loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 1985 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

سسیستم عامل ویندوز 10 به عنوان آخرین نسخه ویندوز توسط مایکروسافت معرفی شد . مایکروسافت با نادیده گرفتن نسخه 9 از ویرایش ویندوز نام 10 را بر روی سیستم عامل خود گذاشته است و وعده انتشار آن را در اواسط سال 2015 اعلام کرده . علت این نامگذاری به گفته جف آتوود مدیر تیم برنامه نویسی مایکروسافت تشابه اسمی است که با ابتدای نام های ویندوز 95 و 98 بوجود آمده است . سخت افزار مورد نیاز برای اجرای سیستم عامل ویندوز 10 به گفته سازندگان تغییری نسبت به ویندوز 8.1 نداشته است و شما می توانید بدون نیاز به ارتقا آن را نصب کنید . تغییرات قابل توجهی در نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 10 صورت گرفته از جمله می توان به قابلیت Multi Desktop یا چندین میز کار اشاره نمود و یا استارت جدید که تلفیقی از استارت ویندوز 7 و 8 می باشد . همچنین تمامی اپ های موجود بر روی ویندوز می توانند در پنجره ای جداگانه باز شوند و امکان جابجایی بین پنجره ها راحت تر شده است . امکان Task View که به Taskbar ویندوز اضافه شده است همانند بخشی از نمایش برنامه های باز در سیستم عامل iOS است .

سبحان کاویانی بازدید : 1050 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزار Microsoft Office Pro Plus 2013 نرم افزاری است اداری که توسط شرکت مایکروسافت در سال 1989 پا به عرصه ظهور گذاشت . این نرم افزار برای سیستم عاملهای مک و داس عرضه گردید . نخستین بسته از نرم افزارهای آفیس شامل برنامه های اکسل ، ورد و پاور پوینت میشد . آخرین نسخه این نرم افزار مایکروسافت در سال 2013 برای سیستم عامل ویندوز ارائه گردید . طبق یک تحقیق جامع توسط کمپانی Forrester Research در سال 2012 نرم افزار آفیس در 80 % ادارات آمریکا به عنوان نرم افزار پایه استفاده میشود نسخه 2013 این نرم افزار در ماه ژوئن 2012 در بازارهای جهانی عرضه گردید .

سبحان کاویانی بازدید : 767 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار امنیت اینترنت و ضد ویروس آویرا Avira Internet Security Suite یکی از قدرتمندترین برنامه های امنیتی به شمار می آید . اولین کمپانی ساخت نرم افزار ضد ویروس آلمانی به نام آویر Avira در حال حاضر ناشر یکی از بهترین آنتی ویروس های معتبر در جهان است . این نرم افزار امنیت اینترنت و ضد ویروس آویرا Avira Internet Security Suite از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها ، تبلیغات ، نرم افزارهای جاسوسی ، روباتها و … محافظت می کند . دانلود فارسی . از ویژگی های مهم و وقابل توجه این نرم افزار می توان به استفاده بسیار کم از منابع سیستم و تنظیمات و محیط کاربری بسیار ساده برای آماده سازی ، جستجو ، تشخیص نرم افزارهای مخرب و پاکسازی نام برد . این نرم افزار همچنین امنیت ایمیل های POP3 و SMTP شما رو فراهم می کند ضمن اینکه بروزرسانی این نرم افزار خیلی سریع و با حجم کم آماده دریافت می شود که همه کاربرانی که از این نرم افزار استفاده می کنند می توانند نرم افزار خود را آپدیت نماییند . با استفاده از آنتی ویروس آویرا امنیت شما در برابر حملات فیشیتگ ، روت کیت ها ، تروجان ها و بد افزارها کاملا فراهم خواهد شد .

 

سبحان کاویانی بازدید : 2969 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

درایور کارت گرافیکی اینتل Intel Graphic Driver یکی از اساسی ترین مجموعه ها در سیستم های سخت افزاری برای اجرای بازی و برنامه های گرافیکی می باشد . بعد از تعویض ویندوز برای اجرای بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی باید از آخرین نسخه درایور کارت گرافیکی استفاده کنید . آخرین نسخه  درایور کارت گرافیکی اینتل Intel Graphic Driver توسط Graphics Media Accelerator که سازنده های این تراشه ها اینتل می باشد را سایت دانلود فارسی برای سیستم عامل های ویندوز ۸ و ۸.۱ و ۷ و ویستا و Xp ارائه داده است که به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است . Intel Graphic Driver دارای ۴ نسل می باشد که تمام درایور ها در این ۴ نسل را یرای تمام ویندوزها در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی به صورت جداگانه قرار داده ایم . این درایور ها برای کامپیوتر های رومیزی ( Desktop PC ) ، لپ تاپ ( Laptop ) ، نت بوک ( Netbook ) و  تبلت ( Tablet ) ساخته شده است ، شما می توانید بر اساس نوع دستگاه و مدل کارت گرافیکی خود درایور مورد نظر را دانلود کنید .

سبحان کاویانی بازدید : 604 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

نرم افزار DxO Optics Pro مناسب برای کاربرانی که میخواهند یک تصاویر به یادماندنی با کیفیت بالا را به جا بگذارند پیشنهاد میشود . نرم افزار ارائه شده از دو فرمت Jpeg و Raw پشتیبانی میکند و عکاسان مبتدی و یا کاربرانی که با استفاده از تلفن همراه خود تصاویر با کیفیت نه چندان خوب را گرفته اند میتوانند توسط نرم افزار ارائه شده و تنها با چند کلیک ساده کیفیت عکس را افزایش دهند . نرم افزار DxO Optics Pro را میتوان به عنوان پلاگین در برنامه فتوشاپ نصب و راه اندازی کرد . بعد از اتمام نصب نرم افزار DxO Optics Pro از منو ایجاد شده از کاربر تقاضای درج تصاویر با فرمت مربوطه را می خواهد و چند تصاویر برای آموزش به صورت پیشفرض با خود به همراه دارد . بعد از انتخاب تصاویر و ارسال به حالت ویرایش جدولی برای نمایش نویز تصاویر برای کاربر به صورت اختصاصی ترسیم میشود و کاربر میتواند کیفیت و میزان شدت نور را به صورت اختصاصی کنترل کنند و با استفاده از جلوه های ویژه در نظر گرفته شده به عکس حالت های مختلفی را اضافه کند . نرم افزار ارائه شده مناسب برای نسخه ۳۲ و ۶۴ ویندوز می باشد .

سبحان کاویانی بازدید : 594 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم افزار مهندسی ProgeCAD 2014 Professional x86/x64 نقشه کشی یکی از برترین نرم افزارهای نقشه کشی به صورت حرفه ای می باشد که نسخه ۲۰۱۴ آن با ابزارهای حرفه ای و سرعت عملکرد بالاتر همراه می باشد . ابزارهای اتوماتیک ساختمانی طراحی شده برای معماران تا بار افزایش بهره وری در طراحی داخلی و بازسازی را به سرعت افزایش دهند . ساخت ADOBE PDF استاندارد با محتوای سه بعدی این دسترسی را به طراح میدهد تا پروژه خود  را بین همکاران به اشتراک بگذارد . ابزارهای حرفه ای این بخش فراخوانی فایل های پی دی اف می باشد که میتوان آن را به فایل DWG قابل ویرایش تبدیل کرد . در هتگام تبدیل پی دی اف به DWG تمامی لایه ها حفط و تمامی خط ها بدون هیچ تغییری تبدیل می شود . ذخیره سازی پروژه با فرمت PDF  و Jpeg پشتیبانی میشود و میتوان چند پرینتر را به صورت مستقیم به نرم افزار معرفی کرد تا تصمیم چاپ پروژه بر روی چاپگر به عهده طراح باشد . در سراسر دنیا بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از نرم افزار ارائه شده استفاده میکنند .

سبحان کاویانی بازدید : 517 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم افزار Google Chrome ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته همراه با رابط کاربری ساده را در دسترس کاربران قرار داده است ، نرم افزار Google Chrome در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به منظور افزایش سرعت در مرور صفحات وب طراحی شد در طول پنج سال به عنوان پرطرفدار ترین مرورگر جهان شناخته شد و همچنان به رقابت با دیگر مرورگرها میپردازد .

سبحان کاویانی بازدید : 740 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

سرانجام بازی Euro Truck Simulator 2 شبیه ساز کامیون : سفر به شرق منتشر شد . در این نسخه شما به کشورهای شرق سفر کرده و به کشورهای لهستان , اسلواکی و مجارستان برای تحویل بار سر می زنید . بیش از ۲۰ ساعت رانندگی در تمام مناطق جدید جهان بازی , اضافه شدن شهرهای جدید از جمله ورشو , کراکوف , استراوا , بوداپست , کوشیتسه و شهر های دیگر و کیلومترها جاده بازیک و گذشت از کوه و افزایش مهارت های رانندگی همه و همه از قسمتی از ویژگی های اضافه شده به این بازی زیبا و پرطرفدار است ..

سبحان کاویانی بازدید : 464 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

یکی از بزرگترین چالش هایی که کاربران کامپیوتر با آن مواجه می شوند انتخاب برترین پلیر موزیک و ویدیو می باشد . در حال حاضر پلیر های متفاوتی تولید شده اند که هر کدام با قابلیت های مختلف توانسته اند طرفدارانی را جذب خود کنند . گاهی کاربران ۳ تا ۴ پلیر بر روی سیستم خود نصب می کنند تا برای پخش موزیک و ویدیو های خود با مشکل مواجه نشوند .  طراحان نرم افزار X Codec Pack پک ایکس کدک توانسته اند به بهترین نحو مشکل پاسخ کاربران را بدهند . شما می توانید با دانلود نرم افزار X Codec Pack و نصب آن بر روی سیستم خود در اجرای هیچ فرمتی از موزیک و ویدیو به مشکل بر نخورید . از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار پک ایکس کدک قابلیت ویرایش صدا می باشد .

سبحان کاویانی بازدید : 437 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم افزار USB Safely Remove ابزاری کاربردی برای مدیریت حافظه های قابل حمل می باشد . مطمئنا امروزه اکثر کاربران حرفه ای و مبتدی از حافظه های قابل حمل یا به اصطلاح

فلش مموری ها برای انتقال داده از سیستمی به سیستم دیگر استفاده می نمایند و این مورد را نیز می دانند که قبل از جدا سازی این حافظه ها باید به صورت نرم افزاری ارتباطشان را با سیستم

قطع کنند . در غیر اینصورت ممکن است فایلی بر روی فلش شما باشد که در حال استفاده باشد و در صورت جدا کردن فلش در این حالت امکان خراب شدن فلش شما بسیار بالا می رود .

نرم افزار USB Safely Remove به شما کمک می کند تا در صورت در حال استفاده بودن حافظه توسط فلش متوجه شوید کدام نرم افزار در حال استفاده از آن است و یا نرم افزار مورد نظر را توسط

نرم افزار USB Safely Remove ببندید . نرم افزار USB Safely Remove از دیوایس های مختلفی از جمله هارد ها ، مموری ها ، دوربین ها ، گوشی ها ، گیم پد ها و … پشتیبانی می کند .

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,283
  • بازدید ماه : 1,283
  • بازدید سال : 73,730
  • بازدید کلی : 1,478,769
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات