loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 536 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات ۱۳۹۳/۴/۱۸

FIFA 14 MODDINGWAY MOD 3.0.0 All In One اضافه شد

سرانجام بازی پرطرفدار فیفا ۲۰۱۴ با عنوان FIFA 14 از سوی کمپانی الکترونیک آرتس عرضه شد . تصویر اصلی کاور بازی عکسی از لیونل مسی با لباس باشگاه بارسلونا می باشد . ولی در آمریکا و مکزیک از تصویر خاویر هرناندز مکزیکی که عضو باشگاه منچستر یونایتدمی باشد استفاده شده است . در سری جدید بازی فیفا قسمتی به نام Legend افسانه اضافه شده است که شما می توانید با انتخاب از بازیکنان کلاسیک در دوره های مختلف مانند پله ، مارادونا ، زیدان ، الیور کان و … استفاده نمایید.

سبحان کاویانی بازدید : 2230 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (5)

یکی از سریع ترین بازی های ژانر اول شخص در انتظار شماست . بازی کامپیوتر Left 4 Dead 2 چهار بازمانده ۲ یکی از سری بازی های سبک اکشن , ترسناک و ماجرایی است که توسط Valve طراحی و ساخته شد و در نوامبر سال ۲۰۰۹ برای پلتفرم های PC و XBox360 وارد بازار گردید . گیم پلی بازی بسیار سریع و دیدنی و روان است و با اینکه بازی از زامبی های فراوان پر شده ولی آن ها سرعت بسیار بالایی برای حمله به شما بر خوردار هستند . دیگر از حالت نیمه مرده خبری نیست با تمام سرعت به سمت شما حملهور می شوند به طوری اگر از سرعت خوبی برای تیراندازی برخوردار نباشید حتی در حالت آسان بازی هم دچار مشکل خواهید شد . در شماره ۲ بازی که فروش بسیار خوبی داشته سلاح های سرد هم وارد بازی شده که لذت بازی رو دو چندان کرده است . وقتی تبر دستتان بگیرید و به یکی از زامبی های ضربه بزنید کاملا صدای پاره شدن بدن زامبی را حس خواهید کرد که یکی از زیبارتین لحظات بازی به حساب می آید . چهار بازمانده در شهر باقی ماندند که باید خود را از وضع فلاکت بار نجات دهند.

سبحان کاویانی بازدید : 382 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

آیا دوست دارید با آخرین سرعت از خط پایان بگذرید ؟ بازی زیبا و پر طرفدار Need for Speed با نام Rivals یا رقبا را برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم . در این سری از بازی می توانید در نقش پلیس ها یا راننده های آزاد باشید . در نقش یک راننده باید به خاطر کارهای خطرناکی که انجام می دهید معروف شوید و از کارهای خود ویدئو تهیه کنید . بازی توسط شرکتGhost Games طراحی و در حال ساخت است و قرار است این بار هم توسط کمپانی EA برای پلتفرم های PC , PS3 و XBox360 منتشر شود همچنین برای ساخت این بازی از موتور Frostbite 3 نیز استفاده شده است .

سبحان کاویانی بازدید : 868 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی Call Of Duty Ghosts ندای وظیفه ارواح برای کنسول PS3 و XBox360 و همچنین کامپیوتر منتشر شد . در تاریخ  ۹ June اولین تریلر این بازی قبل از کنفرانس سالانه بازیهای کامپیوتری E3  توسط شرکت سونی و مایکروسافت منتشر شد . Activision اکتیویژن اولین گیم پلی این بازی را در نمایشگاه بازیهای کامپیوتری E3 به نمایش گذاشت . به بازی ندای وظیفه : ارواح خوش آمدید . پا به یکی از بزرگترین و جذابترین سری بازی های سرگرمی گذاشته اید . ویژگی های جدید به این نسخه از بازی اضافه شده است کهشما را به یکی از ماهرترین سربازها برای نجات و رهایی یک ملت تبدیل کرده است اما زنده ماندن به همین سادگی ها هم نیست . به گفته مارک روبین تهیه کننده بازی , آنها بدون استراحت برای تهیه نسخه کامپیوتر این بازی شبانه روز تلاش کردند تا نسل جدیدی از سری بازیهای ندای وظیفه را ارائه دهند .

استفاده از موتور next-gen سطح غوطه وری و عملکرد را به شکل خیره کننده ای به وجود آورده است و باعث شده است تا بازی با کیفیت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا شود . محیط ها و سطوح بازی به طرز خارق العاده ای با دقت زیادی طراحی شده است و در بازی از پیشرفته ترین و جدیدترین دست آوردهای نظامی نیز بهره برده است همچنین درگیری ها در بازی بسیار طبیعی بوده و هر لحظه ممکن است از طرف دشمنان مورد حمله قرار بگیرید , پس حواس خود را جمع کنید . در کنار شما سگ نگهبانی است که زمانی که دشمنان نزدیک شما باشند هشدار می دهد و وقتی که به شما بسیار نزدیک شوند به انها حمله کرده و از شما محافظت می کند . این قسمت بازی یکی از بهترین تجربه های بازی چند نفره است که پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید .(دانلود در ادامه مطلب)

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,379
  • بازدید ماه : 1,379
  • بازدید سال : 73,826
  • بازدید کلی : 1,478,865
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات