loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
آروین افتخاری بازدید : 496 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

بازی Smash Cops Heat در سبک اکشن , رانندگی می باشد که برای اندروید و iOS منتشر شده است . در این بازی باید قدرت رانندگی و مهارت های شما بالا باشد . همانگونه که از نام بازی پیداست در هر مرحله پلیس های متعددی به دنبال شما هستند و وظیفه ی شما این است که در هر مرحله تعدادی سارق و دزد را فراری داده و کاری کنید که پلیس شما را پیدا نکند . گرافیک بازی بسیار عالی بوده و گیم پلی آن جذاب و هیجانی می باشد که شما را ترغیب می کند تا از میان انواع مختلف ماشین های موجود در بازی یکی را انتخاب کرده و مهارت های خود را محک بزنید . شما می توانید آخرین ورژن بازی Smash Cops Heat را که سازگار با سیستم عامل های iOS 6 و اندروید ۲.۳ به بالا می باشد را از سایت دانلود جهــانــی دریافت نمایید .

آروین افتخاری بازدید : 482 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

به تازگی HTC پرچمدار فلزی خود One M8 را با سیستم عامل ویندوزفون نیز معرفی کرد تا کاربران بتوانند طعم سیستم‌عامل مایکروسافت را در آخرین پرچمدار این شرکت بچشند. اما با سخت‌افزار مشابه چه تفاوت عملکردی میان این دو سیستم عامل وجود دارد؟ طول عمر باتری کدام نسخه بیشتر است؟ عملکرد دوربین در این دو تلفن به چه نحو است؟

آروین افتخاری بازدید : 458 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

پس از آنکه استیوجابز در تابستان ۲۰۰۸ میلادی فروشگاه اپلیکیشن‌های آیفون، اپ‌استور را معرفی کرد، دنیای اپلیکیشن‌ها شکل گرفت و اپلیکیشن‌ها با سرعت بالایی رشد کردند تا امروزه به‌عنوان نقاط قوت هر اکوسیستمی ایفای نقش کنند. براساس گزارش comScore هم‌اینک ۵۲ درصد از اوقات کاربران در تعامل با رسانه‌های دیجیتال از طریق کار با اپلیکیشن‌ها روی گجت‌ها صرف می‌شود.

آروین افتخاری بازدید : 606 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

بیشتر ارتباطات کشتی‌ها و هواپیماها با ماهواره‌ها، همچون دریا و آسمان کاملا باز هستند. اما آیا این باز بودن نمی‌تواند منجر به مشکلات امنیتی شود؟ مطلبی که در ادامه خواهید خواند احتمالاً استرس شما را در پرواز بعدی بیشتر خواهد کرد.

آروین افتخاری بازدید : 586 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

کشف کردن ریشه‌ی اولین ایموتیکان‌ها (شکلک‌ها) دشوار است. عده‌ای معتقد هستند که نمونه‌های این شیوه‌ی انتقال حالت در سال 1862 در متن یکی از سخنرانی‌های آبراهام لینکلن مورد استفاده قرار گرفته اما تولد دوباره‌ی آن در عصر دیجیتال به 19 سپتامبر 1982 باز می‌گردد. با ما در این مقاله همراه باشید تا به مبحث روانشناسی این شکلک‌های دوست داشتنی بپردازیم.

آروین افتخاری بازدید : 869 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم تا به مقایسه تعرفه دو اپراتور بزرگ کشور بپردازیم و آنها را با هم مقایسه کرده و تحلیل کوچکی نیز از جداول قیمت‌ها داشته باشیم. در ادامه با مقایسه تعرفه همراه اول و ایرانسل همراه دانلود جهانی باشید.

آروین افتخاری بازدید : 725 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

شهریور ماه یکی از پرترافیک‌ترین بازه‌های سال از نظر معرفی نسل جدیدی از پرچمداران به بازار است. اخباری در مورد معرفی آیفون 6 و احتمال معرفی آن در ۱۸ شهریور ماه به گوش می‌رسد.

آروین افتخاری بازدید : 1066 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

Instaradio یک شبکه اجتماعی مبتنی بر صوت است که به کاربر امکان می‌دهد تا صدای خود یا هر صدای دیگری را با تلفن خود ضبط کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. اگر خوش صدا هستید، یا می‌توانید خاطرات شیرین، داستان‌های دلنشین یا روزمرگی‌هایتان را به صورت جذاب تعریف کنید این شبکه اجتماعی را از دست ندهید.

آروین افتخاری بازدید : 913 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

تیم عالی می‌تواند به شما در انجام کارهای بیشتری به نحو احسن کمک کند. آزاد کردن قدرت یک تیم خوب در پروژه، شرکت یا سازمان می‌تواند مزایای بی حد و حصری داشته باشد. دستیابی به این مهم، ۵ پیش زمینه خواهد داشت که در این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

آروین افتخاری بازدید : 840 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

پژوهشگران دانشگاه تمپل موفق شده‌اند با استفاده از روش‌ نوینی یک سلول آلوده به HIV را بطور کامل از این ویروس تخلیه کنند. در صورتی که چالش‌های پیش روی این متد برطرف شود، بدان معنا است که بشر یک گام بزرگ به سوی درمان قطعی ایدز برداشته است.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,373
  • بازدید ماه : 1,373
  • بازدید سال : 73,820
  • بازدید کلی : 1,478,859
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات