loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 382 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

مستند America The Story of Us امریکا داستان ما یکی از جذابترین مستندهایی است که تا به حال ساخته شده و توسط History Channel به نمایش درآمده است . امریکا داستان ما یک رویداد ۱۲ ساعته و حماسی است که داستان فوق العاده چگونگی شکوفایی و پیشرفت امریکا را به تصویر می کشد . در این مستند با برخی از هنرمندان امریکا , بزرگان کسب و کار , دانشگاهیان و روشنفکران مصاحبه شده است و تمامی اتفاقات و وقایعی که در ۴۰۰ سال گذشتهباعث شده است امریکا به چنین درجه ای از تولید علم و پیشرفت دست یابد , بررسی می شود . در اصل این مستند تونل زمانی است که ما را به سال ۱۶۰۷ برده و با بسیاری از اختراعات و تاثیر آنها بر آینده امریکا ما را آشنا می کند . بسیاری از وقایع تاریخی با استفاده از بازیگران و یا جلوه های ویژه بازسازی شده اند و همین امر توانسته تحسین بسیاری از منتقدان را به همراه داشته باشد . این مستند زیبا دارای ۱۲ قسمت با موضوعات متفاوت است که به هرکدام از آنها به صورت جداگانه پرداخته ایم.

قسمت ۰۱ : شورشیان
از جیمز تاون تا پلیموت , تمامی مهاجران برای زنده ماندن مبارزه می کردند . توتون و تنباکو در زمین های کشاورزی کاشت و برداشت میشد و فرصت مناسبی برای تجارت بود . تنش , مالیات و مقاومت باعث شده بود که مستعمره نشینان امریکایی کارهایی را که در نظر بسیاری از افراد غیر ممکن بود انجام دهند .

قسمت ۰۲ : انقلاب
ارتش جورج واشنگتن به شکست نزدیک شده اما سلاح های جدید و تاکتیک های متنوع نبرد در میدان جنگ , تحولی عظیم را در استراتژی مبارزات به وجود آورده است . کشور مورد استعمار از طرف بریتانیا , ادعای استقلال می کند و زمان آن رسیده است تا یک کشور جدید متولد شود .

قسمت ۰۳ : به سوی غرب
پیشگامان بسیاری در تلاش برای پیدا کردن یک زمین مساعد در اواسط قرن ۱۹ هستند . در همین دوران است که کشتی های بخار , در تجارت و صنعت تحول عظیمی را ایجاد می کنند و ثروت عظیمی را به همراه خود می آورند .

قسمت ۰۴ : تفرقه
تجارت و صنعت تمامی شهرها را فراگرفته و امریکا را به یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان تبدیل کرده است . کانال های ایری خطر بسیار زیادی دارند ولی در عوض پاداش خوبی نیز به همراه خود می آورند . در جنوب , کشت پنبه رونق دارد ولی برده داری یک مانع برای رشد است . به دلیل برده داری خشونت در سراسر منطقه شعله ور شده و سیاه پوستان در مقابل خود دیوار بلندی را می بینند که در طرف دیگر آن آزادی است . انتخاب آبراهام لینکلن در آن زمان خود یک دستاورد بزرگ بود .

قسمت ۰۵ : جنگ های داخلی
جنگ های داخلی امریکا شدت گرفته است . ارتش برای عکس العمل نسبت به اتفاقات نیاز به فناوری های جدید دارد . در این زمان راه آهن , ظرفیت تولید و خطوط تلگراف به یک سلاح جدید برای جنگ های مدرن تبدیل شده است .

قسمت ۰۶ : منطقه مرکزی وحیاتی
راه آن تمامی مناطق مرکزی امریکا را زیر پا گذاشته و بسیاری از تمدن های بومی در مناطق مرکزی در حال کاهش هستند و کم کم کشاورزی رونق خود را از دست می دهد . گاو جایگزین پادشاهان دشت های پهناور یعنی بوفالوها شده و گاوچرانان به آیکون های جدید امریکا تبدیل شده اند .

قسمت ۰۷ : شهرها
امریکا یک شهر بی حد و مرز : بسیاری از شهرهای کوچک با استفاده از امپراطوری Andrew Carnegie  اندرو کارنگی و فولاد کم کم دارند ستون فقرات شهر خود را تشکیل می دهند . آسمان خراش ها و مجسمه آزادی , نمادی از کشوری رویایی برای میلیون ها مهاجر است و همین امر باعث به وجود آمدن مشکلات شهری بسیاری شده است .

قسمت ۰۸ : توسعه عظیم
امریکا به نفت دست پیدا کرده و دوره جدیدی از رونق آغاز می شود . هنری فورد اتومبیل را ساخته و وسایل نقلیه در جاده جولان می دهند . پروژه های عظیم مهندسی در حال شکل گیری است و توسعه مراکز درمانی , بخش های امنیتی برای کاهش جرم و جنایت در شهرها و روستاها در حال رشد است .

قسمت ۰۹ : مجسمه
بازار بورس سقوط کرده و در رکود بزرگی به سر می برد . همین امر در وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته و آینده مردم در تاریکی به سر می برد . معامله جدید رئیس جمهور فرانکلین دی روزولت در قبال سیگنال های بازیابی در حالی که قهرمان بوکس جو لوئیس برای امریکا افتخار کسب می کند و سعی دارد بر نژاد پرستی که در کشور قالب شده است , غلبه کند .

قسمت ۱۰ : جنگ جهانی دوم
حمله به پرل هاربر باعث می شود امریکا خود را وارد جنگ جهانی دوم کند . در همین زمان بود که امریکا تصمیم گرفت برای پایان دادن به جنگ از سلاح های هسته ای استفاده کند و نیروهای متفقین را از نظر تجهیزات نظامی حمایت نماید . در همین زمان نیز کشور از نظر اقتصادی در وضعیت بدی قرار دارد و نوعی تلاش های جنگ اقتصادی به راه افتاده است .

قسمت ۱۱ : ابر قدرت
امریکا به یک ابر قدرت جهانی تبدیل شده است . پیشگامان امریکایی مرزهای جدید علم و فناوری را تسخیر می کند و با استفاده از جت برای رفتن به فضا و روبرو شدن با یک تفکر جدید به نام کمونیسم .

قسمت ۱۲ : هزاره
در سال ۲۰۰۱ , حملات ۱۱ سپتامبر باعث شد تا امریکا علیه ترور و تروریسم اقدامات بسیاری مهمی انجام دهد .

 

تصاویری از محیط مستند :

America.The.Story.of.Us.1.[Download.ir]

America.The.Story.of.Us.2.[Download.ir]

America.The.Story.of.Us.3.[Download.ir]

America.The.Story.of.Us.4.[Download.ir]

America.The.Story.of.Us.5.[Download.ir]

America.The.Story.of.Us.6.[Download.ir]

 

مشخصات فیلم :

نام مستند : America The Story of Us

نام مستند ( فارسی ) : امریکا داستان ما

تیه شده توسط : History Channel

زبان : انگلیسی

زیر نویس فارسی : به زودی …

کیفیت : AVI

سایت مرتبط : IMDB

دانلود

 

دانلود با لینک مستقیم:

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,153
  • بازدید ماه : 2,153
  • بازدید سال : 74,600
  • بازدید کلی : 1,479,639
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات