loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 778 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

مجموعه کامل سریال های بن تن Ben 10 Complete Series را در این پست برای شما آماده نموده ایم که امیدواریم که از دیدن آن لذت برید . شخصیت Ben 10 توسط یک گروه به نام Man of Action که شامل اعضایی به نام  Duncan Rouleau, Joe Casey, Joe Kelly و Steven T. Seagle خلق شده است و توسط Cartoon Network Studios منتشر پیدا کرده است  . شخصیت اصلی این کارتون پسر بچه ای است که دارای نیروی خارق العاده ای می باشد که از آن به نام Omnitrix نام می برند . این انیمیشن دارای طرفدارن فراوانی در سرتاسر جهان می باشد به طوریکه توانسته است در اروپا , خاورمیانه و آفریقا به فروش ۲ بیلیون دلار دست یابد و ۱۰۰ میلیون از عروسک های آن به فروش برود . از این داستان تا کنون ۴ سریال متفاوت به نام های Original Series , Alien Force , Ultimate Alien و Omniverse ساخته شده است که به توضیح مختصری درباره هر مجموعه می پردازیم.

Original Series : پسر بچه ۱۰ ساله ای به نام Benjamin Tennyson  در جنگل یک شی بیگانه به نام Omnimatrix  را پیدا می کند که به او اجازه می دهد که به یک موجود فضایی تبدیل شود . در تعطیلات تابستان او همراه با پدربزرگش و پسر عموی خود به یک سیاره بیگانه سفر می کنند تا با جرم و جنایت مبارزه کنند و … این مجموعه شامل ۴ فصل می باشد .

Alien Force : حوادث این سری ۵ سال بعد از مجموعه Original Seriesاتفاق می افتد . پدر بزرگ بن فوت کرده است و بن بر می گردد تا راه پدر بزرگ خود را ادامه بدهد و … این مجموعه شامل ۳ فصل می باشد .

Ultimate Alien: چند هفته پس از حوادث Alien Forceبن به نیروی فوق العاده ای دست پیدا می کند تا بتواند بهتر با بیگانگان مبارزه کند اما هنوز هم بیگانگان فراوانی هستند که می خواهند زمین را نابود کنند و … این مجموعه شامل ۳ فصل می باشد .

لازم به ذکر است که مجموعه Omniverse در سایت موجود است که می توانید آن را دانلود نمایید .

تصاویری از انیمیشن Ben 10 :

Ben 10 Complete Series

 

ژانر : انیمیشن – اکشن – تخیلی

کیفیت : ۴۸۰p

فرمت نمایش: avi

زبان : انگلیسی

زیر نویس فارسی : به زودی

منبع : Wikipedia

 

مشخصات


شرکت سازنده: DC Network

دانلود

 

دانلود با لینک مستقیم:

برچسب ها Ben 10 Alien Force Ben 10 Original Series Ben 10 Ultimate Alien دانلود Ben 10 Alien Force دانلود Ben 10 Original Series دانلود Ben 10 Ultimate Alien دانلود انیمیشن Ben 10 دانلود انیمیشن Ben 10 Alien Force دانلود انیمیشن Ben 10 Original Series دانلود انیمیشن Ben 10 Ultimate Alien دانلود انیمیشن Ben 10 با حجم کم دانلود انیمیشن Ben 10 با لینک مستقیم دانلود انیمیشن Ben 10 با کیفیت عالی دانلود انیمیشن Ben 10 به صورت کامل دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 Alien Force دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 Original Series دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 Ultimate Alien دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 با حجم کم دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 با زیر نویس فارسی دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 با لینک مستقیم دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 با کیفیت 720 دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 با کیفیت عالی دانلود مجموعه سریال های Ben 10 دانلود مجموعه سریال های Ben 10 با حجم کم دانلود مجموعه سریال های Ben 10 با دوبله فارسی دانلود مجموعه سریال های Ben 10 با زیر نویس فارسی دانلود مجموعه سریال های Ben 10 با لینک مستقیم دانلود مجموعه سریال های Ben 10 با کیفیت 720 دانلود مجموعه سریال های Ben 10 با کیفیت اچ دی دانلود مجموعه سریال های Ben 10 با کیفیت عالی دانلود مجموعه کامل سریال های Ben 10 دانلود مجموعه کامل سریال های Ben 10 با حجم کم دانلود مجموعه کامل سریال های Ben 10 با دوبله فارسی دانلود مجموعه کامل سریال های Ben 10 با زیر نویس فارسی دانلود مجموعه کامل سریال های Ben 10 با لینک مستقیم دانلود مجموعه کامل سریال های Ben 10 با کیفیت عالی دانلود مجموعه کامل سریال های Ben 10 به صورت رایگان دانلود مجموعه کامل سریال های Ben 10 به صورت کامل دانلود مجموعه کامل سریال های بن تن دانلود مجموعه کامل سریال های بن تن با حجم کم دانلود مجموعه کامل سریال های بن تن با زیر نویس فارسی دانلود مجموعه کامل سریال های بن تن با لینک مستقیم دانلود مجموعه کامل سریال های بن تن با کیفیت عالی دانلود کارتون Ben 10 Alien Force دانلود کارتون Ben 10 Original Series دانلود کارتون ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 220
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 343
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,299
  • بازدید ماه : 2,299
  • بازدید سال : 74,746
  • بازدید کلی : 1,479,785
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات