loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 546 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

بازی CounterSpy در سبک اکشن دارای گرافیک هنری فوق العاده می باشد که به تازگی برای اندروید و iOS منتشر شده است . شما به عنوان یک مامور ضد جاسوسی وظیفه دارید که سیاره خود را از برنامه های هسته ای ابر قدرت ها نجات دهید . در طول بازی مامور ضد جاسوسی شما می توانید سلاح های خود را آپگرید کنید . تنوع سلاح ها نیز قابل قبول می باشد و دشمنان مختلفی نیز در بازی وجود دارد . نکته ی جالب در مورد بازی CounterSpy اینمی باشد که بازی در ابتدا برای پلی استیشن منتشر شده است و سپس نسخه های موبایل آن در دسترس قرار گرفته است . این بازی در گوگل پلی و اپل استور به صورت پولی می باشد که شما می توانید نسخه رایگان آن را که مناسب سیستم عامل اندروید ۴.۰.۴ و iOS 7 به بالا می باشد را از سایت دانلود جهـانـی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 439 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی Iron Knights در سبک ماجراجویی می باشد که به تازگی توسط استودیو Actoz Soft Co برای اندروید و iOS منتشر شده است . پس از قرن ها که امپراتوری Armross با صلح و صمیمیت بر زمین حکمرانی می کردند کشیش فاسدی از شهر Balmostat درهای دنیای مردگان را بر روی زمین باز کرده و باعث ورود Maggedron پادشاه تاریکی به همراه ارتش فاسد او به زمین می شود . سرزمین ها یکی پس از دیگری دچار خون ریزی و هرج و مرج شدند . شما در نقش شوالیه آهنی وظیفه دارید تا با ارتش تاریک مبارزه کرده و پادشاه آنها را شکست دهید . شما می توانید آخرین نسخه بازی Iron Knights را که سازگار با سیستم عامل اندروید ۲.۳.۳ و iOS 5 به بالا می باشد از سایت دانلود جهانــی دریافت نمایید .

آروین افتخاری بازدید : 496 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

بازی Smash Cops Heat در سبک اکشن , رانندگی می باشد که برای اندروید و iOS منتشر شده است . در این بازی باید قدرت رانندگی و مهارت های شما بالا باشد . همانگونه که از نام بازی پیداست در هر مرحله پلیس های متعددی به دنبال شما هستند و وظیفه ی شما این است که در هر مرحله تعدادی سارق و دزد را فراری داده و کاری کنید که پلیس شما را پیدا نکند . گرافیک بازی بسیار عالی بوده و گیم پلی آن جذاب و هیجانی می باشد که شما را ترغیب می کند تا از میان انواع مختلف ماشین های موجود در بازی یکی را انتخاب کرده و مهارت های خود را محک بزنید . شما می توانید آخرین ورژن بازی Smash Cops Heat را که سازگار با سیستم عامل های iOS 6 و اندروید ۲.۳ به بالا می باشد را از سایت دانلود جهــانــی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 1219 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی LEGO Batman DC Super Heroes یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Warner Bros. Entertainment طراحی و ساخته شده و به تازگی برای سیستم عامل آیفون منتشر شده است . بتمن و رابین با پیوستن به سایر قهرمانان معروف DC از جمله سوپرمن , زن شگفت انگیز و فانوس سبز سعی دارند تا بار دیگر شهر گاتهام را از دست جوکر و سایر دشمنان نجات دهند . طرفداران بتمن همیشه از داستان هایی با سبک کلاسیک لگو ساخته شده , لذت برده اند و وجود مبارزات همراه با طنزی نهفته در بازی باعث جذابیت دوچندان آن شده است . این نسخه شامل ساعت ها گیم پلی و تصاویر سینماتیک می باشد . شما می توانید جدیدترین نسخه این بازی را از سایت دانلود جــهانی تهیه کنید .

سبحان کاویانی بازدید : 576 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Ice Age Adventures توسط استودیو Gameloft ساخته شده است که در زمینه ی بازی های موبایل همیشه بهترین عملکرد را دارد . این نسخه از بازی ماجراجویی های عصر یخبندان روایت داستان Scrat می باشد که به دنبال بلوط نفرین شده در سرتاسر جهان می رود از طرفی Manny , Diego و بقیه افراد به صورت اتفاقی سر از مکانی تازه درآورده اند . آنها از خانه و خانواده خود دور بوده و به صورت شناور بر روی دریا می باشند . شما در بازی Ice Age Adventures نقش Sid را دارید او در تلاش است تا بتواند با کم شما دوستان خود و تمامی حیوانات را از تهدید دایناسورها و دیگر موارد نجات دهد . سایت دانلود جهانی مفتخر است که امروز جدیدترین نسخه این بازی را برای شما قرار دهد امیدواریم تا از این بازی لذت ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 522 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Absolute RC plane simulator شبیه ساز هواپیمای RC یکی از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین بازی های روز دنیا است که توانسته است طرفداران زیادی به دست آورد . طراحان بازی Absolute RC plane simulator سعی کرده اند در یک فضای واقع گرایانه روش به پرواز در آوردن هواپیما را شبیه سازی کنند . شمادر این بازی نقش یک خلبان را ایفا می کنید و به هدایت هواپیما در طول پرواز می پردازید . از ویژگی های برتر بازی شبیه ساز هواپیمای RC هواپیما های متفاوتی است که درون آن طراحی شده است . شما در طول پرواز به مکان های زیبایی سفر می کنید که می تواند برای شما جذاب باشد . بازی Absolute RC plane simulator شبیه ساز هواپیمای RC با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های iOS 4.3 به بالا می باشد .

سبحان کاویانی بازدید : 487 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

آیا شما مهارت خاصی در کنترل موتور در جاده های پر پیچ و خم دارید ؟ آیا شما تمایل دارید مهارتتان در موتورسواری را به رخ دوستانتان بکشید ؟ بازی Badass Trial Race موتورسواری در جاده های پر پیچ و خم یکی از دوس داشتنی ترین بازی های موتور سواری است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است که توانسته است آن را نسبت به بازی های مشابه خود متمایز سازد . بازی Badass Trial Race از مراحل متفاوتی تشکیل شده است که در هر مرحله شما باید طوری موتور خود را هدایت کنید که بدون هیچگونه واژگونی به مقصد برسد . از ویژگی های برتر بازی دوچرخه های متفاوت با ویژگی های مخنلفی است که در آن طراحی شده است و شما با توجه به نیازتان دوچرخه ی مورد نظر خود را انتخاب می کنید . بازی Badass Trial Race موتورسواری در جاده های پر پیچ و خم با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های iOS 6.0 به بالا می باشد .

سبحان کاویانی بازدید : 378 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Stickman Trampoline ترامپلاین از بازی هایی است که در عین سادگی از جذابیت خاصی برخوردار است و خیلی زود پلیر هایش را نسبت به خود وابسته می کند . شما در بازی Stickman Trampoline باید طوری Stickman خود را کنترل کنید که با حرکات نمایشی و پرش های بلند بتواند حداکثر امتیاز ممکن را کسب کند . از ویژگی های برتر بازی ، ۳ شخصیت مختلفی است که با مهارت های متفاوت طراحی شده است و شما با توجه به نیاز های خود یکی از آنها را انتخاب می کنید . حالت های مختلف بازی مثل جزیره ، سالن ورزشی ، مهتاب و کلاسیک از دیگر ویژگی هایی است که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد . بازی Stickman Trampoline ترامپلاین با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های iOS 5.0 به بالا می باشد .

سبحان کاویانی بازدید : 790 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

طراحان بازی با مشاهده ی محبوبیت و جذابیت کارتون های لاک پشت های نینجا تصمیم گرفتند بازی آن را نیز تولید کنند , بازی ای با شخصیت های شناخته شده ی کارتون لاک پشت های نینجا که این مشخصه می تواند برای پلیر های آن از جذابیت خاصی برخوردار باشد . ارواح شیطانی به جهان حمله کرده اند و تمام دنیا را  تحت تاثیر خود قرار داده اند . شما به کمک سه نفر از دوستانتان یک گروهتشکیل می دهید و به مبارزه با آنها می پردازید . از جذابیت های بازی Teenage Mutant Ninja Turtles وظایف متفاوتی است که شما باید در طول بازی نسبت به آنها اقدام کنید ، شما باید تمام خلاقیت خود را برای انجام دادن آنها به کار بگیرید . ارتقاء اسلحه های لاک پشت های نینجا نیز از دیگر ویژگی های برتر بازی به شمار می آید . بازی Teenage Mutant Ninja Turtles لاک پشت های نینجا با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های iOS 5.1 به بالا می باشد .

سبحان کاویانی بازدید : 1683 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

ازی Modern Combat 5 Blackout که یک بازی شوتر اول شخص می باشد که قرار است در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۱۴ برای گوشی های اندروید , iOS , ویندوز موبایل و ویندوز ۸ منتشر شود . قهرمان اصلی این نسخه از بازی Caydan Phoenix می باشد . دو تا دیگر از کارکترهایی که نقش اصلی در نسخه Blackout دارند Tukura و Roux می باشند . بازی با میان پرده ای آغاز می شود که Phoenix و Roux در یک رویدادی در Gilman HQ در توکیو می باشند . یک ماه قبل ارتش آزادی خواه جهان یک حمله غافل گیرکننده ای را در ونیس ایتالیا انجام دادند و یک هفته بعد از آن به بسیاری از شبکه های آسیایی ها حمله ور شدند . Phoenix در تلاش است تا Roux را قانع کند تا حمله ی انجام شده در ونیس پوششی برای انجام کاری بزرگتر بود ولی Roux به حرف او توجه نمی کند . میان پرده تمام می شود و بازی با کنترل Phoenix در ونوس ایتالیا در چند هفته قبل شروع می شود . یکی از تغییرات عمده صورت گرفته در بخش Campaign بازی Blackout کوتاه شدن مدت زمان هر مرحله می باشد . به طور متوسط هر مرحله بین ۵ تا ۱۰ دقیقه به طول خواهد انجامید . به طور کلی مراحل در این نسخه از بازی برخلاف Zero Hour دارای یک الگوی کامل تر و بهتر می باشد در بازی علاوه بر کنترل کارکتر بازی شما قادر خواهید بود تا کنترل قایق , هلی کوپتر وحتی درون ها را نیز در ست داشته باشید . شما می توانید این بازی را از سایت دانلود جهانی دریافت نمایید .

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 221
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,497
  • بازدید ماه : 1,497
  • بازدید سال : 73,944
  • بازدید کلی : 1,478,983
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات