loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 767 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار امنیت اینترنت و ضد ویروس آویرا Avira Internet Security Suite یکی از قدرتمندترین برنامه های امنیتی به شمار می آید . اولین کمپانی ساخت نرم افزار ضد ویروس آلمانی به نام آویر Avira در حال حاضر ناشر یکی از بهترین آنتی ویروس های معتبر در جهان است . این نرم افزار امنیت اینترنت و ضد ویروس آویرا Avira Internet Security Suite از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها ، تبلیغات ، نرم افزارهای جاسوسی ، روباتها و … محافظت می کند . دانلود فارسی . از ویژگی های مهم و وقابل توجه این نرم افزار می توان به استفاده بسیار کم از منابع سیستم و تنظیمات و محیط کاربری بسیار ساده برای آماده سازی ، جستجو ، تشخیص نرم افزارهای مخرب و پاکسازی نام برد . این نرم افزار همچنین امنیت ایمیل های POP3 و SMTP شما رو فراهم می کند ضمن اینکه بروزرسانی این نرم افزار خیلی سریع و با حجم کم آماده دریافت می شود که همه کاربرانی که از این نرم افزار استفاده می کنند می توانند نرم افزار خود را آپدیت نماییند . با استفاده از آنتی ویروس آویرا امنیت شما در برابر حملات فیشیتگ ، روت کیت ها ، تروجان ها و بد افزارها کاملا فراهم خواهد شد .

 

سبحان کاویانی بازدید : 464 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

آخرین آپدیت آنتی ویروس AVG Anti-Virus Updates از دانلود جهانی. بیشتر سایتهای آنتی ویروس ها آی پی کاربران ایرانی را مسدود کرده و آنها را برای آبدیت کردن آنتی ویروس خود دچار مشکل کرده اند . اکنون این مشکل برطرف شده و شما براحتی می توانید آپدیت AVG آنتی ویروس خود را با لینک مستقیم از سرورهای دانلود جهانی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 276 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای ویندوز نرم افزار ابزارهای محبوب ویندوز می باشد، این نرم افزار به شما کمک می کند تا بدون هیچ مشکلی جدیدترین نرم افزارهای دلخواه و کاربردی خود را جستجو کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید، بوسیله این نرم افزار می توانید مجموعه کامل جدیدترین نرم افزارها را بصورت کاملا رایگان و به صورت آپدیت شده دریافت کنید، مجموعه کامل نرم افزارهای محبوب مناسب ویندوزهای XP ، ۸ ، ۷ می باشد، امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید

سبحان کاویانی بازدید : 1147 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

آنتی ویروس های استفاده شده به علت محدودیت در نظر گرفته شده فقط میتوان نسخه آزمایشی ۳۰ روزه آن ها را استفاده کرد . به علت برخی محدودیت های در نظر گرفته شده کاربران بدون انجام هزینه میخواهند از نرم افزار بعد از ۳۰ روز با همان کیفیت قبلی استفاده کنند . امن ترین راه کارهای در نظر گرفته شده برای تمدید آنتی ویروس استفاده از سریال های معتبر می باشد . سریال های آنتی ویروس های معتبر را میتوانید هر ماه از سایت دانلود جهانی دریافت نمایید .

amin بازدید : 488 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

این آنتی ویروس ( Avast! Free Antivirus ) بهترین آنتی ویروس رایگان موجود در بازار به حساب می آید که برای استفاده های غیر تجاری و خانگی بسیار کارآمد و مطئن می باشد . این نرم افزار دارای موتور اسکن شناسایی ویروس می باشد شما با استفاده از این نرم افزار تمام مطالبی که در سیستم خود دارید را اسکن می کند در این نرم افزار شما میتوانید به دیوار آتش که برای امنیت اینترنت و محافظت از جاسوسی می باشد را به همراه داشته باشید. بعضی از ویژگی های این آنتی ویروس عبارتند از :ضد نرم افزار های جاسوسی ،  سپر اینترنتی ، آبدیت اتوماتیک ، مقاوم در برابر آلودگی ، قابل استفاده برای تمامی کاربراین با ظاهری ساده ، پشتیبانی از ویندوزهای ۳۲ و ۶۴ بیتی ، سپر شبکه ، اسکنر هوشمند ، حالت جدید گیمینگ ، یکپارچه یازی سیستم ها و غیره می باشد .

سبحان کاویانی بازدید : 694 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

NOD32 ESET Smart Security 7.0.302 Final نسخه ی نهایی آنتی ویروس نود ۳۲ اسمارت سکوریتی شرکت بزرگ ESET یعنی ESET Smart Security را برای کاربران همیشگی یاس دانلود آماده دانلود کرده ایم . آنتی ویروس ، اینترنت سکوریتی ، اسمارت سکوریتی و … تعدادی از محصولات این شرکت بزرگ می باشند که بیشتر ما این تولید کننده ی نام آشنا را ، با برند NOD32 می شناسیم .  آنتی ویروس نود ۳۲ یکی از محبوب ترین نرم افزار های امنیتی در سراسر جهان می باشد . این محبوبیت به دلایل مختلف از جمله عدم کند شدن سیستم در هنگام استفاده از نرم افزار آنتی ویروس ، امکان به روز رسانی سریع و آسان ، امکان به روز رسانی آفلاین ، قدرت بالا و … می باشد .(دانلود در ادامه مطلب)

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 344
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,448
  • بازدید ماه : 1,448
  • بازدید سال : 73,895
  • بازدید کلی : 1,478,934
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات