loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 1496 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

سایت دانلود جهانی در نظر دارد با ارائه پکیج های کامل از بازی , نرم افزار و تم های محبوب اندروید رضایت شما کاربران محترم را جلب کند . این پکیج گلچینی از بهترین های اندروید در ماه اخیر می باشد که به صورت مجموعه ای در سایت قرار می گیرد شما می توانید در ادامه ویژگی های هرکدام از نرم افزارها , بازی ها و تم های موجود در پکیج شماره ۱ را دیده و آنها را دانلود نمایید . امیدواریم از دانلود این پکیج لذت کامل را ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 546 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

بازی CounterSpy در سبک اکشن دارای گرافیک هنری فوق العاده می باشد که به تازگی برای اندروید و iOS منتشر شده است . شما به عنوان یک مامور ضد جاسوسی وظیفه دارید که سیاره خود را از برنامه های هسته ای ابر قدرت ها نجات دهید . در طول بازی مامور ضد جاسوسی شما می توانید سلاح های خود را آپگرید کنید . تنوع سلاح ها نیز قابل قبول می باشد و دشمنان مختلفی نیز در بازی وجود دارد . نکته ی جالب در مورد بازی CounterSpy اینمی باشد که بازی در ابتدا برای پلی استیشن منتشر شده است و سپس نسخه های موبایل آن در دسترس قرار گرفته است . این بازی در گوگل پلی و اپل استور به صورت پولی می باشد که شما می توانید نسخه رایگان آن را که مناسب سیستم عامل اندروید ۴.۰.۴ و iOS 7 به بالا می باشد را از سایت دانلود جهـانـی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 439 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی Iron Knights در سبک ماجراجویی می باشد که به تازگی توسط استودیو Actoz Soft Co برای اندروید و iOS منتشر شده است . پس از قرن ها که امپراتوری Armross با صلح و صمیمیت بر زمین حکمرانی می کردند کشیش فاسدی از شهر Balmostat درهای دنیای مردگان را بر روی زمین باز کرده و باعث ورود Maggedron پادشاه تاریکی به همراه ارتش فاسد او به زمین می شود . سرزمین ها یکی پس از دیگری دچار خون ریزی و هرج و مرج شدند . شما در نقش شوالیه آهنی وظیفه دارید تا با ارتش تاریک مبارزه کرده و پادشاه آنها را شکست دهید . شما می توانید آخرین نسخه بازی Iron Knights را که سازگار با سیستم عامل اندروید ۲.۳.۳ و iOS 5 به بالا می باشد از سایت دانلود جهانــی دریافت نمایید .

آروین افتخاری بازدید : 496 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

بازی Smash Cops Heat در سبک اکشن , رانندگی می باشد که برای اندروید و iOS منتشر شده است . در این بازی باید قدرت رانندگی و مهارت های شما بالا باشد . همانگونه که از نام بازی پیداست در هر مرحله پلیس های متعددی به دنبال شما هستند و وظیفه ی شما این است که در هر مرحله تعدادی سارق و دزد را فراری داده و کاری کنید که پلیس شما را پیدا نکند . گرافیک بازی بسیار عالی بوده و گیم پلی آن جذاب و هیجانی می باشد که شما را ترغیب می کند تا از میان انواع مختلف ماشین های موجود در بازی یکی را انتخاب کرده و مهارت های خود را محک بزنید . شما می توانید آخرین ورژن بازی Smash Cops Heat را که سازگار با سیستم عامل های iOS 6 و اندروید ۲.۳ به بالا می باشد را از سایت دانلود جهــانــی دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 740 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

سرانجام بازی Euro Truck Simulator 2 شبیه ساز کامیون : سفر به شرق منتشر شد . در این نسخه شما به کشورهای شرق سفر کرده و به کشورهای لهستان , اسلواکی و مجارستان برای تحویل بار سر می زنید . بیش از ۲۰ ساعت رانندگی در تمام مناطق جدید جهان بازی , اضافه شدن شهرهای جدید از جمله ورشو , کراکوف , استراوا , بوداپست , کوشیتسه و شهر های دیگر و کیلومترها جاده بازیک و گذشت از کوه و افزایش مهارت های رانندگی همه و همه از قسمتی از ویژگی های اضافه شده به این بازی زیبا و پرطرفدار است ..

سبحان کاویانی بازدید : 1218 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی LEGO Batman DC Super Heroes یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Warner Bros. Entertainment طراحی و ساخته شده و به تازگی برای سیستم عامل آیفون منتشر شده است . بتمن و رابین با پیوستن به سایر قهرمانان معروف DC از جمله سوپرمن , زن شگفت انگیز و فانوس سبز سعی دارند تا بار دیگر شهر گاتهام را از دست جوکر و سایر دشمنان نجات دهند . طرفداران بتمن همیشه از داستان هایی با سبک کلاسیک لگو ساخته شده , لذت برده اند و وجود مبارزات همراه با طنزی نهفته در بازی باعث جذابیت دوچندان آن شده است . این نسخه شامل ساعت ها گیم پلی و تصاویر سینماتیک می باشد . شما می توانید جدیدترین نسخه این بازی را از سایت دانلود جــهانی تهیه کنید .

سبحان کاویانی بازدید : 576 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Ice Age Adventures توسط استودیو Gameloft ساخته شده است که در زمینه ی بازی های موبایل همیشه بهترین عملکرد را دارد . این نسخه از بازی ماجراجویی های عصر یخبندان روایت داستان Scrat می باشد که به دنبال بلوط نفرین شده در سرتاسر جهان می رود از طرفی Manny , Diego و بقیه افراد به صورت اتفاقی سر از مکانی تازه درآورده اند . آنها از خانه و خانواده خود دور بوده و به صورت شناور بر روی دریا می باشند . شما در بازی Ice Age Adventures نقش Sid را دارید او در تلاش است تا بتواند با کم شما دوستان خود و تمامی حیوانات را از تهدید دایناسورها و دیگر موارد نجات دهد . سایت دانلود جهانی مفتخر است که امروز جدیدترین نسخه این بازی را برای شما قرار دهد امیدواریم تا از این بازی لذت ببرید .

سبحان کاویانی بازدید : 1393 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

فکر کنم کمتر کسی باشد که بازی Counter Strike 1.6 را بازی نکرده باشد . این بازی زیبا را اکثرا در گیم نت ها و بصورت شبکه بازی کرده اید . این بازی جزء محبوبترین بازیهای جهان شناخته شده است که هر ساله مسابقات آن در ایران و خارج از ایران برگذار می شود . در این بازی ۲ گروه وجود دارند . اول گروهی که تروریست می باشند و باید در نقشه هایی که انتخاب مشود نفوذ کرده و بمب گذاری کنند . دوم گروهی که پلیس ضد تروریست هستند که باید از محل های قایل بمب گذاری روی نقشه ها محافظت کرده و در صورتی که بمب گذاری صورت گرفت سریعا آن را خنثی کند . این بازی دارای زمینها و نقشه های متنوع و گوناگونی است که میتوانید در همه آنها بازی کنید . ورژن ۱.۶ این بازی که به اعتقاد تمامی گیمرها بهترین نسخه این بازی نیز هسا همراه با آخرین آپدیت را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که می توانید آن را در ادامه دریافت نمایید .

سبحان کاویانی بازدید : 522 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Absolute RC plane simulator شبیه ساز هواپیمای RC یکی از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین بازی های روز دنیا است که توانسته است طرفداران زیادی به دست آورد . طراحان بازی Absolute RC plane simulator سعی کرده اند در یک فضای واقع گرایانه روش به پرواز در آوردن هواپیما را شبیه سازی کنند . شمادر این بازی نقش یک خلبان را ایفا می کنید و به هدایت هواپیما در طول پرواز می پردازید . از ویژگی های برتر بازی شبیه ساز هواپیمای RC هواپیما های متفاوتی است که درون آن طراحی شده است . شما در طول پرواز به مکان های زیبایی سفر می کنید که می تواند برای شما جذاب باشد . بازی Absolute RC plane simulator شبیه ساز هواپیمای RC با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های iOS 4.3 به بالا می باشد .

سبحان کاویانی بازدید : 720 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (2)

بازی کامپیوتر Call of Duty Advanced Warfare ندای وظیفه جنگ های پیشرفته یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط کمپانی Treyarch طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۴ یعنی ۱۳ آبان ۱۳۹۳ توسط کمپانی معروف و مشهور Activision برای پلتفرم PC و سایر پلتفرم های نسل حاضر به بازار عرضه گردد . دیروز بود که خبری در اینترنت منتشر شد و بسیاری از گیمرها را شوکه و هیجان زده کرد . کمپانی Sledgehammer جدیدترین نسخه سری بازی های Call OF Duty ندای وظیفه را با عنوان Call Of Duty Advanced Warfare به طور رسمی معرفی کرد . همراه خبر بازی تریلر و باکس آرت بازی نیز منتشر شد . داستان بازی در سال ۲۰۲۵ رخ می دهد درست زمانی که Kevin Spacey که به عنوان یک سیاستمدار قدرتمند در ایالات متحده امریکا شناخته می شود , رهبری گروهی نظامی موسوم به PMC را برعهده دارد . این گروه باید بشریت را از حمله نظامی که به آن صورت گرفته و باعث از بین رفتن بسیاری از زیر ساخت ها شده است , نجات دهد . در این نسخه همانند نسخه های قبلی پلیر کنترل سربازی را در دست دارد با این تفاوت که در این بازی پیشرفته ترین سلاح ها و تجهیزات در اختیار شماست . سلاح های قدرتمند و از همه مهمتر لباسی خاص که این امکان را به پلیر می دهد تا با پرش های بلند خود ساختمان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد . بازی شما را به سمت تجربه ای سوق می دهد که تا به حال حتی آن را لمس نکرده اید . فناوری و تاکتیک های نبرد جدید و تکامل یافته تنها بخشی از ویژگی های میدان نبرد است . هنوز اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشده است و در صورت انتشار آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد .

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 246
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,350
  • بازدید ماه : 1,350
  • بازدید سال : 73,797
  • بازدید کلی : 1,478,836
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات