loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 961 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Adobe Flash Player یک نرم افزار با قابلیت بالا , با حجم سبک و بسیار کارآمد و قدرتمند است . این نرم افزار با تمامی مرورگر های وب سازگاری دارد و کافیست نسخه مربوط به مرورگرتان را انتخاب و دانلود و نصب کنید . از این نرم افزار در سیستم عامل های بزرگ , مرورگرها و تلفنهای همراه برای نمایش فایلهای تصویری با فرمت فلش استفاده می کنند . Adobe Flash Player تقریبا روی ۱.۳ میلیارد دستگاه از جمله کامپیوتر , لپ تاپ , تلفن همراه و تمام دستگاه هایی که به اینترنت وصل میشوند نصب شده است تا کارهای اینترنتی را آسان سازد . Adobe Flash Player از فرمت های XML , SWF, AMF و JSON پشتیبانی می کند . از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به رندر کردن سریع فایلهای گرافیکی ، و رمز گشایی ویدئویی MultiThread و پشتیبانی وب کم برای StageVideo نام برد . نسخه جدید این نرم افزار قادر خواهد بود فایلهای تصویری را با پهنای باند پایین به نمایش در بیاورد . این نرم افزار را میتوانید از سایت دانلود جهانی دریافت نمایید.

سبحان کاویانی بازدید : 950 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

FileZilla نرم افزاری بسیار کاربردی و عالی است برای مدیریت کردن فایلهای FTP خود که میخواهید آنها را آپلود یا دانلود کنید.با استفاده از FileZilla میتوان به راحتی فایل های دلخواه خود را در هاست سایت آپلود کرد و نیز اقدام به ویرایش محتویات موجود در فایل ها نمود . محیط کاربری آسان و سبک از جمله امکانات این نرم افزار می باشد . همچنین به دلیل سبک بودن نرم افزار FileZilla و اشغال فضای کمی از رم سرعت انجام عملیات بسیار بالا می باشد . از امکانات نرم افزار می توان به دریافت لینک فایل بعد از آپلود اشاره کرد که اکثر نرم افزار های اف تی پی از دارا بودن این امکان محروم هستند .

سبحان کاویانی بازدید : 1684 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

سیستم عامل مکینتاش روز به روز در بین کاربران کامپیوتری در حال گسترش است و دسترسی به برنامه های آن به صورت رایگان کار چندان راحتی نیست . هم اکنون سایت دانلود جهانی برای اولین بار پکیجی کامل از برترین نرم افزارهای سال ۲۰۱۳ منطبق با سیستم عامل مک را که در قالب ۱۰ دی وی دی می باشد برای شما عزیزان فراهم نموده است . تمامی نرم افزار های مجموعه Best Apps For Mac.OSX Collection 2013 کرک شده و یا دارای کرک می باشد . نرم افزارهای گرافیکی ، موزیک ، سیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی مورد نیازتان را می توانید با تهیه این بسته همه را یکجا داشته باشید.

مجتبی بنی اسد بازدید : 1470 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (1)

آیا برنامه‌نویسی حرفه یا سرگرمی شما است؟ صرف‌نظر از این که شما جزء کدام دسته از برنامه‌نویسان قرار می گیرید، به ابزاری برای نوشتن کد برنامه‌نویسی نیاز دارید. اگر نگاهی به برنامه‌های موجود برای کد‌نویسی بیاندازیم با اسامی مختلفی روبه‌رو می‌شویم که انتخاب یکی از بین آنها که نیازهای ما را برآورده سازد، دشوار است. با دانلود جهانی همراه شوید تا با 5 برنامه فوق‌العاده در این زمینه آشنا شویم.

سبحان کاویانی بازدید : 936 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه نرم افزار ساخت صفحات وب بدون نیاز به کدنویسی «آدوبی میوس » بعد از سری CS ، تحت عنوان Adobe Muse Creative Cloud عرضه شده است. با استفاده از Muse می توانید در کمترین زمان صفحات اینترنتی را  برای نمایش در کامپیوتر و موبایل با آخرین استاندارهای وب و HTML تولید کنید. طراحی سایت با این نرم افزار نیازی به تخصص نداشتهو به آسانی هر فردی می تواند صفحات اچ تی ام ال را بسازد.

سبحان کاویانی بازدید : 460 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

TeamViewer یک نرم افزار اشتراک گذاری و دیدن فایلها بین ۲ یا چند سیستم مورد نظر است . از TeamViewer  می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید. TeamViewer  در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد.

سبحان کاویانی بازدید : 722 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

آخرین نسخه نرم افزار iTools 2014 آیتولز یکی از حرفه ای ترین و در عین حال ساده ترین نرم افزار مدیریت تمامی دیوایس ها می باشد. این نرم افزار ساخت خود شرکت اپل بوده و به دلیل کم حجم بودن و پرتابل بودن این نرم افزار رقابتی سنگینی با نرم افزار iTunes را دارد. تا به امروز نرم افزارهای مختلفی از جمله iFun Box, Pc Suite, Moborobo و غیره برای مدیریت دیوایس ها منتشر شده که هر کدام به نوبه خود کاربردهای خاصی دارد. نرم افزار iTools 2014 به غیر از پرتابل و قابل حمل بودن قابلیت نشان دادن تمامی مشخصات فعلی دیوایس از جمله نوع فریمور از لحاظ GSM و CDMA، جیلبریک، نسخه آی او اس و غیره را به شما نشان می دهد و شما می توانید به راحتی از تمامی مشخصات دیوایس خود وطلع شوید. همچنین نرم افزار آیتولز ۲۰۱۴ قابلیت انتقال تمامی فایل ها از جمله فیلم، عکس، موزیک و غیره را به دیوایس دارد. از جمله کارهایی که می توانید بوسیله این نرم افزار انجام دهید تبدیل کردن خودکار فیلم و موزیک به پسوندهای مختلف، تهیه کردن نسخه پشتیبان، اضافه کردن تصاویر پس زمینه و تم و زنگ موبایل، دسترسی به فایل های دیوایس و هزاران ویژگی دیگر را دارد. امروز ما این نرم افزار قدرتمند را با جدیدترین ورژن برای سیستم های ویندوز و مک قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند همه شما کاربران محترم قرار بگیرد، امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.


سبحان کاویانی بازدید : 209 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

آموزش تصویری آپدیت کردن سیستم عامل مک به آخرین نسخه با توجه به درخواست های مکرر شما کاربران محترم در سایت قرار گرفت. پس از انتشار آپدیت نسخه نهایی Mac OS X Mavericks 1.9.2 و مشکلات آپدیت کردن اکثر کاربران به این نسخه جدید ما برای همه شما آموزش کامل و تصویری آپدیت کردن سیستم عامل مک به آخرین نسخه را در اختیارتان قرار دادیم. شما می توانید در ادامه مطلب لیست تمامی مک هایی که به این نسخه آپدیت می شوند به همراه آموزش کامل نصب را مشاهده بفرمایید امیدواریم که از آموزش کامل این مطلب لذت ببرید.

 

سبحان کاویانی بازدید : 281 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

کمپانی ادوبی جدیدترین عنوان نرم افزار ی خود یعنی Adobe CS6 Master Collection Mac OSX را برای سیستم عامل مک در سال ۲۰۱۴ عرضه کرد . بسیاری  از شما که با سیستم عامل مک آشنایی دارید می دانید که این os قدرت پردازشی عجیبی در نرم افزارهای گرافیکی دارد به طوری که بسیاری از کارشناسان معتقدند قدرت واقعی نرم افزار Adobe CS6 Master Collection  را می توانید در سیستم عامل مک پیدا کنید.

سبحان کاویانی بازدید : 517 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

Reviewed by Afshin Alishah on Nov 9Rating: 4.5دانلود نرم افزار TeamViewerدانلود نرم افزار TeamViewer آخرین نسخه برای سیستم عامل های ویندوز ، مک ، لینوکس با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسیTeamViewer یک نرم افزار اشتراک گذاری و دیدن فایلها بین ۲ یا چند سیستم مورد نظر است . از TeamViewer  می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید. TeamViewer  در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,428
  • بازدید ماه : 1,428
  • بازدید سال : 73,875
  • بازدید کلی : 1,478,914
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات