loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 1705 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

ماه در آغوش خورشید که همچنین با نام افسانه خورشید و ماه شناخته می‌شود مجموعه تلویزیونی محصول سال ۲۰۱۲ کره جنوبی است. با بازی کیم سو هیون , هان گا این، جونگ ایل وو و کیم مین سئو در ۲۰ قسمت از چهارم ژانویه تا ۱۵ مارس ۲۰۱۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه‌ها از شبکه‌ام بی سی کره پخش شده است. این مجموعه برنده جایزه بهترین درام و بهترین بازیگر نقش اول مرد (کیم سو هیون) در رده‌های تلویزیونی در چهل وهشتمین جایزه هنری پاکسانگ شد، و جوایز متعدد در سال ۲۰۱۲ از جمله در جوایز مجموعه‌های تلویزیونی ام بی سی، برنده بهترین درام سال شد و در ایران از ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ از شبکه۳ سیما پخش شد.

سبحان کاویانی بازدید : 1820 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

شرلوک (به انگلیسی: Sherlock) یک مجموعهٔ تلویزیونی بریتانیایی است که داستان آن به‌روز شدهٔ داستان‌های کارآگاهی شرلوک هولمز اثر آرتور کانن دویل است. این اثر توسط استیون مفات و مارک گاتیس ساخته شده‌است و در آن بندیکت کامبرباچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش دکتر جان واتسون ایفای نقش می‌کنند. بعد از منتشر شدن شرلوک هولمز در سال ۲۰۰۹، اولین سری از سه قسمت ۹۰ دقیقه‌ای در بی‌بی‌سی و بی‌بی‌سی اچ‌دی در ژوئیه و اوت ۲۰۱۰ پخش شد. مجموعهٔ دوم که دارای سه قسمت است نیز اوایل ۲۰۱۲ شد. مجموعهٔ سوم که دارای سه قسمت است نیز در ژوئیه ۲۰۱۴ پخش شد.

سبحان کاویانی بازدید : 1031 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p

به همراه زیر نویس فارسی

فیلم سینمایی The Amazing Spider- Man 2 مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ یک فیلم ابر قهرمان آمریکایی می باشد که در ۱۶ آپریل ۲۰۱۴ در سینماهای جهان اکران شده است . فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ از روی عنوان کمیک Marvel ساخته شده است و ادامه ای بر عنوان شماره قبل یعنی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۱ می باشد . در یک فلش بک ریچارد پارکر در حال ضبط یک ویدیو می باشد که در آن علت ناپدید شدن خود را توضیح می دهد . او . همسرش ماری توسط یک جت خصوصی از دست قاتلی که سعی در کشتن ریچارد دارد فرار می کنند ولی با کشته شدن خلبان جت آنها سقوط می کند . در زمان حال پیتر پارکر مبارزات خود را به عنوان مرد عنکبوتی ادامه می دهد . او به دنبال Aleksei Sytsevich کسی که به دنبال دزدیدن کامیونی شامل محتویات پلتونیوم می باشد . در طول این تعقیب مرد عنکبوتی یکی از کارکنان شرکت Oscarp به نام Max Dillon را نجات می دهد . هنگامی که پیتر با Gwen Stacy تلفنی صحبت می کند یک لحظه تصویری از پدر Gwen یعنی George Stacy و قولی که به او داد تا از دخترش دوری کند می بیند . بعد از این اتفاق پیتر با گوئن در مراسم فارغ التحصیلی مدسه ملاقات می کند و می خواهد قولی که به پدرش داده است را عملی کند . دوست زمان کودکی پیتر یعنی Hary Osborn به منهتن بازگشته تا پدر بیمار خود را ببیند . پدر هری به او می گوید که این بیماری ارثی می باشد و او نیز دچار آن می شود . Norman (پدر هری) به او یک دستگاه کوچکی می دهد که کل زندگی کاری خود را صرف ساختن آن کرده است . روز بعد این ماجرا پدر هری می میرد و هری به عنوان جانشین او در Oscarp انتخاب می شود ولی رفته رفته دچار فساد می شود تا اینکه کارکنان آنجا سعی در اخراج او از کمپانی دارند .

سبحان کاویانی بازدید : 2021 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

با کیفیت خیلی خوب – DVDSCR 720p

به همراه زیر نویس فارسی

داستان The Expendables 3 زمانی رخ می دهد که بارنی , کریسمس و دیگر اعضای گروه بازگشته اند و بار دیگر در مقابل کانراد استون‌ بنکس قرار گرفته اند . کسی که سال ها قبل به همراه بارنی این گروه افسانه ای را تشکیل داد . پس از مدتی بنکس به یک دلال اسلحه و انسانی بی رحم تبدیل شد و بارنی تصمیم گرفت بر خلاف میلش او را به قتل برساند . ولی داستان آنطور که بارنی گمان می کرد پیش نرفت و بنکس توانست از این اتفاق جان سالم به در برد وحالا بازگشته است تا انتقام خود را از گروه بگیرد . این قسمت نسبت به دو نسخه قبلی که منتشر شد , از تعداد بازیگران بیشتری استفاده می کند و همین امر باعث شده است تا صحنه های اکشن به وفور در فیلم مشاهده شود . بارنی برای مقابله با بنکس فکرهای تازه ای در سر می پروراند و قصد دارد تا با استفاده از نیروهای جدید و جوان , تمام نقشه های بنکس را نقش بر آب کند . پیشنهاد می کنم این فیلم زیبا و اکشن را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این فیلم را از سرورهای قدرتمند دانلود جهانی دریافت کرده و از دیدن آن لذت ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 1163 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (1)

 Transformers Age of Extinction آخرین نسخه منتشر شده از سری فیلم های علمی , تخیلی و اکشن Transformers می باشد که در سال ۲۰۱۴ تولید شده است . در این نسخه از فیلم بازیگران معروفی نظیر Mark Wahlberg به ایفای نقش پرداخته اند . همانند نسخه قبلی فیلم یعنی Transformers: Dark of the Moon حوادث این نسخه چهار سال بعد از ویرانگی شیکاگو اتفاق می افتد . کارگردانی فیلم بر عهده ی Michael Bay بوده و تهیه کنندگی آن استیون اسپیلبرگ معروف بر عهده دارد . ۶۵ میلیون سال قبل در زمان حیات Cretaceous موجوداتی زنده ای وجود داشتند که ژئولوژیستی به نام Darcy توانست از بقایای جسد کشف شده آنها مقدار زیادی فلز پیدا کند . چهار سال بعد Cade Yeager که یک مخترع می باشد (مارک والبرگ) اوضاع مالی مناسبی ندارد و سعی دارد با فروش کامیون قدیمی خود هزینه دانشکاه دخترش را فراهم سازد تا زمانی که متوجه می شود که کامیون توانایی بازسازی قسمت های آسیب دیده را دارد از طرفی CIA گروهی را به فرماندهی Harold Attinger برای از بین بردن بقایای Decepticons مسئول کرده است . شما می توانید این فیلم فوق العاده زیبا را از سرورهای قدرتمند دانلود جهانی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 960 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (1)

فیلم سینمایی Godzilla 2014 یک فیلم علمی تخیلی محصول آمریکا می باشد و مشابه عنوان ژاپنی این فرانچز می باشد که در سال های قبل ساخته شده است . بازیگر نقش اول این فیلم کسی نیست جز Bryan Cranston که اکثرا بازی زیبای او را در سریال Breaking Bad دیده اند . از این رو باید انتظار یک عنوان موفق را داشت . وظیفه ی ساخت گودزیلا را کمپانی معروف Warnr Bros Picture در کنار Legendary Pictures بر عهده دارند . کمپانی Warner Bro در قدیم نیز تهیه کنندگی فیلمی با همین عنوان ساخت کشور ژاپن را نیز در دست داشته است که در سال ۱۹۹۸ ساخته شده است . شروع فیلم مربوط به یک انفجار هسته ای در Bikini Alton می باشد . در سال ۱۹۹۸ دو دانشمند به نام های  Ishiro Serizawa و Vivienne Graham  موفق به کشف استخوان های یک جسد غول آسا در معدنی در فیلیپین می شوند . که در کنار آن تخمی بزرگ پیدا می کنند . آنها متوجه می شوند که این تخم در معرض انفجار هسته ای قرار گرفته است بر اثر این انفجار اتفاقاتی بو وجود می آید که Joe Brady کارشناس زمین شناسی همسر خود را از دست می دهد و کل منطقا ای که آنها قرار دارند به علت تشعشعات رادیواکتیو قرنطینه می شود سپس فیلم به ۱۵ سال بعد می رود و ماجراجویی پسر Joe آغز می شود این فیلم فوق العاده زیبا در ۱۴ می ۲۰۱۴ شروع به اکران کرد و هم اکنون شما می توانید این فیلم را پس از گذشت تنها ۴ روز از اکران آن از سرورهای قدرتمند دانلود جهانی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 3540 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

فیلم Captain America The Winter Soldier بر اساس کمیک مارول ساخته شده است و داستان ابرقهرمانی به نام Capitan America را روایت می کند . فیلم در استودیو مارول ساخته شده است و توسط کمپانی والت دیسنی منتشر شده است . این نسخه از فیلم دنباله نسخه موفق Capitan America The First Avenger می باشد که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده بود . دو سال بعد از جنگ نیویورک , استیو راجرز در واشنگتن برای گروهی به نام S.H.I.E.L.D که توسط نیک فری اداره می شود استخدام می شود . مامور راجرز و ناتاشا رومانوف به همراه گروه ضد تروریستی S.H.I.E.L.D به نام S.T.R.I.K.E به رهبری راملوف برای آزاد کردن گروگان به ماموریتی فرستاده می شوند . در طی ماموریت راجرز در می یابد که رومانوف آنگونه که تظاهر می کند نیست و سعی در استخراج اطلاعات برای Fury را دارد . راجرز به مرکز فرماندهی S.H.I.E.L.D در Triskelion بر می گردد تا در مورد پروژه Insight و Fury گروه را در جریان بگذارد . کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بعد از انتشار فیلم اول اعلام کرده بودند که در حال کار بر روی دنبالهٔ آن هستند و در ژوئن ۲۰۱۲، آنتونی و جو روسو برای کارگردانی این فیلم وارد مذاکره شدند. ماه بعدی انتخاب بازیگران انجام شد و فیلمبرداری آن از آوریل ۲۰۱۳ در لس‌آنجلس، واشنگتن، کلیولند و اهایو آغاز شد. کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان ۴ آوریل ۲۰۱۴ به صورت ۳بعدی و ۲بعدی اکران شد . شما می توانید این فیلم فوق العاده زیبا را از سرورهای قدرتمند دانلود جهانی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 11892 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (9)

سریال Anne Of Green Gables آنه شرلی رویای سبز براساس داستانی به همین نام که در سال ۱۹۰۸ توسط Lucy Maud Montgomery که نویسنده ای کانادیی بوده است نوشته شده است . این داستان دارای طرفداران فراوانی در تمامی سنین است و یک داستان کلایسیک ادبی به شمار می رود . از زمان منتشر شدن آن تا کنون ۵۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است و به بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است . از این کتاب سریالی به همین نام نیز ساخته شده است که از تلویزیون خودمان بارها پخش شده است که برای شما کاربران محترم این سریال را با دوبله فارسی آماده نموده ایم که امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید . خلاصه ای از داستان این سریال : آن شرلی یک دختر ۱۱ ساله است که به گرین گیبلز می رود . آن شرلی دختری یتیم است که والدینش را در ۳ ماهگی از دست داده است . صاحبان گرین گیبلز دو خواهر و برادر به نام های ماریلا و متیو کاتبرت هستند که مزرعه دار می باشند . آن ها می خواهند که سرپرستی پسر بچه ای را قبول کنند اما به اشتباه صاحب یتیم خانه دختر بچه ای را به اشتباه برای آن ها می آورد . آن شرلی که نمی تواند به کارهای مزرعه برسد و متیو را کمک کند سعی می کند که بیشتر کارهای خانه را انجام دهد و به خانه داری بپردازد . آن شرلی دارای دوستی صمیمی به نام داینا است که پس از این اتفاق از یکدیگر جدا می شوند اما آن ها سعی می کنند تا دوستیشان را ادامه بدهند و نگذارند که این فاصله دوستی آن را بر هم بزند . در این سریال شما در هر قسمت با داستانی متفاوت رو به رو خواهید شد که لذت دیدن آن را دو چندان خواهد نمود . از این داستان تاکنون فیلم های سینمایی و سریال های متعددی ساخته شده است که این نشان از محبوبیت این داستان در بین مردم می دهد . امیدواریم که از دیدن این سریال لذت ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 464 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

تصاویر 3 بعدی از سال ها پیش معروف بوده است.برای نخستین بار برای شما بازدیدکنندگان سایت دانلود جهانی(بزرگترین مرجع دانلود جهـــانیان)مجموعه ای بی نظیر از فیلم های 3 بعدی به عنوان عیدی دانلود جهانی به شما تقدیم میشود.

سبحان کاویانی بازدید : 447 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

سریال انجمن امنتقام جویان سریالی است که بر اساس کمیک استریپ شرکت مارول ساخته شده است . جرقه تولید این سریال در سال ۲۰۱۲ و پس از پخش فیلم سینمایی این مجموعه زده شد . کمپانی مارول پس از فروش خیره کننده فیلم انتقامجویان “۱۷۰۰۰۰۰ ” دلار در کل دنیا تصمیم گرفت کارتن این فیلم زیبا را تولید کند .فالکون شخصیت اصلی قصه در تلاش است قهرمانان داستان را جمع آوری کند . او به این نکتهواقف است که خطری بزرگ در کمین بشریت است و…

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 341
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,445
  • بازدید ماه : 1,445
  • بازدید سال : 73,892
  • بازدید کلی : 1,478,931
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات