loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 1497 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

سایت دانلود جهانی در نظر دارد با ارائه پکیج های کامل از بازی , نرم افزار و تم های محبوب اندروید رضایت شما کاربران محترم را جلب کند . این پکیج گلچینی از بهترین های اندروید در ماه اخیر می باشد که به صورت مجموعه ای در سایت قرار می گیرد شما می توانید در ادامه ویژگی های هرکدام از نرم افزارها , بازی ها و تم های موجود در پکیج شماره ۱ را دیده و آنها را دانلود نمایید . امیدواریم از دانلود این پکیج لذت کامل را ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 546 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

بازی CounterSpy در سبک اکشن دارای گرافیک هنری فوق العاده می باشد که به تازگی برای اندروید و iOS منتشر شده است . شما به عنوان یک مامور ضد جاسوسی وظیفه دارید که سیاره خود را از برنامه های هسته ای ابر قدرت ها نجات دهید . در طول بازی مامور ضد جاسوسی شما می توانید سلاح های خود را آپگرید کنید . تنوع سلاح ها نیز قابل قبول می باشد و دشمنان مختلفی نیز در بازی وجود دارد . نکته ی جالب در مورد بازی CounterSpy اینمی باشد که بازی در ابتدا برای پلی استیشن منتشر شده است و سپس نسخه های موبایل آن در دسترس قرار گرفته است . این بازی در گوگل پلی و اپل استور به صورت پولی می باشد که شما می توانید نسخه رایگان آن را که مناسب سیستم عامل اندروید ۴.۰.۴ و iOS 7 به بالا می باشد را از سایت دانلود جهـانـی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 439 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی Iron Knights در سبک ماجراجویی می باشد که به تازگی توسط استودیو Actoz Soft Co برای اندروید و iOS منتشر شده است . پس از قرن ها که امپراتوری Armross با صلح و صمیمیت بر زمین حکمرانی می کردند کشیش فاسدی از شهر Balmostat درهای دنیای مردگان را بر روی زمین باز کرده و باعث ورود Maggedron پادشاه تاریکی به همراه ارتش فاسد او به زمین می شود . سرزمین ها یکی پس از دیگری دچار خون ریزی و هرج و مرج شدند . شما در نقش شوالیه آهنی وظیفه دارید تا با ارتش تاریک مبارزه کرده و پادشاه آنها را شکست دهید . شما می توانید آخرین نسخه بازی Iron Knights را که سازگار با سیستم عامل اندروید ۲.۳.۳ و iOS 5 به بالا می باشد از سایت دانلود جهانــی دریافت نمایید .

آروین افتخاری بازدید : 496 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

بازی Smash Cops Heat در سبک اکشن , رانندگی می باشد که برای اندروید و iOS منتشر شده است . در این بازی باید قدرت رانندگی و مهارت های شما بالا باشد . همانگونه که از نام بازی پیداست در هر مرحله پلیس های متعددی به دنبال شما هستند و وظیفه ی شما این است که در هر مرحله تعدادی سارق و دزد را فراری داده و کاری کنید که پلیس شما را پیدا نکند . گرافیک بازی بسیار عالی بوده و گیم پلی آن جذاب و هیجانی می باشد که شما را ترغیب می کند تا از میان انواع مختلف ماشین های موجود در بازی یکی را انتخاب کرده و مهارت های خود را محک بزنید . شما می توانید آخرین ورژن بازی Smash Cops Heat را که سازگار با سیستم عامل های iOS 6 و اندروید ۲.۳ به بالا می باشد را از سایت دانلود جهــانــی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 453 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار OfficeSuite 7 Pro یکی از بهترین نرم افزارهای حوزه کسب و کار به شمار می رود که توسط Mobile Systems طراحی و ساخته شده و به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است . این برنامه یکی از محبوب ترین نرم افزارهای آفیس به شمار می آید و تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار بار از گوگل پلی دانلود شده است . برنامه OfficeSuite Pro این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی تمامی فایل های مایکروسافت ورد ، اکسل و پاورپوینت را مشاهده ، ایجاد ، ویرایش ، چاپ و حتی با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید . نکته جالب در این نرم افزار امکان تبدیل فایل ها به فرمت PDF و نمایش آن است . شما می توانید جدیدترین نسخه این بازی را از سایت دانلود جهــانـی تهیه کنید .

سبحان کاویانی بازدید : 493 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (1)

نرم افزار Afterlight یک اپلیکیشن فوق العاده عالی برای ویرایش تصاویر می باشد . طراحی ساده نرم افزار در کنار ابزارهای قدرتمند آن به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان عکس های خود را ویرایش کنید . این نرم افزار دارای ۱۵ ابزار انحصاری می باشد که از هرکدام از آنها می توان بر روی تصویر خود استفاده کرد . Afterlight دارای ۲۷ تنظیمات فیلترینگ اصلی , ۱۴ فیلترینگ فرعی و پک ۱۸ تایی جدید تنظیمات فیلترینگ می باشد که می توان از آنها در محیطی همچون اینستاگرام استفاده کرد . ۶۶ عدد بافت گرافیکی و فرم های مختلف از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد . شما می توانید آخرین نسخه نرم افزار افترلایت را که مناسب اندروید ۴.۰.۳۳ و iOS 5 به بالا می باشد را از سایت دانلود جهانی تهییه نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 576 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Ice Age Adventures توسط استودیو Gameloft ساخته شده است که در زمینه ی بازی های موبایل همیشه بهترین عملکرد را دارد . این نسخه از بازی ماجراجویی های عصر یخبندان روایت داستان Scrat می باشد که به دنبال بلوط نفرین شده در سرتاسر جهان می رود از طرفی Manny , Diego و بقیه افراد به صورت اتفاقی سر از مکانی تازه درآورده اند . آنها از خانه و خانواده خود دور بوده و به صورت شناور بر روی دریا می باشند . شما در بازی Ice Age Adventures نقش Sid را دارید او در تلاش است تا بتواند با کم شما دوستان خود و تمامی حیوانات را از تهدید دایناسورها و دیگر موارد نجات دهد . سایت دانلود جهانی مفتخر است که امروز جدیدترین نسخه این بازی را برای شما قرار دهد امیدواریم تا از این بازی لذت ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 856 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای مختلفی در زمینه چت و مکالمه ی رایگان وجود دارد که معروفترین آنها وایبر , لاین و غیره می باشد . یکی از نرم افزارهایی که به تازگی جای خود را در میان گوشی های هوشمند باز کرده Bee Talk می باشد . اساس کار این نرم افزار نیز مانند نرم افزارهای دیگر بوده و بر پایه چت و مکالمه می باشد . یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن وجود آپشنی به نام Shake است که این قابلیت را به شما می دهد تا افراد نزدیک به خود را پیدا کنیدو به راحتی بتواننید با آنها ارتباط برقرار کنید . در ادامه می توانید این نرم افزار را برای سیستم عامل های اندروید و iOS از سایت دانلود جهانی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 580 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Angry Birds Seasons: Cherry Blossom Festival پرندگان عصبانی در جشنواره ی شکوفه های گیلاس یکی از بازی های خانواده ی Angry Birds میباشد . بازی های خانواده ی Angry Bird از بازی هایی بودند که توانستند طرفدارانی متفاوت از هر نظر ، پیدا کند و نه تنها محدوده ی سنی برای پلیر های آن تغریف نشده است بلکه هرکسی با هر سطح توانایی میتواد سرگرم بازی کردن با آنها شود . بازی Angry Birds Seasons: Cherry Blossom Festival  نیز کاملا مشابه نسخه های دیگر Angry Birds میباشد که با توجه به موضوع بازی که سفر آنها به ژاپن میباشد , پس زمینه ی بازی نسبت به Angry Birds های دیگر تغییر پیدا کرده است . در بازی Angry Birds Seasons: Cherry Blossom Festival , پرندگان خشن به مناسبت جشنواره ی شکوفه های گیلاس که قرار است در ژاپن برگزار شود به این کشور سفر کرده اند و این باعث شده است نسبت به نسخه های دیگر خانواده ی خود , تصویر پیش زمینه ی متفاوتی داشته باشد . پرندگان عصبانی در جشنواره ی شکوفه های گیلاس نیز همچون Angry Birds های دیگر از مراحل زیادی تشکیل شده است که کاربر برای فعال کردن مراحل بالاتر باید مراحل ابتدایی را با رکوردهای قابل قبولی به پایان برساند . بازی اندروید Angry Birds Seasons: Cherry Blossom Festival پرندگان عصبانی در جشنواره ی شکوفه های گیلاس با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۱.۶ به بالا میباشد .

سبحان کاویانی بازدید : 882 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

جای شک و تردیدی وجود ندارد که در مبحث انعطاف‌پذیری و شخصی‌سازی، اندروید دست بالا را در میان سیستم‌عامل‌های موبایل در اختیار دارد. رقبای اصلی سیستم‌عامل گوگل یعنی iOS و ویندوز فون در این زمینه توان رقابتی چندانی از خود نشان نداده‌اند. در ادامه به معرفی ۱۵ مورد از بهترین لانچرهای ارائه شده برای اندروید خواهیم پرداخت.

تعداد صفحات : 10

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 220
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 392
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,496
  • بازدید ماه : 1,496
  • بازدید سال : 73,943
  • بازدید کلی : 1,478,982
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات