loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
آروین افتخاری بازدید : 869 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم تا به مقایسه تعرفه دو اپراتور بزرگ کشور بپردازیم و آنها را با هم مقایسه کرده و تحلیل کوچکی نیز از جداول قیمت‌ها داشته باشیم. در ادامه با مقایسه تعرفه همراه اول و ایرانسل همراه دانلود جهانی باشید.

آروین افتخاری بازدید : 715 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

کنفرانس بین المللی شکست FailCon یک سمینار یک روزه مخصوص کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، توسعه‌دهندگان و طراحان برای شناخت اشتباهات خود و دیگران و آماده شدن برای حرکت در مسیر موفقیت است.

سبحان کاویانی بازدید : 692 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

قصد داریم تا گاهی اوقات اتفاقات روزمره و مرتبط با فناوری خود را با شما عزیزان در میان بگذاریم. اینجا جایی هست که می‌توانیم فارغ از قواعد نوشتاری راحت با هم صحبت کنیم. لطفا با من؛ سبحان کاویانی و داستانی جالب همراه باشید.

سبحان کاویانی بازدید : 904 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (1)

قصد داریم تا گاهی اوقات اتفاقات روزمره و مرتبط با فناوری خود را با شما عزیزان در میان بگذاریم. اینجا جایی هست که می‌توانیم فارغ از قواعد نوشتاری راحت با هم صحبت کنیم. لطفا با من؛ سبحان کاویانی و داستانی جالب همراه باشید.

سبحان کاویانی بازدید : 1026 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

روز به روز بر دامنه دنیای تکنولوژی افزوده می شود و این تکنولوژی بیش از پیش در دنیای آنلاین رخته کرده و هر کس که این روزها می خواهد به روز باشد یا اموراتش را بگذراند به ناچار به دنیای آنلاین وابسته می شود. در این میان فرزندان و سایر اعضای خانواده شما ممکن است در معرض سو استفاده هایی از دنیای مجازی قرار بگیرند که بهتر است قبل از هر صدمه ای این دنیای آنلاین را با امنیت بیشتر همراهی کنید. نکته هایی از سوی کارشناسان و افراد مجربی در این باره بیان شده که ما از طرف سایت بزرگ دانلود جهانی تصمیم گرفتیم سریع این موراد را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

سبحان کاویانی بازدید : 1734 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

من خودم شک دارم چه رشته ای برم؟ریاضی یا تجربی؟من اصولا درس هایی که باید حفظ کنم را خیلی سریع تر وبهتر یاد میگیرم!اما درس ریاضی مشکل دارم.نمرات درسیم همه خوب بوده به جزء درس ریاضی.سال اول دبیرستان هستم و در مدرسه تیزهوشان مشغول به تحصیل می باشم.

سبحان کاویانی بازدید : 1958 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات از اجرای طرح موبایل نسل سوم در نیمه دوم سال 93 خبر داد. به گزارش ایسنا، محمود واعظی در حاشیه نخستین جلسه هیأت دولت در سال جدید اعلام نموده که در نیمه دوم سال 93 موبایل نسل 3 را در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

سبحان کاویانی بازدید : 1739 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

شهرستان بافت یکی از قدیمی ترین و مهمترین شهرستان‌های استان کرمان(پهناورترین استان ایران) است. این شهرستان در جنوب غربی این استان قرار گرفته و مرکز آن شهر بافت است و تا کلانشهر کرمان ۱۵۶کیلومتر فاصله دارد. نام قدیم این شهرستان گئومات می‌باشد که یکی از شاهان ساسانیان به یکی از نوادگان خود این بلاد را هدیه داده‌است. گفته شده‌است این منطقه در کنار منطقه معروف تپه یحیی بوده که بسیار خوش آب و هوا بوده‌است. بافت منطقه‌ای کوهستانی و سردسیر است. تعدادی از مردم این شهرستان طی هزاره گذشته از استان فارس به آنجا مهاجرت نموده‌اند. جمعیت این شهرستان در سال ۱۳۸۵ و تاقبل از جدایی شهرستان های رابر و ارزوئیه برابر با ۱۴۵٫۰۱۴ نفر بوده‌است.این شهرستان تا سال ۱۳۸۸ شهرهای رابر و ارزوئیه را نیز شامل می شده‌است.براساس سرشماری سال ۱۳۹۰ جمعیت فعلی شهرستان بافت ۷۵،۹۴۰ نفر است. شهرستان بافت توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) به عنوان یکی از ۷۰ شهر سالم ایران و یکی از هزارشهرسالم جهان معرفی شده است.ارتفاع شهربافت از سطح دریا ۲۲۸۰ متر است که در برخی نواحی شهر بافت به ۲۳۱۵ متر از سطح دریا هم می رسد و بافت از شهرهای مرتفع ایران و بلندترین شهربالای ۲۵ هزارنفرجمعیت ایران محسوب می شود.

سبحان کاویانی بازدید : 189 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

رئیس جمهور اسلامی ایران حسن روحانی در این سخنرانی وعده های فراوانی در خصوص بهبودی اوضاع اقتصادی سال جاری داد که بهتر است در ویدئو مشاهده فرمایید .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,300
  • بازدید ماه : 1,300
  • بازدید سال : 73,747
  • بازدید کلی : 1,478,786
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات