loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 453 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار OfficeSuite 7 Pro یکی از بهترین نرم افزارهای حوزه کسب و کار به شمار می رود که توسط Mobile Systems طراحی و ساخته شده و به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است . این برنامه یکی از محبوب ترین نرم افزارهای آفیس به شمار می آید و تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار بار از گوگل پلی دانلود شده است . برنامه OfficeSuite Pro این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی تمامی فایل های مایکروسافت ورد ، اکسل و پاورپوینت را مشاهده ، ایجاد ، ویرایش ، چاپ و حتی با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید . نکته جالب در این نرم افزار امکان تبدیل فایل ها به فرمت PDF و نمایش آن است . شما می توانید جدیدترین نسخه این بازی را از سایت دانلود جهــانـی تهیه کنید .

سبحان کاویانی بازدید : 493 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (1)

نرم افزار Afterlight یک اپلیکیشن فوق العاده عالی برای ویرایش تصاویر می باشد . طراحی ساده نرم افزار در کنار ابزارهای قدرتمند آن به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان عکس های خود را ویرایش کنید . این نرم افزار دارای ۱۵ ابزار انحصاری می باشد که از هرکدام از آنها می توان بر روی تصویر خود استفاده کرد . Afterlight دارای ۲۷ تنظیمات فیلترینگ اصلی , ۱۴ فیلترینگ فرعی و پک ۱۸ تایی جدید تنظیمات فیلترینگ می باشد که می توان از آنها در محیطی همچون اینستاگرام استفاده کرد . ۶۶ عدد بافت گرافیکی و فرم های مختلف از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد . شما می توانید آخرین نسخه نرم افزار افترلایت را که مناسب اندروید ۴.۰.۳۳ و iOS 5 به بالا می باشد را از سایت دانلود جهانی تهییه نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 856 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای مختلفی در زمینه چت و مکالمه ی رایگان وجود دارد که معروفترین آنها وایبر , لاین و غیره می باشد . یکی از نرم افزارهایی که به تازگی جای خود را در میان گوشی های هوشمند باز کرده Bee Talk می باشد . اساس کار این نرم افزار نیز مانند نرم افزارهای دیگر بوده و بر پایه چت و مکالمه می باشد . یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن وجود آپشنی به نام Shake است که این قابلیت را به شما می دهد تا افراد نزدیک به خود را پیدا کنیدو به راحتی بتواننید با آنها ارتباط برقرار کنید . در ادامه می توانید این نرم افزار را برای سیستم عامل های اندروید و iOS از سایت دانلود جهانی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 882 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

جای شک و تردیدی وجود ندارد که در مبحث انعطاف‌پذیری و شخصی‌سازی، اندروید دست بالا را در میان سیستم‌عامل‌های موبایل در اختیار دارد. رقبای اصلی سیستم‌عامل گوگل یعنی iOS و ویندوز فون در این زمینه توان رقابتی چندانی از خود نشان نداده‌اند. در ادامه به معرفی ۱۵ مورد از بهترین لانچرهای ارائه شده برای اندروید خواهیم پرداخت.

سبحان کاویانی بازدید : 1219 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

نرم افزار ColorNote Notepad Notes یکی از نرم افزارهای کاربردی و حرفه ای سیستم های اندروید می باشد که تا به امروز بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان این اپلیکیشن را دریافت کرده اند و به وسیله آن می توانید تمامی یادداشت های خود را در آن ثبت نمایید. نرم افزار ColorNote Notepad Notes قدرت ثبت اطلاعاتی نظیر ایمیل، پیام ها، لیست خرید، کارهای روزانه و غیره را با رنگ بندی مختلف و بسیار زیبا دارد. نرم افزار ColorNote Notepad Notes می تواند از تمامی پادداشت ها و فایل های شما نسخه پشتیبان تهیه کند و برای امنیت کامل از نوشته ها شما برای آنها پسورد قرار دهد. دانلود نرم افزار ColorNote Notepad Notes یادداشت های رنگی برای اندروید. نرم افزار ColorNote Notepad Notes امکان قرار دادن ویجت های رنگی را به شما می دهد و هوم اسکرین شما را به رنگ های آبی، صورتی و غیره تبدیل می کند. نرم افزار یادداشت های رنگی مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

سبحان کاویانی بازدید : 1491 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Palringo Group Messenger یکی از جدیدترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای چت برای اندروید است. این روزها بازار نرم افزار های اندروید بسیار داغ شده است و همه روزه نرم افزارهای زیادی به این عرصه پا میگذارند. نرم افزار Palringo Group Messenger نیز در این امر از رقبای خود عقب نمانده و پا به دنیای اندروید گذاشته است. نرم افزار Palringo Group Messenger به شما اجازه می دهد تا در انواع چت روم ها با بیش از ۳۵۰ هزار افراد مختلف در سراسر جهان آشنا شوید و همچنین به راحتی برای آنها پیام صوتی و تصویری و عکس ارسال کرده و به راحتی با آنها چت تصویری داشته باشید. نرم افزار Palringo Group Messenger دارای انواع بازی ها، موسیقی، ورزش و غیره می باشد. نرم افزار Palringo Group Messenger دارای انواع شکلک های جذاب و خنده دار می باشد. این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد. دانلود نرم افزار Palringo Group Messenger چت گروهی برای اندروید. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیار شما کاربران محترم سایت دانلود جهانی قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

سبحان کاویانی بازدید : 1126 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

بوسیله نرم افزار PhotoFunia فوتو فانیا می توانید به راحتی تمامی عکس های خود را تغییر دهید، این نرم افزار به شما کمک می کند تا شما عکس های خود را در قاب های مختلف قرار دهید، بطور مثال شما می توانید عکس خود را بدون برش دادن و یا تغییر دادن اندازه تصویر در کنار بهترین بازیگر هالییودد، بیلبورد تبلیقاتی، بر روی جلد مجله، بر روی یک برج معروف و غیره به راحتی و بدون هیچ مشکلی قرار دهید، نرم افزار فوتو فانیا بطور خودکار چهره ها را تشخیص می دهد و آنها را برای شما تنظیم می کند و دیگر نیازی به تنظیمات عکس خود نیست، شما می توانید پس از قرار دادن عکس خود در قاب دلخواه خود عکس های مورد نظرتان را ذخیره کرده و بین دوستانتان در سایت های اجتماعی به اشتراک بگذارید، این نرم افزار با اتصال به WiFi و یا ۳G کار می کند و می تواند برای شما بیش از ۱۰۰ نوع قاب های مختلف را نمایان کند، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های نرم افزار فوتو فانیا را در اختیار شما قرار داده ایم، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید ۱.۶ به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

سبحان کاویانی بازدید : 1832 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (1)

نرم افزار App Lock 2014 قفل گذاری برنامه ها یکی از نرم افزارهای کاربردی سیستم های اندروید می باشد که امروزه بیش از ۱۰ میلیون جمعیت در سراسر جهان از این نرم افزار برای محافظت از حریم خصوصی گوشی خود استفاده می کنند. بوسیله این نرم افزار می توانید برای تمامی برنامه های مورد نظر خود از جمله صندوق پیامک ها،نرم افزارهای اجتماعی، گالری تصاویر، تماس ها و غیره رمز قرار دهید تا کسانی که از تلفن همراه شما استفاده می کنند دیگر به اطلاعات و دیگر امکانات شما دسترسی نداشته باشند. شما می توانید رمزهای قفل این برنامه را بصورت پین کد، الگو و رمز عبور به دلخواه خود قرار دهید. همچنین شما می توانید محدوده زمانی برای قفل کردن برنامه ها تعیین کنید تا در زمان خاص برنامه های مورد نظر شما قفل شود. نرم افزار قفل گذاری برنامه ها مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۱ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

سبحان کاویانی بازدید : 9785 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پکیج کامل Game And App بازی و نرم افزارهای اندروید در اختیار همه شما کاربران محترم سایت بصورت کاملا متفاوت قرار گرفت. این پکیج شامل گلچینی بی نظیر از جدیدترین بازی های گرافیکی و پرطرفدار می باشد که شامل تمامی سنین برگرفته شده و همچنین گلچینی از به روزترین و جدیدترین نرم افزارهای کاربردی سیستم های اندروید می باشد. شما همکنون می توانید در ادامه مطلب تمامی ویژگی ها به همراه تصاویر تک تک بازی ها و نرم افزارها را مشاهده بفرمایید.

آروین افتخاری بازدید : 611 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (2)

نرم افزار Winrar 2014 فشرده سازی فایل ها یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار سیستم های اندروید می باشد. این نرم افزار قابلیت باز کردن تمامی فایل های ZIP و RAR را دارد و همچنین با تمامی فایل های TAR, CZ, BZ2, ISO, 7Z, XZ سازگاری داشته و قدرت تعمییر کردن فایل های خراب RAR را دارد. بوسیله نرم افزار فشرده سازی فایل ها می توانید تمامی پوشه های دلخواهتان را از حالت فشرده خارج و یا بلعکس فشرده کنید و برای آنها رمز بگذارید. ما نرم افزار فشرده سازی فایل ها را به تمامی دارندگان گوشی های اندروید توصیه می کنیم، زیرا بوسیله این نرم افزار می توانید بازی و نرم افزارهایی را که زیپ و یا دارای پوشه دیتا هستند دانلود کرده و به وسیله گوشی اندرویدتان فایل دیتا را از حالت فشرده خارج و بازی را نصب کنید. بوسیله این نرم افزار دیگر نیاز به نصب کردن بازی و نرم افزار زیپ شده توسط کامپیوتر نیستید و می توانید به راحتی تمامی عملیات نصب را بوسیله نرم افزار فشرده سازی فایل ها به راحتی انجام دهید. نرم افزار فشرده سازی فایل ها مناسب تمامی سیستم های اندروید ۴.۰ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,319
  • بازدید ماه : 1,319
  • بازدید سال : 73,766
  • بازدید کلی : 1,478,805
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات