loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 1393 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

فکر کنم کمتر کسی باشد که بازی Counter Strike 1.6 را بازی نکرده باشد . این بازی زیبا را اکثرا در گیم نت ها و بصورت شبکه بازی کرده اید . این بازی جزء محبوبترین بازیهای جهان شناخته شده است که هر ساله مسابقات آن در ایران و خارج از ایران برگذار می شود . در این بازی ۲ گروه وجود دارند . اول گروهی که تروریست می باشند و باید در نقشه هایی که انتخاب مشود نفوذ کرده و بمب گذاری کنند . دوم گروهی که پلیس ضد تروریست هستند که باید از محل های قایل بمب گذاری روی نقشه ها محافظت کرده و در صورتی که بمب گذاری صورت گرفت سریعا آن را خنثی کند . این بازی دارای زمینها و نقشه های متنوع و گوناگونی است که میتوانید در همه آنها بازی کنید . ورژن ۱.۶ این بازی که به اعتقاد تمامی گیمرها بهترین نسخه این بازی نیز هسا همراه با آخرین آپدیت را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که می توانید آن را در ادامه دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 720 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (2)

بازی کامپیوتر Call of Duty Advanced Warfare ندای وظیفه جنگ های پیشرفته یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط کمپانی Treyarch طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۴ یعنی ۱۳ آبان ۱۳۹۳ توسط کمپانی معروف و مشهور Activision برای پلتفرم PC و سایر پلتفرم های نسل حاضر به بازار عرضه گردد . دیروز بود که خبری در اینترنت منتشر شد و بسیاری از گیمرها را شوکه و هیجان زده کرد . کمپانی Sledgehammer جدیدترین نسخه سری بازی های Call OF Duty ندای وظیفه را با عنوان Call Of Duty Advanced Warfare به طور رسمی معرفی کرد . همراه خبر بازی تریلر و باکس آرت بازی نیز منتشر شد . داستان بازی در سال ۲۰۲۵ رخ می دهد درست زمانی که Kevin Spacey که به عنوان یک سیاستمدار قدرتمند در ایالات متحده امریکا شناخته می شود , رهبری گروهی نظامی موسوم به PMC را برعهده دارد . این گروه باید بشریت را از حمله نظامی که به آن صورت گرفته و باعث از بین رفتن بسیاری از زیر ساخت ها شده است , نجات دهد . در این نسخه همانند نسخه های قبلی پلیر کنترل سربازی را در دست دارد با این تفاوت که در این بازی پیشرفته ترین سلاح ها و تجهیزات در اختیار شماست . سلاح های قدرتمند و از همه مهمتر لباسی خاص که این امکان را به پلیر می دهد تا با پرش های بلند خود ساختمان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد . بازی شما را به سمت تجربه ای سوق می دهد که تا به حال حتی آن را لمس نکرده اید . فناوری و تاکتیک های نبرد جدید و تکامل یافته تنها بخشی از ویژگی های میدان نبرد است . هنوز اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشده است و در صورت انتشار آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد .

سبحان کاویانی بازدید : 1044 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (1)

بازی Enemy Front جبهه دشمن یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط CI Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و حالا که ۳ سال از ساخت بازی می گذرد , بسیاری از منتقدان و پلیرها انتظار بازی خیره کننده و قوی را از کمپانی سازنده دارند . با توجه به سخنان کمپانی سازنده CI , بازی دارای بخش سینگل پلیر و مولتی پلیر می باشد و با فناوری های جدیدی که در بخش چند نفره صورت گرفته است , این بخش می تواند به یکی از بخش های مورد علاقه پلیرها تبدیل گردد . در بازی , پلیر در نقش خبرنگار امریکایی با نام Robert Hawkins رابرت هاوکینز به ایفای نقش می پردازید . رابرت به همراه نیروهای مقاومت , در جنگ جهانی دوم گرفتار شده اند و تنها راه رهایی از این موقعیت نبرد رو در رو با دشمن نازی است . رابرت در طول مسیر با یک گروهبان انگلیسی و یک زن مبارز فرانسوی آشنا می شود . در بازی فلش بک های متعددی وجود دارد که به حوادث واقعی جنگ جهانی دوم اشاره می کند و در واقع جنایات نازی ها در اروپا را به تصویر می کشد . بازی دارای ماموریت های مختلف و جذابی است که در کشورهای نروژ و لهستان رخ می دهد و سازندگان بازی سعی کرده اند تا بیشتر تمرکز و دقت خود را بر شورش در سرزمین های ورشو معطوف کنند . انتخاب ماموریت ها , تیراندازی در خفا , خرابکاری های مرگبار , وجود سلاح های مختلف و مرگبار , شبیه سازی میدان های نبرد به بهترین شکل ممکن , محیط های انهدام پذیر و وجود تاکتیک های متفاوت , بهره گیری از موتور بازی سازی CRYENGINE به همراه ۱۰ ساعت گیم پلی سینگل پلیر و بیش از ۱۲ ساعت گیم پلی مولتی پلیر و از همه مهمتر گرافیک خارق العاده و خیره کننده , تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . زمان نبرد با رایش سوم فرار رسیده است . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود جهانی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 753 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Driver San Francisco درایور سان فرانسیسکو یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و مسابقه ای است که توسط Ubisoft Reflections طراحی و ساخته شده و کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft آن را در سال ۲۰۱۱ برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه کرد . این نسخه نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات گوناگونی کرده است طوری که تمام نکات دوست داشتنی شماره های قبل را نگه داشته و با ارتقاء دادن آن هاو اضافه کردن عناصر دیگر یک بازی بسیار سرگرم کننده تیدیل شده است. شما در این بازی طبق معمول توسط شخصیت همیشگی بازی یعنی جان تنر John Tanner داستان بازی را ادامه می دهید .

\"\"

سبحان کاویانی بازدید : 573 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

در بازی کشیش قاتل شما در نقش کاپیتان یک کشتی هستید که با بی رحمی تمام باید تمامی کشتی ها را غارت کرده و تمامی دشمنان را از بین ببرید، در این بازی باید با ارتقاء دادن نیروهای خود و دزدیدن کشتی های غول پیکر به جنگ دریایی بروید، در این بازی شما با بیش از ۵۰ ماموریت گوناگون و کشف جزیره های مختلف روبرو می شوید و باید تمامی آنها را فتح کنید و گنج ها را به دست بیاورید، همچنین این بازی بصورت ماجراجویی و اکشن می باشد، بازی کشیش قاتل با کیفیت اچ دیو گرافیکی باور نکردنی و محیط سه بعدی طراحی شده است، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی کشیش قاتل را در اختیارتان قرار داده ایم، این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید ۴.۰ به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این بازی لذت ببرید.

سبحان کاویانی بازدید : 840 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر James Camerons Avatar یکی از بازی های سبک اکشن و سوم شخص است که توسط کمپانی مشهور Ubisoft طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۰۹ نیز برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه کرد . آواتار که بر اساس فیلم پر سر و صدای آواتار کارگردان مطرح سینمای هالیوود ، جیمز کامرون ساخته شده است . بازی داستان زیبای فیلم اصلی را دنبال می کند و شما را طی یک فرایند عجیببه  قلب “پاندورا” ، یک سیاره موجودات عجیب و غریب می برد . گشت و گذار در محیط اعجاب آور ، بازی اکشن و مبارزات مهیج ، رویارویی با موجودات و مخلوقات منحصر به فرد همه و همه از ویژگی های این بازی اکشن مهیج است . شما در نقش یک موجود فضایی خاص این داستان دست به کارهای خارق العاده ای می زنید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود جــــهانی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 2230 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (5)

یکی از سریع ترین بازی های ژانر اول شخص در انتظار شماست . بازی کامپیوتر Left 4 Dead 2 چهار بازمانده ۲ یکی از سری بازی های سبک اکشن , ترسناک و ماجرایی است که توسط Valve طراحی و ساخته شد و در نوامبر سال ۲۰۰۹ برای پلتفرم های PC و XBox360 وارد بازار گردید . گیم پلی بازی بسیار سریع و دیدنی و روان است و با اینکه بازی از زامبی های فراوان پر شده ولی آن ها سرعت بسیار بالایی برای حمله به شما بر خوردار هستند . دیگر از حالت نیمه مرده خبری نیست با تمام سرعت به سمت شما حملهور می شوند به طوری اگر از سرعت خوبی برای تیراندازی برخوردار نباشید حتی در حالت آسان بازی هم دچار مشکل خواهید شد . در شماره ۲ بازی که فروش بسیار خوبی داشته سلاح های سرد هم وارد بازی شده که لذت بازی رو دو چندان کرده است . وقتی تبر دستتان بگیرید و به یکی از زامبی های ضربه بزنید کاملا صدای پاره شدن بدن زامبی را حس خواهید کرد که یکی از زیبارتین لحظات بازی به حساب می آید . چهار بازمانده در شهر باقی ماندند که باید خود را از وضع فلاکت بار نجات دهند.

سبحان کاویانی بازدید : 982 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (2)

بازی Angry Birds Anthology پرندگان خشمگین یکی از سری بازی های سبک آرکید و فکری است که اولین بار برای گوشی های آیفون طراحی شد و با چنان استقبالی روبرو گردید که سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا این بازی زیبا و جذاب را برای سایر پلتفرم ها نیز روانه بارار کنند . این مجموعه گلچینی از بهترین عناوین پرندگان خشمگین می باشد و در این مجموعه جدیدترین و کامل ترین عناوین این بازی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ را برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسندو رضایتتان واقع شود . یازده قسمت از مجموعه بازی پرندگان خشمگین را در این مجموعه گنجانده ایم که هر کدام بدون نیاز به نصب وارد بازی می شوند فقط کافی است بر روی آیکون هر عنوان کلیک نمایید ، خودتان را برای نبرد با خوک ها آماده کنید آنها غارت گرانی هستند که قصد نابودی شما را دارند اما شما قادر خواهید بود با استفاده از توانایی های منحصر به فرد هر پرنده , آنها را شکست دهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند دانلود جهانی دریافت نموده و از بازی لذت ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 868 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی Call Of Duty Ghosts ندای وظیفه ارواح برای کنسول PS3 و XBox360 و همچنین کامپیوتر منتشر شد . در تاریخ  ۹ June اولین تریلر این بازی قبل از کنفرانس سالانه بازیهای کامپیوتری E3  توسط شرکت سونی و مایکروسافت منتشر شد . Activision اکتیویژن اولین گیم پلی این بازی را در نمایشگاه بازیهای کامپیوتری E3 به نمایش گذاشت . به بازی ندای وظیفه : ارواح خوش آمدید . پا به یکی از بزرگترین و جذابترین سری بازی های سرگرمی گذاشته اید . ویژگی های جدید به این نسخه از بازی اضافه شده است کهشما را به یکی از ماهرترین سربازها برای نجات و رهایی یک ملت تبدیل کرده است اما زنده ماندن به همین سادگی ها هم نیست . به گفته مارک روبین تهیه کننده بازی , آنها بدون استراحت برای تهیه نسخه کامپیوتر این بازی شبانه روز تلاش کردند تا نسل جدیدی از سری بازیهای ندای وظیفه را ارائه دهند .

استفاده از موتور next-gen سطح غوطه وری و عملکرد را به شکل خیره کننده ای به وجود آورده است و باعث شده است تا بازی با کیفیت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا شود . محیط ها و سطوح بازی به طرز خارق العاده ای با دقت زیادی طراحی شده است و در بازی از پیشرفته ترین و جدیدترین دست آوردهای نظامی نیز بهره برده است همچنین درگیری ها در بازی بسیار طبیعی بوده و هر لحظه ممکن است از طرف دشمنان مورد حمله قرار بگیرید , پس حواس خود را جمع کنید . در کنار شما سگ نگهبانی است که زمانی که دشمنان نزدیک شما باشند هشدار می دهد و وقتی که به شما بسیار نزدیک شوند به انها حمله کرده و از شما محافظت می کند . این قسمت بازی یکی از بهترین تجربه های بازی چند نفره است که پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید .(دانلود در ادامه مطلب)

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 316
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,420
  • بازدید ماه : 1,420
  • بازدید سال : 73,867
  • بازدید کلی : 1,478,906
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات