loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 873 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (2)

بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer 2015 شبیه ساز فوتبال حرفه ای ۲۰۱۵ یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط Konami Digital Entertainment طراحی و ساخته شده و هر سال نسخه ای از آن برای تمامی پلتفرم ها به بازار عرضه می شود . همانطور که کمپانی کونامی در نمایشگاه E3 امسال وعده داده بود سرانجام تریلری کوتاه از این بازی منتشر کرد . کونامی بار دیگر قصد دارد به روزهای اوج خود بازگشته و رقابتی جذاب با رقیب دیرینه خود FIFA به راه بیندازد . کمپانی سازنده برای ساخت این بازی از موتور بازی سازی فاکس انجین استفاده کرده است و انتظار می درود تا کونامی بتواند با ارائه یک گیم پلی قدرتمند ,  تمام توجه ها را به سمت خودش معطوف کند . برخلاف PES 14 انتظار می رود این نسخه با جزئیات بیشتری روانه بازار شود مخصوصا بر روی کنسول های نسل هشتمی . کونامی هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه بازی اعلام نکرده است ولی گمان می رود تا این بازی در ۲۶ سپتامبر برای تمامی پلتفرم ها روانه بازار شود . به نظر شما امسال کدامیک از غول های بازیسازی برنده این نبرد سخت و نفسگیر خواهند بود ؟

yasin بازدید : 745 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

شاید از همان لحظهای که لیونل مسی پا به بارسلونا گذاشت، به مارادونا شباهت داشت، ریزنقش، تکنیکی و سریع. مسی توانسته در عرصه باشگاهی به هر چه که یک فوتبالیست آرزو دارد، برسد. اما شاید هنوز چیزی را کم داشته باشد، قهرمانی دنیا.

سبحان کاویانی بازدید : 846 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

پیشینه حضورتیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال به سه دوره شامل یک دوره قبل از انقلاب به جام جهانی فوتبال ۱۹۷۸ آرژانتین و دو دوره بعد از انقلاب به جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ فرانسه و جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ آلمان باز می‌گردد.

آروین افتخاری بازدید : 957 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (1)

حتما می دانید که رقابت های جام جهانی امسال از حساس ترین رقابت هایی است که پیش رو داریم و از آنجا که تیم ایران هم در این بازی ها سهمی دارد حساسیت ها توسط ایرانی ها بیش از پیش شده است! بسیاری از افراد در برخی اوقات و مکان ها ممکن است به تلویزیون دسترسی نداشته باشند و بخواهند دیدارهایی را دنبال کنند که در تلویزیون رسمی پخش نمی شود! به هر حال مهم این است که وب سایت ها اقدام به تدارک راه هایی هستند تا شما بتوانید این رویدادها را مشاهده کنید! ما در این جا 5 سایت معتبر را به شما معرفی می کنیم که می توانید از طریق آن به دیدارهای محبوبتان برسید و به طور رایگان، بازی ها را مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

آروین افتخاری بازدید : 1179 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

محبوبیت برنامه‌های موبایلی به سرعت در حال رشد بوده و روزانه اپلیکیشن‌های بیشتر و بیشتری منتشر می‌شوند. با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری جام‌جهانی 2014، ما به بررسی بهترین اپلیکیشن‌های در دسترس برای طرفداران فوتبال خواهیم پرداخت. برنامه‌هایی که به شما معرفی خواهیم کرد، ابعاد و زوایای تازه‌ای از این ورزش را در جوامع مجازی و دنیای دیجیتال، نمایان ساخته و نیاز شما را به خوبی پوشش خواهند داد.

سبحان کاویانی بازدید : 1391 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

برازوکا، توپی است به قطر 22 سانتی‌متر که برای یک ماه، کره‌ی خاکی به حول محور آن خواهد چرخید. همانطور که پیش‌تر نیز در دانلود جهانی خواندید، آدیداس که یکی از اسپانسرهای جام‌جهانی فوتبال و فیفا است، در این توپ از آخرین یافته‌های خوب برای بهبود تجربه‌ی بازی فوتبال بهره گرفته است. این توپ دوازدهمین نمونه‌ توپی است که کمپانی آلمانی برای جام‌جهانی به تولید رسانده است.

آروین افتخاری بازدید : 1278 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

همانطور که می‌دانید جام‌جهانی فوتبال 2014 از ماه آتی در کشور برزیل آغاز خواهد شد. سی و دو تیم از سراسر جهان در یازده شهر برزیل در طول یک ماه به مسابقه خواهند پرداخت تا در انتها آقای فوتبال جهان شناخته شود. میلیون‌ها طرفدار نیز با آرزوی موفقیت تیم‌ خود به تماشای این مسابقات خواهند پرداخت. تمامی این مسابقات یک نقطه‌ی اشتراک دارند و آن توپ جدید مورد استفاده در این مسابقات است که همچون همیشه توسط کمپانی آدیداس و با نام Brazuka تمام توجه کره‌ی خاکی را به خود جلب خواهد کرد.

آروین افتخاری بازدید : 1148 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

براساس اطلاعات واصله گویا هکرهای برزیلی در نظر دارند تا در جریان برگزاری جام جهانی فوتبال در این کشور حملات گسترده‌ای را به سایت رسمی فیفا و همچنین اسپانسرهای این مسابقات انجام دهند. اعضای این گروه که از جمله‌ی هکرهای بین‌المللی هستند در صحبت با رویترز اعلام کردند که این گروه در حال آماده‌سازی برای انجام حملات DDoS و سرقت اطلاعات از وب‌سایت‌های ذکر شده است.

سبحان کاویانی بازدید : 1406 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

فوتبال! یکی از رشته‌های ورزشی است که ورای نام آن صنعتی چند صد میلیارد دلاری قرار گرفته است. کمتر از چهل روز دیگر نبض جهان در برزیل خواهد تپید و سرزمین فستیوال‌ها این بار میزبان بزرگ‌ترین گردهمایی ورزشی جهان است. با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری‌های رایانه‌ای و همچنین حساسیت و پرطرفدار بودن این ورزش، نزدیکی این دو حوزه اجتناب‌ناپذیر است. از این‌رو در روز‌های منتهی به جام جهانی در سلسله مطالبی به بررسی آخرین اپلیکیشن‌ها، وب‌سایت‌ها، دستاوردها و فناوری‌های موجود در دنیای فوتبال، خصوصاً جام‌جهانی 2014 برزیل خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید تا جام‌جهانی فوتبال را از پنجره‌ی سایت دانلود جهانی نظاره کنید.

آروین افتخاری بازدید : 1383 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

پارک ملی خبر.پارك ملي خبر در استان كرمان در شهرستان بافت  وبين N2859 الي N2825 عرض شمالي و E5602 الي E5639 طول شرقي واقع شده است.مساحت آن درحدود149934 هكتار مي باشد.پوشش گياهي: ارس ,‌بنه ,‌ كيكم ,‌ ارژن ,‌ زيتون وحشي,‌تنگس ,‌ نسترن وحشي ,‌قيچ,‌ گز,‌ استبرق,‌ انارشيطان. پستانداران : كل و بز , قوچ و ميش ,‌ جبير ,‌‌پلنگ ,‌ يوزپلنگ ,‌ كفتار ,‌روباه معمولي ,‌ شغال ,‌ گرگ ,‌ ‌كاراكال, تشي ,‌ خرگوش ,‌ سنجاب ,‌رودك عسل خوار و‌ خارپشت بياباني.اين پارك در جنوب شهر بافت قرار دارد مساحت اين پارك حدود 000/120 هكتار ميباشد. در سال 1379 بعنوان پارك ملى از سوى سازمان حفاظت محيط زيست اعلام شده است. اين پارك داراى پوشش گياهى غنى بوده و گونه هاى جانورى كاراكال، گرگ، جبير، كل و بز، قوچ و ميش، مانندپلنگ، يوزپلنگ، و پرندگانى مانند هوبره، دراج، كبك، تيهو، عقاب طلايى، سارگپه پا بلند و تعداد زيادى از پرندگان آوازه خوان را در خود جاى داده است. پناهگاه حيات وحش روچون نيز با 000/50 هكتار وسعت در جوار این پارک قرار گرفته است.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,339
  • بازدید ماه : 1,339
  • بازدید سال : 73,786
  • بازدید کلی : 1,478,825
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات