loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 398 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (1)

Apple ID یک اکنت آنلاین برای دسترسی به تمام محصولات مربوط به کمپانی Apple می باشد . این اکانت برای بسیاری از محصولات از قبیل iWork , iCloud , iTunes Store و Apple Store با استفاده از ایمیل متقاضی ممکن می باشد . در واقع بدون استفاده از اپل آیدی شما قادر به استفاده از هیچ گونه محصولات اپل اعم از نرم افزار و یا بازی چه به صورت پولی و چه رایگان نخواهید بود . اپل آیدی برای تمام دیوایس های اپل از قبیل آیفون , آیپد , آیپاد و مک مورد استفاده قرار می گیرد از آنجا که ساختن Apple ID در کشور ایران به علت وجود تحریم ها و عدم پشتیبانی کمپانی Apple با مشکلات فروانی روبه رو است سایت دانلود جهانی در نظر دارد تا با ساخت و فروش اکانت اپل آیدی به شما دوستان عزیز کمک کند و شما با تهیه این اکانت به راحتی می توانید از تمام محصولات مرتبط با اپل بهره مند شده و نهایت استفاده را انجام دهید .

سرویس های قابل استفاده از طریق Apple ID : 

 App Store

یک فروشگاه نرم افزار دیجیتالی می باشد که به صورت برنامه پیش فرض بر روس تمامی دیوایس های Apple موجود می باشد . نرم افزارها در سیستم عامل IOS و OS به گونه ای طراحی شده اند که برای نصب و اجرای آنها به برنامه ای خاص نیاز است و این برنامه همان App Store می باشد که رابط بین کاربران اپل و اپلیکیشن های آن می باشد . هم اکنون بیش از یک میلیون نرم افزار در اپ استور وجود دارد . شما برای دسترسی به این نرم افزارها نیاز به Apple ID دارید سایت دانلود فارسی این امکان را به شما می دهد تا اکانت اپل آیدی خود را از لینک زیر تهیه کنید . 

App.Store.www.Download.ir

راهنمای تصویری ساختن اکانت اپل آیدی Apple ID

 

 Game Center

Game Center محیطی است که شما می توانید از تمام بازی های که بر روی دیوایس اپل خود ریختید بک آپ گرفته و همچنین محلی برای ذخیره سازی بازی می باشد برای دانلود و نصب بازی ها در وهله ی اول نیاز به یک Apple ID دارید سایت دانلود فارسی این امکان را به شما می دهد تا برای استفاده از این سرویس اکانت اپل آیدی خود را از لینک زیر تهیه کنید .

Game.Center.www.Download.ir

راهنمای تصویری ساختن اکانت اپل آیدی Apple ID

 

iCloud

محل ذخیره سازی ابری فضایی در اختیاران کاربران Apple قرار می دهد و به وسیله ی آن کاربران می توانند موزیک ها , برنامه ها و بازی های خود را در فضای ابری ذخیره سازند . این قابلیت از نسخه ی IOS 5 به بالا و OSx 10.7.2 در دیوایس های اپل اضافه شد و برای استفاده از تمام امکانات آن نیاز به Apple ID می باشد سایت دانلود فارسی این امکان را به شما می دهد تا برای استفاده از این سرویس اکانت اپل آیدی خود را از لینک زیر تهیه کنید .

iCloud.www.Download.ir

راهنمای تصویری ساختن اکانت اپل آیدی Apple ID

 

 iMassage

iMassage یکی از سرویس های ویژه Apple می باشد و می توان به صورت رایگان با کسانی که خود دیوایس اپل دارند Sms ارسال کرد . این اپلیکیشن از بسیارس از اپلیکیشن های مشابه نظیر تانگو , لاین و وایبر بهتر بوده و دارای کیفیت بالاتری می باشد . برای استفاده از این نرم افزار نیاز به Apple ID می باشد . سایت دانلود فارسی این امکان را به شما می دهد تا برای استفاده از این سرویس اکانت اپل آیدی خود را از لینک زیر تهیه کنید .

iMessage.www.Download.ir

راهنمای تصویری ساختن اکانت اپل آیدی Apple ID

 

Find My iPhone

این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا هنگامی که گوشی خود را گم کرده اید و یا سرقت شده است به راحتی محل آن را پیدا کنید . این اپلیکیشن رایگان می باشد ولی برای فعال سازی اولیه نیاز به Apple ID می باشد . سایت دانلود فارسی این امکان را به شما می دهد تا برای استفاده از این سرویس اکانت اپل آیدی خود را از لینک زیر تهیه کنید . 

Find,My.iPhone.www.Download.ir

راهنمای تصویری ساختن اکانت اپل آیدی Apple ID

 

FaceTime

اپلیکیشن FaceTime یکی از محبوبترین اپلیکیشن های اپل می باشد با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به وسیله ی دو دیوایس مربوط به اپل و داشتن اینترنت به راحتی مکالمه تصویری برقرار نمایید . برای استفاده از این اپلیکیشن بر روی دیوایس اپل خود نیاز به Apple ID دارید . سایت دانلود فارسی این امکان را به شما می دهد تا برای استفاده از این سرویس اکانت اپل آیدی خود را از لینک زیر تهیه کنید . 

FaceTime.www.Download.irراهنمای تصویری ساختن اکانت اپل آیدی Apple ID

هچنین شما می توانید آموزش قدم به قدم ساخت Apple ID را به صورت فایل PDF از اینجا دانلود کنید

مشخصات

شرکت سازنده: Apple

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bargh-sanat.ir در تاریخ 1393/06/07 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

با سلام
جهت افزایش بازدید وب سایت ما و شما اگر مایل هستید تبادل لینک کنیم
www.bargh-sanat.ir
در صورت موافقت به ما اطلاع دهید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 115
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 359
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,032
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,988
  • بازدید ماه : 2,988
  • بازدید سال : 75,435
  • بازدید کلی : 1,480,474
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات