loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 558 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (2)

روش آموزشی Pimsleur (که به آن متد آموزش زبان Pimsleur هم گفته می شود) متد یادگیری زبان مبتنی با سیستم صوت و شنیدار می باشد که توسط Paul Pimsleur زبان شناس معروف طراحی و توسعه داده شد . در حین یادگیری زبان، دانش آموز کلمات و عباراتی را که توسط فرد گوینده گفته می شنود را تکرار می کند و با استفاده از آنها جملات و عبارات جدیدی را می سازد . هنگامی که گوینده کلمات و عبارات جدیدی را به دانشجو معرفی می کند از دانشجو خواسته می شود که عبارات گذشته را دوباره یادآوری کند . Paul Pimsleur بین سالهای ۱۹۶۳ تا ۱۹۷۱ هنگامی که در دانشگاه UCLA زبانشناسی تدریس می کرد روش های تدریس زبان های یونانی, فرنسوی، اسپانیایی، آلمانی و تویی (غنایی) را ایجاد کرد . روش آموزشی زبان Pimsleur بیشتر بر روی دو مهارت خواندن و یحبت کردن تمرکز دارد که این دو مهارت با دروسی ۳۰ دقیقه ای به کاربر آموزش داده می شوند و آنقدر تکرار می شوند تا فهمی ۸۰% از درس به دانشجو منتقل شود . در حین آموزش، دانشجویان به گوینده که به دو زبان انگلیسی و زبان مورد یادگیری مسلط است گوش می دهند و از آنها خواسته می شود که پس از شنیدن هر عبارت آن را تکرار کنند . هر چه دانش آموز در برنامه پیشرفت کند، دایره ی لغات آموزش داده شده وسیعتر می شود . روش Pimsleur مانند روش آموزش نصرت می باشد که به زبان انگلیسی به زبان های دیگر آموزش می دهد اما نکته ی مثبت آموزش های صوتی زبان Pimsleur این است که می شود آنها را حتی در اتوبوس، مترو، تاکسی و … گوش داد و از زمان، برای آموزش زبانی جدید استفاده بهینه کرد .

Pimsleur متد آموز زبان خود را بر پایه ی ۴ اصل ایجاد نمود : پیش بینی، یادآوری مستمر، واژه های کلیدی، یادگیری طبیعی

- پیش بینی :

دوره های آموزش زبان معمولا دارای یک دانشجو هستند که به دنبال معلم خود تکرار می کند و روشی که پیمزلور ارائه می دهد روشی غیر خشن و شاداب برای یادگیری زبان است . Pimsleur روش ” چالش و پاسخ ” را ابداع نمود که در آن از دانشجو خواسته می شود که عبارات و جملات را به زبان مقصد ترجمه کند . این تکنیک روش تاثیر گذاری بسیاری دارد زیرا احتیاج دارد که دانشجو قبل از پاسخ دادن فکر کند . Pimsluer اعتقاد داشت که این روش در مکالمه ی روزمره ی فرد نیز تاثیر گذار خواهد بود که در آن فرد باید به سرعت به سوالات پاسخ دهد . 

- یادآوری مستمر :

یادآوری مستمر روشی برای مرور کردن لغات یا گرفته شده در بازه ی زمانی مشخصی می باشد . یادآوری مستمر روشی برای حفظ کردن از طریق تکرار مستمر است . برای مثال، هنگامی دانشجو با لغت فرانسوی deux (به معنی عدد ۲) آشنا می شود، کلمه ی deux هر چند ثانیه، هرچند دقیقه و هر چند ساعت تکرار می شود و توانایی دانشجو محک زده می شود . هدف از انجام این تکرارها در این فواصل زمانی منتقل کردن لغات به حافظه طولانی مدت خواهد بود . 

- واژه های کلیدی :

تمرکز روش Pimsleur استفاده از کلمات و تکرار آنها برای رسیدن به دایره لغات کلیدی می باشد . تحقیقات نشان می دهد که در اکثر مکالمات روزمره از تعداد کلمات مشخصی استفاده می شود . برای مثال در زبان انگلیسی ۸۰% لغات چاپ شده در فهرستی ۲۰۰۰ کلمه ای محدود می شوند . متد آموزشی Pimsleur هیچگاه به آموزش گرامر نمی پردازد . در عوض، گرامر و الگوهای زبانی در طول دوره ی آموزش برای دانشجو تکرار می شوند . Pimsleur ادعا داشت که دانشجو با این روش همانند کودکی که زبان یاد می گیرد، زبان را فرا می گیرد.

 - یادگیری طبیعی : 

این روش، روشی صوتی می باشد . Pimsleur می گوید که این روش روشی برای یادگیری از طریق شنیدار و گفتار است و از مهارت های خواندن و نوشتن متفاوت است . Pimsleur از این روش به عنوان روش صوتی باد می کند که همزمان به آموزش گرامر، دایره لغت و تلفظ می پردازد . همچنین Pimsleur اذعان می دارد که دانشجویان با این روش لهجه و تلفظ صحیح را نیز یاد می گیرند .

 

دانلود آموزش زبان Pimsleur

مشخصات

شرکت سازنده: Pimsleur
حجم فایل: 11 'گیگابایت

دانلود

 

دانلود با لینک مستقیم:

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گل مینا در تاریخ 1393/11/19 و 14:12 دقیقه ارسال شده است

سلام
میشه رمز این آموزش زبان ها رو بنویسید
هر کاری کردم باز نشد
پاسخ : سلام. رمز www.download.ir هست.

این نظر توسط گل مینا در تاریخ 1393/11/18 و 3:21 دقیقه ارسال شده است

سلام
درود بر شما
من یکی از آموزش های زبان را دانلود کردم
اما رمز میخواهد
اگه میشه رمزش رو بنویسید
با تشکر از شما به خاطر برنامه های آموزشی زیباتون.
پاسخ : www.download.ir رمز فایل می باشد.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 878
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,834
  • بازدید ماه : 2,834
  • بازدید سال : 75,281
  • بازدید کلی : 1,480,320
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات