loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 206 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

Angry Birds (پرندگان خشمگین) یکی از پرطرفدارترین بازی‌های اندروید است. در حقیقت Angry Birds را می‌توان شاهکار بازی‌های اندروید دانست که تا کنون در نسخه‌ها و شکل‌های متفاوت برای سیستم‌عامل‌های مختلف موبایل و رایانه عرضه شده است. این بازی طرفداران زیادی دارد ولی مشکل اینجا است که در بعضی مرحله‌ها بازی بسیار مشکل می‌گردد به گونه‌ای که کاربر دلسرد شده و حتی عصبانی می‌شود. اگر شما هم با این مشکل روبرو بوده‌اید به جای نا امیدی از ادامه‌ی بازی، چند نکته‌ی کاربردی زیر را بخوانید تا بهتر بازی کنید و تمام مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید.

اولین نکته‌ی مهم این بازی وقت است. لازم است خیلی وقت بگذارید تا بتوانید برخی مراحل را ببرید. بعضی وقت‌ها باید یک مرحله‌ی سخت را آنقدر بازی کنید تا بالاخره شانس به شما روی آورد و با یک پرنده چند خوک نابود شوند.

angry_birds

پرندگان را بشناسید. هر کدام از پرندگان در بازی ویژگی‌های خاصی دارند. هر کدام نقاط قوت و نقاط ضعفی دارند که با اطلاع از آن‌ها خواهید دانست که هر پرنده را به سمت چه هدفی باید پرتاب کنید. مثلاً ویژگی خاص پرنده‌های زرد رنگ این است که با زدن انگشت بر روی صفحه، سرعت آن‌ها زیاد می‌شود. ویژگی جسمی این پرنده این است که سازه‌های چوبی را راحت خراب می‌کند ولی در برابر سازه‌های سنگی و سیمانی تأثیر خیلی زیادی ندارد. لذا برای تخریب سازه‌های چوبی از این پرنده و برای تخریب سازه‌های سنگی و سیمانی از پرنده‌ی سیاه رنگ استفاده کنید.

angry_birds8

مثال دیگر پرنده‌ی سفید رنگ است. این پرنده در هوا تخم بمبی می‌گذارد. تخمش با برخورد به هر چیزی منفجر می‌شود و پناهگاه خوک‌ها را نابود می‌کند. ویژگی مهم این پرنده این است که بعد از رها کردن تخم، در جهت بالا شتاب می‌گیرد. یعنی می‌توانید رها کردن تخم را در زمانی تنظیم کنید که خود پرنده با شتاب گرفتن به قسمت دیگری از پناهگاه خوک‌ها برخورد کند و استفاده‌ی مضاعف داشته باشد.

angry_birds1

زاویه‌های متفاوت را امتحان کنید. بعضی وقت‌ها پرتاب یک پرنده در یک زاویه‌ی خاص باعث تخریب خیلی زیاد می‌شود. فقط باید سعی کنید و آن زاویه را پیدا کنید. اشکالی ندارد که با عدم موفقیت پرتاب یک پرنده، مرحله را از نو بازی کنید و آنقدر این کار را تکرار کنید تا بتوانید بهترین زاویه را پیدا کنید.

angry_birds2

موقعیت‌ها و محیط را بسنجید. وقتی پرنده‌ای را پرتاب می‌کنید خط پرتابش را ببینید اگر پرتاب خوب بود شاید بتوانید پرنده‌ی بعدی را هم روی همین خط پرتاب کنید ولی اگر پرتاب خوب نبود باید خط دیگری را انتخاب کنید. وقتی از قابلیت‌های خاص پرندگان استفاده می‌کنید به موقعیت پرنده وقتی انگشتتان را روی صفحه می‌زنید دقت کنید. همین طور به جایی که انگشتتان را می‌زنید. اگر حرکت صحیح انجام شد در مراحل بعد و پرندگان بعدی از همین قاعده‌ی صحیح پیروی کنید.

angry_birds5
خلاقیت به خرج دهید. لازم نیست همیشه آن طور بازی کنید که در راهنمای بازی داده شده است. برخی اوقات می‌شود پرنده‌ی سفید را مستقیم به سمت دشمن پرتاب کرد بدون اینکه احتیاج به رها کردن تخم بمبی باشد. بعضی اوقات پرنده‌ی بومرنگ را برعکس پرتاب می‌کنیم تا با بازگشت به سمت خوک‌ها برود یا در بازی Angry Birds‌ فضایی ممکن است تمام پرندگان را در جهت برعکس پرتاب کنیم تا با چرخش دور یک سیاره به محل مناسب برسند.

angry_birds6

اگر تلاش خود را انجام دادید ولی به نتیجه نرسیدید می‌توانید در اینترنت به جستجوی راهنمای مراحل بپردازید. کافی است نام مرحله را با نام بازی بعلاوه‌ی کلمه‌ی «راهنما» یا به انگلیسی «Walk through» جستجو کنید. هم آموزش‌های نوشتاری و تصویری و هم آموزش‌های ویدیویی وجود دارند تا راه حل مراحل را به شما نشان دهند.

angry_birds7
نا امید نشوید. امکان ندارد یک مرحله قابل بردن نباشد. اگر تمام تلاشتان را کردید و نتوانستید یک مرحله را ببرید نحوه‌ی بردن آن مرحله را در اینترنت جستجو کنید. هیچ وقت از سخت بودن بازی ناراحت و عصبانی نشوید. بازی برای تفریح است. اگر باعث اعصاب خوردی و ناراحتی شود همان بهتر که بازی نکنید.

برای دانلود Angry Birds به صفحه کافه بازار به این آدرس بروید (لینک کافه بازار Angry Birds)

برای دانلود Angry Birds Seasons به صفحه کافه بازار به این آدرس بروید (لینک کافه بازار Angry Birds Seasons)

برای دانلود Angry Birds Rio به صفحه کافه بازار به این آدرس بروید (لینک کافه بازار Angry Birds Rio)

برای دانلود Angry Birds Space به صفحه کافه بازار به این آدرس بروید (لینک کافه بازار Angry Birds Space)

برای دانلود Angry Birds StarWars به صفحه کافه بازار به این آدرس بروید (لینک کافه بازار Angry Birds StarWars)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 317
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,273
  • بازدید ماه : 2,273
  • بازدید سال : 74,720
  • بازدید کلی : 1,479,759
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات