loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 285 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (1)

خیلی وقت‌ها برای من پیش آمده است که به دنبال یک فروشگاه خاص (مثلاً لوازم ورزشی) بوده‌ام ولی نمی‌دانستم چگونه می‌توانم در نزدیکی محل زندگی‌ام یکی از این فروشگاه‌ها پیدا کنم و کالای مورد نظرم را خریداری کنم. در بسیاری از موارد هم مجبور شدم فاصله‌ی زیادی را طی کنم در صورتی که در محله‌ی ما آن فروشگاه وجود داشت، ولی من از آن اطلاع نداشتم. برنامه‌ی رایگان «ایران نمایه» یا «۱۱۸ مشاغل» به شما کمک می‌کند تا اطلاعات اصناف، کارخانجات و پیمانکاران را به وسیله‌ی یک جستجوی ساده بدست آورید.

com.meshkat.irannamayeh0-(1)

اطلاعات این برنامه از وب‌سایت IranNamayeh.com گرفته می‌شود. بانک اطلاعاتی آن واقعاً عالی است. با این که جمع آوری اطلاعات مشاغل مختلف کار مشکلی است ولی در این برنامه انجام شده است. کاری که من با این برنامه کردم این بود که در مشخصات جستجو تنها نام استان، شهر و خیابان را دادم و اسم و نوع فعالیت فروشگاه ذکر نکردم. تمام فروشگاه‌هایی که در محدوده‌ی آن خیابان در بانک اطلاعاتی برنامه وجود داشت لیست شدند. خیلی جالب بود که می‌توانستم ببینم در آن خیابان و در کوچه‌های آن چه فروشگاه‌هایی وجود دارند. بالای صفحه‌ی برنامه گزینه‌ای به نام «فیلتر» وجود دارد که می‌توان به وسیله‌ی آن نتایج جستجو را محدود کرد. مثلاً اگر من به دنبال سوپرمارکت‌ها و نانوایی‌های یک خیابان هستم، می‌توانم آن‌ها را در صفحه‌ی فیلتر انتخاب کنم تا دیگر فروشگاه‌هایی که در آن خیابان پیدا کرده در صفحه نمایش داده نشوند. اگر در نتایج جستجو، مورد خاصی هست که می‌خواهیم اطلاعات آن را دم دست داشته باشیم، می‌توانیم با انتخاب گیره‌ای که در گوشه‌ی آن قرار دارد، آن مورد را به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه کنیم.

ظاهر برنامه ساده و زیبا است. رابط کاربری به گونه‌ای طراحی شده است که اطلاعات طبقه بندی شده و با ظاهری ساده به کاربر ارائه می‌شود. در نتیجه او سردرگم نخواهد شد. انیمیشن‌های برنامه نیز خیلی خوب و روان درست شده‌اند که کار با برنامه را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. از این لحاظ که شماره‌ی تلفن و آدرس هر فروشگاه در برنامه ذکر می‌شود، انتظار داریم که بتوانیم با انتخاب شماره‌ای که روی صفحه ظاهر می‌شود، با آن فروشگاه تماس بگیریم، و برای تماس گرفتن احتیاج به حفظ کردن شماره یا نوشتن آن بر روی کاغذ نداشته باشیم. انشا الله در نسخه‌های بعدی برنامه، این قابلیت اضافه خواهد شد.

برای دریافت برنامه ۱۱۸ مشاغل در کافه بازار به این لینک مراجعه کنید (لینک کافه بازار ۱۱۸ مشاغل)

یا این تصویر QR Code را بوسیله‌ی گوشی اسکن کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زیباترین دختر ایران در تاریخ 1393/01/08 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

خوب بوووووووووووود . مممنونشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 751
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,707
  • بازدید ماه : 2,707
  • بازدید سال : 75,154
  • بازدید کلی : 1,480,193
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات