loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 2969 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

درایور کارت گرافیکی اینتل Intel Graphic Driver یکی از اساسی ترین مجموعه ها در سیستم های سخت افزاری برای اجرای بازی و برنامه های گرافیکی می باشد . بعد از تعویض ویندوز برای اجرای بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی باید از آخرین نسخه درایور کارت گرافیکی استفاده کنید . آخرین نسخه  درایور کارت گرافیکی اینتل Intel Graphic Driver توسط Graphics Media Accelerator که سازنده های این تراشه ها اینتل می باشد را سایت دانلود فارسی برای سیستم عامل های ویندوز ۸ و ۸.۱ و ۷ و ویستا و Xp ارائه داده است که به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است . Intel Graphic Driver دارای ۴ نسل می باشد که تمام درایور ها در این ۴ نسل را یرای تمام ویندوزها در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی به صورت جداگانه قرار داده ایم . این درایور ها برای کامپیوتر های رومیزی ( Desktop PC ) ، لپ تاپ ( Laptop ) ، نت بوک ( Netbook ) و  تبلت ( Tablet ) ساخته شده است ، شما می توانید بر اساس نوع دستگاه و مدل کارت گرافیکی خود درایور مورد نظر را دانلود کنید .

سبحان کاویانی بازدید : 604 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

نرم افزار DxO Optics Pro مناسب برای کاربرانی که میخواهند یک تصاویر به یادماندنی با کیفیت بالا را به جا بگذارند پیشنهاد میشود . نرم افزار ارائه شده از دو فرمت Jpeg و Raw پشتیبانی میکند و عکاسان مبتدی و یا کاربرانی که با استفاده از تلفن همراه خود تصاویر با کیفیت نه چندان خوب را گرفته اند میتوانند توسط نرم افزار ارائه شده و تنها با چند کلیک ساده کیفیت عکس را افزایش دهند . نرم افزار DxO Optics Pro را میتوان به عنوان پلاگین در برنامه فتوشاپ نصب و راه اندازی کرد . بعد از اتمام نصب نرم افزار DxO Optics Pro از منو ایجاد شده از کاربر تقاضای درج تصاویر با فرمت مربوطه را می خواهد و چند تصاویر برای آموزش به صورت پیشفرض با خود به همراه دارد . بعد از انتخاب تصاویر و ارسال به حالت ویرایش جدولی برای نمایش نویز تصاویر برای کاربر به صورت اختصاصی ترسیم میشود و کاربر میتواند کیفیت و میزان شدت نور را به صورت اختصاصی کنترل کنند و با استفاده از جلوه های ویژه در نظر گرفته شده به عکس حالت های مختلفی را اضافه کند . نرم افزار ارائه شده مناسب برای نسخه ۳۲ و ۶۴ ویندوز می باشد .

سبحان کاویانی بازدید : 594 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم افزار مهندسی ProgeCAD 2014 Professional x86/x64 نقشه کشی یکی از برترین نرم افزارهای نقشه کشی به صورت حرفه ای می باشد که نسخه ۲۰۱۴ آن با ابزارهای حرفه ای و سرعت عملکرد بالاتر همراه می باشد . ابزارهای اتوماتیک ساختمانی طراحی شده برای معماران تا بار افزایش بهره وری در طراحی داخلی و بازسازی را به سرعت افزایش دهند . ساخت ADOBE PDF استاندارد با محتوای سه بعدی این دسترسی را به طراح میدهد تا پروژه خود  را بین همکاران به اشتراک بگذارد . ابزارهای حرفه ای این بخش فراخوانی فایل های پی دی اف می باشد که میتوان آن را به فایل DWG قابل ویرایش تبدیل کرد . در هتگام تبدیل پی دی اف به DWG تمامی لایه ها حفط و تمامی خط ها بدون هیچ تغییری تبدیل می شود . ذخیره سازی پروژه با فرمت PDF  و Jpeg پشتیبانی میشود و میتوان چند پرینتر را به صورت مستقیم به نرم افزار معرفی کرد تا تصمیم چاپ پروژه بر روی چاپگر به عهده طراح باشد . در سراسر دنیا بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از نرم افزار ارائه شده استفاده میکنند .

سبحان کاویانی بازدید : 582 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (1)

مجموعه مدل های سه بعدی COD Ghost 3D Models در سه فرمت OBJ ، MA ، SMD عرضه شده است . فرمت OBJ در بیشتر نرم افزار های سه بعدی کار می کند و می توانید به راحتی از COD Ghost 3D Models در نرم افزار های رایج استفاده کنید . مجموعه مدل های سه بعدی COD Ghost 3D Models دارای مدل های اسلحه ها ، وسایل نقلیه ، شخصیت ها ، سر و دست هاست . از مجموعه مدل های سه بعدی COD Ghost 3D Models می توانید در نرم افزار های طراحی بازی مثل یونیتی ، کرای انجین ، آنریل انجین و غیره استفاده کنید .

سبحان کاویانی بازدید : 839 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (1)

نرم افزار FontExpert نرم افزاری است که با آن میتوان فونت های بسیاری را مشاهده کرد و از آنها استفاده کرد . نرم افزار FontExpert بدون توجه به محل قرار گیری فونت ها لیستی از مجموعه فونت های موجود را برای شما فراهم می کند تا پیش نمایشیاز کلیه فونت های خود داشته باشید و به راحتی بتوانید فونت مورد نظر خود را مورد استفاده قرار بدهید . شما می توانید برای فونت های خود یک کتابخانه ایجاد کنید و با قرار دادن مجموعه فونتهای مرتبط در داخل آن کتابخانه بصورت یکجا آنها را فعال و یا غیر فعال کنید .

سبحان کاویانی بازدید : 766 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Cyberlink Photodirector Suite  ویرایش قدرتمند تصاویر که توسط شرکت سایبرلینک ارائه شده است محیط جذاب و گرافیکی را برای کاربران در نظر گرفته است . نرم افزار سایبرلینک این دسترسی را به کاربران میدهد تا بتوانند تصاویر را دسته بندی ، ویرایش ، تنظیم کنند . ابزارهای در نظر گرفته شده در نرم افزار به صورت کامل می باشد و  کاربران میتوانند تصاویر را به صورتدلخواه ویرایش کنید . تنظیمات مربوط به تنظیم RGB برای کنترل رنگ و کنتراست نور ، پشتیبانی و تبدیل تصاویر HDR , پیش نمایش تصاویر ویرایش شده در نرم افزار پشتیبانی میشود . نرم افزار برای عکاسان ابزارهایی را در نظر گرفته است که میتوانند تصاویر شگفت انگیزی را خلق کنند . استفاده از ابزار Eye Blinger و Wrinkle Removal به کابران این دسترسی را میدهد تا بتوانند زردی دندان ، قرمزی چشم و چین و چروک چهره را از بین ببرد . ادغام ۵ تصاویر به صورت مستفیم در نرم افزار برای ساخت تصاویر HDR پشتیبانی میشود . ابزارهای کنترل کنتراست نور و سایزبندی در صفحات به صورت اختصاصی برای هر تصاویر به صورت جداگانه قابل تنظیم می باشد . ذخیره سازی تصاویر با فرمت های مختلف تصاویر توسط نرم افزار پشتیبانی میشود و کاربران میتوانند تصاویر خود را به صورت مستقیم بر روی شبکه های اجتماعی آپلود کنند . نرم افزار ارائه شده از دو مجموعه نرم افزارهای مکمل Cyberlinke ColorDirector /  Cyberlinke PhotoDirector تشکیل شده است . شما می توانید این نرم افزار را از سرورهای قدرتمند دانلود جهانی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 1075 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Megatech MegaCAD 2D/3D 2014 نرم افزاری مناسب برای طراحی دو بعدی و سه بعدی اشیاء که به راحتی می توانید پارمترهای کوچک را با دقیقترین جزییات به صورت سه بعدی ط راحی کنید . در کمپانی های بزرگ با برنامه های کاربردی گوناگون طراح باید بتوانبد کوچکترین چیزها را طراحی کند . شما میتوانید با نرم افزار Megatech این طراحی ها را به صورت ساده و مناسب انجام دهید .

سبحان کاویانی بازدید : 1848 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Ashampoo Slideshow Studio HD 3.0.4 ساخت اسلاید شو میتوان یک آثار خارق العاده با چند کلیک ساده خلق کرد . فراخوانی فرمت های مختلف تصاویر این دسترسی به کاربران میدهد تا بتوانند تصاویر با فرمت های مختلف را به نرم افزار معرفی کنند . درج متن و جملات بر روی اسلاید شو توسط نرم افزار پشتیبانی میشود و لازم به ذکر است ، میتوان از زبان شیرین فارسی برای تایپ جملاتدر نرم افزار استفاده کرد . افزودن Theme ، موزیک ، افکت بر روی اسلاید توسط چند کلیک ساده توسط نرم افزار پشتیبانی میشود . افکت ها و تم های در نظر گرفته شده در نرم افزار به بیش از ۲۰ مدل های مختلف دسته بندی میشوند . مدیریت و دریافت اطلاعات دقیق مربوط به هر تصاویر توسط چند کلیک ساده انجام پذیر می باشد . ذخیره سازی اسلاید های طراحی شده با فرمت های مختلف تصویری پشتیبانی میشود . محیط آسان کاریری به کاربران کنم میکند تا بدون هیچ دانش فنی یک اسلاید شو گرافیکی طراحی کنند .

سبحان کاویانی بازدید : 276 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای ویندوز نرم افزار ابزارهای محبوب ویندوز می باشد، این نرم افزار به شما کمک می کند تا بدون هیچ مشکلی جدیدترین نرم افزارهای دلخواه و کاربردی خود را جستجو کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید، بوسیله این نرم افزار می توانید مجموعه کامل جدیدترین نرم افزارها را بصورت کاملا رایگان و به صورت آپدیت شده دریافت کنید، مجموعه کامل نرم افزارهای محبوب مناسب ویندوزهای XP ، ۸ ، ۷ می باشد، امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید

سبحان کاویانی بازدید : 208 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار SmithMicro Anime Studio Pro 10.0 ساخت انیمیشن سه بعدی با حجم کم خود و ابزارهای حرفه ای توانست بسیاری از کاربران در سراسر دنیا را جذب خود کند . ابزارهای در نظر گرفته شده در استدیو انیمیشن راهی برای بهبود سازی حرکات سه بعدی شخصیت ها می باشد . استفاده از سیستم مدل سازی در نرم افزار به کاربر کمک میکند تا بتواند انیمیشن هایی با گرافیک و کیفیت بالایی را طراحی کند . استفاده از حرکت سازی به روش لایه بندی در نرم افزار به حرکات سازی هر بخش از استخوان ها اشاره دارد . نرم افزار با استفاده از لایه بندی مشخص در نرم افزار به کاربر کمک میکند تا تمامی بخش ها را به صورت منظم مدیریت کند و هر بخش را در حرکت سازی به درستی انتخاب کند . استفاده از ابزار Studio Proautomatically مدیریت کاملی را بر زمان پروژه به کاربر میدهد . اضافه کردن برخی از فایل های صوتی با فرمت MP3 . AIFF . WAV . M4A و هماهنگ سازی بر روی حرکات لب و بدن شخصیت انیمیشن امکان پذیر می باشد . نرم افزار SmithMicro Anime Studio Pro 10.0 در ماه مارچ ۲۰۱۴ توسط شرکت SmithMicro روانه بازار شد . نرم افزار ارائه شده مناسب برای سیستم عامل ویندوز می باشد .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,326
  • بازدید ماه : 1,326
  • بازدید سال : 73,773
  • بازدید کلی : 1,478,812
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات