loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 934 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

بدون شک یکی از برنامه های محبوب سیستم عامل iOS نرم افزار Cycloramic 360 می باشد . اضافه شدن تکنولوژی عکس پاناروما به موبایل و دیوایس های قابل حمل دیگر باعث شده تا در هر لحظه این امکان برای شما فراهم باشد تا به صورت ۳۶۰ درجه عکس برداری کنید . تمایز این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه عدم دخالت دست در عکس گرفتن می باشد . کافی است آیفون خود را بر روی یک سطح صاف به صورت ایستاده قرار دهید تا شروع به چرخیدن به صورت ۳۶۰ درجه نماید و عکس برداری کند . نرم افزار Cycloramic 360 توانست در سال ۲۰۱۳ لقب خلاقترین نرم افزار را کسب کند . شما می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را که با سیستم عامل iOS 7 سازگار می باشد را از سایت دانلود جهانـی دریافت نمایید

سبحان کاویانی بازدید : 546 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

بازی CounterSpy در سبک اکشن دارای گرافیک هنری فوق العاده می باشد که به تازگی برای اندروید و iOS منتشر شده است . شما به عنوان یک مامور ضد جاسوسی وظیفه دارید که سیاره خود را از برنامه های هسته ای ابر قدرت ها نجات دهید . در طول بازی مامور ضد جاسوسی شما می توانید سلاح های خود را آپگرید کنید . تنوع سلاح ها نیز قابل قبول می باشد و دشمنان مختلفی نیز در بازی وجود دارد . نکته ی جالب در مورد بازی CounterSpy اینمی باشد که بازی در ابتدا برای پلی استیشن منتشر شده است و سپس نسخه های موبایل آن در دسترس قرار گرفته است . این بازی در گوگل پلی و اپل استور به صورت پولی می باشد که شما می توانید نسخه رایگان آن را که مناسب سیستم عامل اندروید ۴.۰.۴ و iOS 7 به بالا می باشد را از سایت دانلود جهـانـی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 439 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی Iron Knights در سبک ماجراجویی می باشد که به تازگی توسط استودیو Actoz Soft Co برای اندروید و iOS منتشر شده است . پس از قرن ها که امپراتوری Armross با صلح و صمیمیت بر زمین حکمرانی می کردند کشیش فاسدی از شهر Balmostat درهای دنیای مردگان را بر روی زمین باز کرده و باعث ورود Maggedron پادشاه تاریکی به همراه ارتش فاسد او به زمین می شود . سرزمین ها یکی پس از دیگری دچار خون ریزی و هرج و مرج شدند . شما در نقش شوالیه آهنی وظیفه دارید تا با ارتش تاریک مبارزه کرده و پادشاه آنها را شکست دهید . شما می توانید آخرین نسخه بازی Iron Knights را که سازگار با سیستم عامل اندروید ۲.۳.۳ و iOS 5 به بالا می باشد از سایت دانلود جهانــی دریافت نمایید .

آروین افتخاری بازدید : 496 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

بازی Smash Cops Heat در سبک اکشن , رانندگی می باشد که برای اندروید و iOS منتشر شده است . در این بازی باید قدرت رانندگی و مهارت های شما بالا باشد . همانگونه که از نام بازی پیداست در هر مرحله پلیس های متعددی به دنبال شما هستند و وظیفه ی شما این است که در هر مرحله تعدادی سارق و دزد را فراری داده و کاری کنید که پلیس شما را پیدا نکند . گرافیک بازی بسیار عالی بوده و گیم پلی آن جذاب و هیجانی می باشد که شما را ترغیب می کند تا از میان انواع مختلف ماشین های موجود در بازی یکی را انتخاب کرده و مهارت های خود را محک بزنید . شما می توانید آخرین ورژن بازی Smash Cops Heat را که سازگار با سیستم عامل های iOS 6 و اندروید ۲.۳ به بالا می باشد را از سایت دانلود جهــانــی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 397 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (1)

Apple ID یک اکنت آنلاین برای دسترسی به تمام محصولات مربوط به کمپانی Apple می باشد . این اکانت برای بسیاری از محصولات از قبیل iWork , iCloud , iTunes Store و Apple Store با استفاده از ایمیل متقاضی ممکن می باشد . در واقع بدون استفاده از اپل آیدی شما قادر به استفاده از هیچ گونه محصولات اپل اعم از نرم افزار و یا بازی چه به صورت پولی و چه رایگان نخواهید بود . اپل آیدی برای تمام دیوایس های اپل از قبیل آیفون , آیپد , آیپاد و مک مورد استفاده قرار می گیرد از آنجا که ساختن Apple ID در کشور ایران به علت وجود تحریم ها و عدم پشتیبانی کمپانی Apple با مشکلات فروانی روبه رو است سایت دانلود جهانی در نظر دارد تا با ساخت و فروش اکانت اپل آیدی به شما دوستان عزیز کمک کند و شما با تهیه این اکانت به راحتی می توانید از تمام محصولات مرتبط با اپل بهره مند شده و نهایت استفاده را انجام دهید .

سبحان کاویانی بازدید : 1218 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی LEGO Batman DC Super Heroes یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Warner Bros. Entertainment طراحی و ساخته شده و به تازگی برای سیستم عامل آیفون منتشر شده است . بتمن و رابین با پیوستن به سایر قهرمانان معروف DC از جمله سوپرمن , زن شگفت انگیز و فانوس سبز سعی دارند تا بار دیگر شهر گاتهام را از دست جوکر و سایر دشمنان نجات دهند . طرفداران بتمن همیشه از داستان هایی با سبک کلاسیک لگو ساخته شده , لذت برده اند و وجود مبارزات همراه با طنزی نهفته در بازی باعث جذابیت دوچندان آن شده است . این نسخه شامل ساعت ها گیم پلی و تصاویر سینماتیک می باشد . شما می توانید جدیدترین نسخه این بازی را از سایت دانلود جــهانی تهیه کنید .

سبحان کاویانی بازدید : 3866 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار KaiserTone پلیر فایل های صوتی می باشد . کیفیت صدای شگفت انگیز آن در کنار تنظیمات اکولایزر یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار می باشد . موتور این نرم افزار بسیار سریع بوده و فایل ها با کیفیت بالا و فرکانس بیشتر از ۱۶۰۰۰ را پردازش می کند . کیفیت خروجی که نرم افزار KaiserTone فراهم می سازد در بازه فرکانسی ۳۸۴KHZ تا ۳۲Bit می باشد و همچنین کیفیت صدا ۱Bit الی ۵.۶MHz را پشتیبانی می کند . به منظور نشان دادن عملکرد بالای این پلیر یک الگوریتمبهینه شده برای سخت افزارهای بالای دو هسته ای تعبیه شده است . شما می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را از سایت دانلود جهانی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 553 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار iMPC برای ساخت موزیک با ۶۴ مدل مختلف Track مخصوص دیوایس iPad استفاده می شود . از قابلیت های این نرم افزار می توان به عملکرد ساده و روان , ایجاد افکت های صدا فوق العاده قوی و ۳۰ ویژگی منحصر به فرد دیگر اشاره کرد . از طریق نرم افزار iMPC شما به راحتی می توانید قابلیتی همچون Akai که یکی از پرطرفدارترین مرکز ساخت و تولید موزیک می باشد را بر روی iPad خود بیاورید . همچنین قابلیت ساختن بیت های مختلف و ادغام کردن آنها بایکدیگر باعث محبوبیت این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای دیگر در این زمینه می باشد . شما می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را از سایت دانلود جهانــی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 493 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (1)

نرم افزار Afterlight یک اپلیکیشن فوق العاده عالی برای ویرایش تصاویر می باشد . طراحی ساده نرم افزار در کنار ابزارهای قدرتمند آن به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان عکس های خود را ویرایش کنید . این نرم افزار دارای ۱۵ ابزار انحصاری می باشد که از هرکدام از آنها می توان بر روی تصویر خود استفاده کرد . Afterlight دارای ۲۷ تنظیمات فیلترینگ اصلی , ۱۴ فیلترینگ فرعی و پک ۱۸ تایی جدید تنظیمات فیلترینگ می باشد که می توان از آنها در محیطی همچون اینستاگرام استفاده کرد . ۶۶ عدد بافت گرافیکی و فرم های مختلف از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد . شما می توانید آخرین نسخه نرم افزار افترلایت را که مناسب اندروید ۴.۰.۳۳ و iOS 5 به بالا می باشد را از سایت دانلود جهانی تهییه نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 576 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Ice Age Adventures توسط استودیو Gameloft ساخته شده است که در زمینه ی بازی های موبایل همیشه بهترین عملکرد را دارد . این نسخه از بازی ماجراجویی های عصر یخبندان روایت داستان Scrat می باشد که به دنبال بلوط نفرین شده در سرتاسر جهان می رود از طرفی Manny , Diego و بقیه افراد به صورت اتفاقی سر از مکانی تازه درآورده اند . آنها از خانه و خانواده خود دور بوده و به صورت شناور بر روی دریا می باشند . شما در بازی Ice Age Adventures نقش Sid را دارید او در تلاش است تا بتواند با کم شما دوستان خود و تمامی حیوانات را از تهدید دایناسورها و دیگر موارد نجات دهد . سایت دانلود جهانی مفتخر است که امروز جدیدترین نسخه این بازی را برای شما قرار دهد امیدواریم تا از این بازی لذت ببرید .

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 305
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,409
  • بازدید ماه : 1,409
  • بازدید سال : 73,856
  • بازدید کلی : 1,478,895
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات