loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 726 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (1)

این جشنواره با حضور پرشور مردم از سراسر کشور همراه بود. وجود 40غرفه تخصصی وفرهنگی،عرضه انواع محصولات متنوع تولیدی شهرستان چون زعفران،گردو، محصولات باغی،عرقیات گیاهی، گلیم دست بافت،عسل، اجرای برنامه های فرهنگی وهنری وثبت ملی جشنواره گردو با حضور استاندار کرمان از برنامه های عمده این جشنواره بود که برگزار شد.

سبحان کاویانی بازدید : 442 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

پس از ۲ سال انتظار برای معرفی ساعت‌هوشمند اپل که با انتشار خیل عظیم شایعات همراه بود، بالاخره اپل این محصول را با نام Apple Watch معرفی کرد. این ساعت‌هوشمند برای کار در کنار آیفون ۶ به‌همراه سنسورهایی عرضه شده که می‌توانند فعالیت‌های کاربران را تحت نظر گرفته و ثبت نمایند.

سبحان کاویانی بازدید : 504 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

پس از آن‌همه شایعه و تصاویر فاش شده از آیفون‌های جدید، تقریبا همه چیز برایمان روشن بود. اپل ساعتی قبل از دو آیفون ۴.۷ اینچ و ۵.۵ اینچ به همراه یک ساعت هوشمند به نام اپل‌واچ رونمایی کرد. در ادامه با دانلود جهـانـی همراه باشید تا با فبلت جدید اپل بیشتر آشنا شوید.

سبحان کاویانی بازدید : 743 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

نسل ششم از تلفن هوشمند اپل رونمایی شد. آیفون ۶ این بار با تغییرات اساسی همراه بود و اپل به دنبال تغییرات بازار و درخواست کاربرانش، سایز صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را به ۴.۷ اینچ و ۵.۵ افزایش داد. بله این بار اپل، آیفون خود را در دو سایز تولید کرد و با عرضه نسخه‌ی ۵.۵ اینچی وارد رقابت با فبلت‌های همچون گلکسی نوت ۴ سامسونگ شد. حال زمان مناسبی است تا آیفو‌ن‌های جدید را با نسل قبلی آن‌ها مقایسه کرده و تغییرات ایجاد شده در آن را بررسی کنید. در ادامه مطلب همراه سایت دانلود جهانی باشید.

سبحان کاویانی بازدید : 362 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

این روزها کمتر کسی را می‌توان یافت که حداقل یک حساب کاربری ایمیل نداشته باشد. بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرش نصب شده روی گوشی امکانات چندانی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد که نتیجه‌ی آن استفاده از اپلیکیشن‌های دیگری توسط کاربران است. با زوم‌اپ امروز باشید تا اپلیکیشن Boxer را که یک اپلیکیشن برای مدیریت ایمیل‌ها در کنار تنظیم لیست‌کاری است، آشنا شویم.

سبحان کاویانی بازدید : 430 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

فاش‌کنندگان از سراسر دنیا به هیچ عنوان در لو دادن قطعات، تصاویر، اطلاعات و حتی نمونه‌های سر هم شده‌ی کامل آیفون 6 طی هفته‌های گذشته کوتاهی نکرده‌اند. اما آخرین نمونه‌ی فاش شده که توسط اکانت کاربر روسی یوتیوب یعنی Rozetked ارائه شده، می‌تواند بهترین و واضح‌ترین تصاویر متعلق به آیفون 6 نسخه‌ی 4.7 اینچی باشد.

سبحان کاویانی بازدید : 700 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

پروپان یکی از سوخت‌های بسیار جذاب است که ضمن امکان ذخیره سازی آسان، هم اکنون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما منبع تامین آن، ذخایر تجدیدناپذیر سوخت‌های فسیلی است. با نزدیک شدن بشر به دوران اتمام این سوخت‌های تجدید ناپذیر پژوهشگران در دانشگاه سلطنتی لندن و دانشگاه تورکو روشی ابداع کرده‌اند که می‌توان این سوخت‌ها را با مصرف اسیدهای چرب یا نور خورشید تولید کرد.

سبحان کاویانی بازدید : 305 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

گلکسی نوت ۴ سامسونگ سرانجام از راه رسید و به نظر می‌رسد نبرد سنگینی را با آیفون 6 اپل در پیش خواهد داشت. این نزاع از آن سو شدت می‌گیرد که اپل در تلاش است یک فبلت 5.5 اینچی نیز به محصولات خود اضافه کند که مستقیما با نوت ۴ سامسونگ روبرو خواهد شد. اجازه دهید تا زمانی که نبرد نهایی آغاز شود، نگاهی داشته باشیم به رویارویی گلکسی نوت ۴ با نسخه قبلی آیفون یعنی 5s که البته هنوز بازار داغی دارد.

سبحان کاویانی بازدید : 325 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

اینترنت موجود بر روی گجت‌های ما، با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی است که معنی می‌شود و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین و لذت بخش می‌کنند. در سری مطالب معرفی و‌بسایت و ابزار هفته، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم. مثل همیشه با دانلود جهــانی همراه باشید.

آروین افتخاری بازدید : 482 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

به تازگی HTC پرچمدار فلزی خود One M8 را با سیستم عامل ویندوزفون نیز معرفی کرد تا کاربران بتوانند طعم سیستم‌عامل مایکروسافت را در آخرین پرچمدار این شرکت بچشند. اما با سخت‌افزار مشابه چه تفاوت عملکردی میان این دو سیستم عامل وجود دارد؟ طول عمر باتری کدام نسخه بیشتر است؟ عملکرد دوربین در این دو تلفن به چه نحو است؟

تعداد صفحات : 33

درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,403
  • بازدید ماه : 1,403
  • بازدید سال : 73,850
  • بازدید کلی : 1,478,889
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات