loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 854 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (4)

فیودور میخاییلوویچ داستایفسکی زادهٔ ۱۱ نوامبر ۱۸۲۱ نویسنده ی مشهور روسی است . بی شک داستایفسکی یکی از بزرگتربن نویسندگان تاریخ ادبیات جهان به شمار می آید . علاوه بر نثر روان و دقت در جزئیات داستان یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد آثار وی روانکاوی و بررسی زوایای روانی شخصیتهای داستان است . اکثر داستان‌های داستایفسکی سرگذشت مردمی است عصیان زده، بیمار و روان‌پریش . داستایفسکی پیش از آنکه به نویسندگی روی بیاورد برای امرار معاش به کار ترجمه می پرداخت و آثاری نظیر اورژنی گرانده اثر بالزاک و دون کارلوس اثر شیلر را ترجمه کرد . داستایفسکی در زمستان ۱۸۴۵ رمان کوتاه مردم فقیر را نوشت و از طریق این کتاب بود که وارد محافل نویسندگان بزرگ روسی شد و برای خود شهرتی بدست آورد . طی دو سال بعد داستان‌های همزاد، آقای پروخارچین و خانم صاحبخانه را نوشت . پلیس مخفی در سال ۱۸۴۹ او را به جرم براندازی حکومت دستگیر کرد. دادگاه نظامی برای او تقاضای حکم اعدام کرد که در ۱۹ دسامبر مشمول تخفیف شد و به چهار سال زندان و سپس خدمت در لباس سرباز ساده تغییر یافت . در سال ۱۸۶۶ وی کتاب جنایت و مکافات را نوشت و در اکتبر همان سال رمان قمارباز را در ۲۶ روز نوشت . داستایفسکی در سال ۱۸۸۱ بر اثر خون ریزی ریه در گذشت .

سبحان کاویانی بازدید : 558 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (2)

روش آموزشی Pimsleur (که به آن متد آموزش زبان Pimsleur هم گفته می شود) متد یادگیری زبان مبتنی با سیستم صوت و شنیدار می باشد که توسط Paul Pimsleur زبان شناس معروف طراحی و توسعه داده شد . در حین یادگیری زبان، دانش آموز کلمات و عباراتی را که توسط فرد گوینده گفته می شنود را تکرار می کند و با استفاده از آنها جملات و عبارات جدیدی را می سازد . هنگامی که گوینده کلمات و عبارات جدیدی را به دانشجو معرفی می کند از دانشجو خواسته می شود که عبارات گذشته را دوباره یادآوری کند . Paul Pimsleur بین سالهای ۱۹۶۳ تا ۱۹۷۱ هنگامی که در دانشگاه UCLA زبانشناسی تدریس می کرد روش های تدریس زبان های یونانی, فرنسوی، اسپانیایی، آلمانی و تویی (غنایی) را ایجاد کرد . روش آموزشی زبان Pimsleur بیشتر بر روی دو مهارت خواندن و یحبت کردن تمرکز دارد که این دو مهارت با دروسی ۳۰ دقیقه ای به کاربر آموزش داده می شوند و آنقدر تکرار می شوند تا فهمی ۸۰% از درس به دانشجو منتقل شود . در حین آموزش، دانشجویان به گوینده که به دو زبان انگلیسی و زبان مورد یادگیری مسلط است گوش می دهند و از آنها خواسته می شود که پس از شنیدن هر عبارت آن را تکرار کنند . هر چه دانش آموز در برنامه پیشرفت کند، دایره ی لغات آموزش داده شده وسیعتر می شود . روش Pimsleur مانند روش آموزش نصرت می باشد که به زبان انگلیسی به زبان های دیگر آموزش می دهد اما نکته ی مثبت آموزش های صوتی زبان Pimsleur این است که می شود آنها را حتی در اتوبوس، مترو، تاکسی و … گوش داد و از زمان، برای آموزش زبانی جدید استفاده بهینه کرد .

سبحان کاویانی بازدید : 883 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فیلم آموزشی Infinite Skills Learning To Create eBooks توسط Andy Anderson به شما می آموزد که چگونه به ایجاد و انتشار کتاب های الکترونیکی بپردازید . کتاب های الکترونیکی یا eBooks یکی از بهترین راه ها برای منتشر کردن کتاب ها , دستورالعمل ها , مطالعات شخصی و … در فضای مجازی می باشد . شما با استفاده از این فیلم آموزشی قادر خواهید بود بسیاری از دستورالعمل های موجود در این رابطه را بیاموزید و از آن استفاده نمایید . در آغاز شما با ایجاد یک ePub شروع می کنید و سپس باید نحوه اضافه کردن متن ها و کار با کاراکترها را بیاموزید . سپس نحوه وارد کردن عکس ها , متن ها , قالب ها , پاراگراف ها و … را خواهید آموخت . شما می توانید پس از هر درس به فایل های تمرینی مراجعه نمایید و به تمرین داه هایتان بپردازدید تا در پایان این دوره آموزشی قادر به ایجاد نشر یک کتاب الکترونیکی با بهترین کیفیت باشید .

سبحان کاویانی بازدید : 1854 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

کتاب زندگی نامه استیو جابز به بررسی زندگی او در طی ۵۶ سال زندگی اش می پردازد . استیو پاول جابز (Steven Paul Jobs) (زاده ۲۴ فوریه ۱۹۵۵) کارآفرین، مخترع، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. کتاب زندگینامه استیو جابز چندی پیش به نوشته ی والتر آیزاکسن و پس از فوت استیو جابز منتشر گردید و پرفروش ترین کتاب سال ۲۰۱۱ شد. حال این کتاب توسط ناصر دادگستر به زبان فارسی ترجمه شده است. جابز در سال ۲۱ سالگی همراه با دوستش به نام  استیو وزنیاک ۲۶ ساله شرکت اپل را تاسیس نمود . او در سال ۱۹۸۵ شرکت اپل را به علت مشکلات مدیریتی ترک نمود و شرکتی با نام شرکت نکست تاسیس کرد اما در سال ۱۹۹۶ شرکت اپل شرکت نکست را خریداری نمود و دوباره استیو جابز به شرکت اپل بازگشت . او در طی زندگی ۵۶ ساله اش توانست به افتخارات زیادی برسد و با معرفی تکنولوژی های جدید سهم زیادی در پیشرفت تکنولوژی بشر داشته باشد .استیو جابز سرانجام بر اثر سرطان لوزالمعده در سال ۵۶ سالگی در گذشت .

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,310
  • بازدید ماه : 1,310
  • بازدید سال : 73,757
  • بازدید کلی : 1,478,796
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات