوان در خلق شخصیت تام و جری دانست . ۲ شخصیتی که بی شک میتوان آنها را به عنوان محبوبترین کاراکترها در دنیای انیمیشن دانست .

amin بازدید : 911 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (2)

انیمیشن هاپ محصول سال ۲۰۱۱ کمپانی دریم ورکز به کارگردانی Tim hill می باشد که پس از نمایش توانست فروش قابل قبولی نیز داشته باشد . از مهم ترین افتخارات این کارتون می توان به نامزد دریافت بهترین طراحی کاراکتر در جشنواره آنی در سال ۲۰۱۲ را نام برد . خلاصه ای از داستان : شخصیت اصلی این کارتون خرگوشی به نام ای بی می باشد که به همراه جوجه ای می خواهند که فرد را که در یک سانحه صدمه دیده است را برای اجرایموسیقی اش آماده سازند . بی که پدرش مسئول رساندن کادوها و تخم مرغ های روز عید پاک می باشد علاقه فراوانی به موسیقی دارد و می خواهد که از طریق موسیقی به مشهوریت برسد به خاطر همین هم از پدرش جدا می شود تا …

amin بازدید : 3043 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

پو شخصیتی دوستداشتنی که اولین بار توسط الن میلر نویسنده مطرح انگلیسی میباشد. پو خرسی است که رفتاری شبیه انسانها دارد . در اصل او خرسی انسان نما می باشد . این کتاب توانست به موفقیت خیره کننده ای دست پیدا کند و بتواند تا مدتها در ذهن خوانندگانش که اغلب کودکان بودند نقش ببندد . کمپانی انیمیشن سازی دیزنی با خرید امتیاز این کتاب موفق شد این کارتن زیبا را به صورت انیمیشن در بیاورد . در سال ۱۹۲۶ اولین قسمت از این کارتن زیبا به نمایش در امد و موفق شد تا بسیاری از بینند گان رادرگیر خود کند . شخصیت پو کاراکتری دوستداشتنی و مهربان میباشد که بسیار عسل دوست دارد و در جنگلی با دوستان خود زندگی میکند .

سبحان کاویانی بازدید : 336 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

انیمیشن نومئو و ژولیت محصول کشور انگلستان میباشد که در سال ۲۰۱۱ تولید شده است . این کارتن زیبا از نمایشنامه معروف شکسپیر به نام رومئو و ژولیت اقتباس کرده است . ولی ماجراها در این کارتن به صورت طنز بیان میشود .خلاصه ای از داستان :  حوادث این کارتون در انگلستان به وقوع می پیوندد دو همسایه به نام های  خانم مونتلاگ و آقای کاپلو سالمندانی هستند که دیوار به دیوار هم زندگی می کنند . سرگرمی این دو رفتنبه حیات خانه و رسیدن به باغچه می باشد. روزی این دو متوجه می شوند که دچار مشکلی مشترک شده اند و …

سبحان کاویانی بازدید : 1768 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (1)

ناروتو نام انیمیشنی است تولید کشور ژاپن که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ از شبکه ۱ تلویزیون ژاپن پخش گرددید . این کارتن توانست در همان سال طرفداران زیادی را پیدا کند به طوری که تا بحال از این انیمیشن ۶ فصل ساخته شده است. در سال ۲۰۰۸ شبکه ملی انگلستان این سریال را خریداری کرد و به زبان انگلیسی ترجمه کرد و برای بینند گان خود پخش کرد . به ترتیب این کارتن توانست مجوز پخش از بقیه کشورها را دریافت کند و به موفقیت بینظیر در سطح جهان دست یابد .داستان این سریال در مورد نوجوانی به نام ناروتو اوزاماکی است . این نوجوان در روستایی به نام شینجو با دوستان خود زندگی میکند . ناروتو رویای تبدیل شدن به بزرگترین نینجای منطقه را در سر خود می پروراند و برای این کار تلاش بی وقفه ای را پی میگیرد . این سریال داستان تبدیل شدن ناروتو به نینجای بزرگ را روایت میکند و مشکلاتی که وی در این را  متحمل می شود . شما بازدیدکنندگان گرامنی را به دیدن این سریال زیبا توصیه میکنیم .

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,327
  • بازدید ماه : 1,327
  • بازدید سال : 73,774
  • بازدید کلی : 1,478,813
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات