loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
yasin بازدید : 1131 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

مادری دارم بهتر از برگ درخت....
دوستانی بهتر از آب روان....
وخدایی که در این نزدیکیست....


سیمین دانشور، 
من زن خلق شددم....نه برای در حسرت یک بوسه ماند،
برای خلق بوسه ای از جنس ارامش،
من زن نشده ام که همخواب ادمهای بیخواب شوم،
زن شده ام که برای خواب کسی رویا شوم،
من زن نشده ام حسرت اغپشی عاشقانه را داشته باشم،
زن شده ام تا اغوشی در تنهایی عشقم باشم.ب افتخار شما و من
پیشاپیش روز زن مبارک.

مادرم 
کودکانه دوستت دارم
کودکانه محتاج مهرت م...
من برای آغوش پر مهرت همیشه کودکم
دست منو ول نکن که من هنوز هم بدون تو زمین میخورم ...
...
تبلور عشق روزت مبارک ...


معذرت ميخواهیم فيثاغورس چراکه مادرسخت ترين معادلات است!
معذرت ميخواهیم نيوتن چراکه راز جاذبه مادراست! 
معذرت ميخواهیم أديسون چراكه مادر اولين چراغ زندگي است! 
معذرت ميخواهم مجنون چرا كه معذرت ميخواهم مجنون چرا كه فقط مادر عشق است!
از همه معذرت ميخواهیم ؛
چرا كه هر چقدر دوستتان داشته باشیم،هرگز و هيچگاه آن گونه كه مادرمان را دوست داریم دوستتان نخواهیم داشت ،زيرا او زني است كه وجودش ديگر هيچ گاه تكرار نخواهد شد ...


اگر روزی بهشت وکوثرآید/هزاران لاله رخ از در درآید/
نمی ارزد به آن یک لحظه ای که/صدای دلنشین مادر آید
دوستان گرامی کم کم داریم به روز مادر نزدیک میشیم .قدر این دسته گلهای ناز را بدونین .بهترین هدیه ها را نثارشون کنید.اگه مثل من سایش رو سرتون نیست واسش "یس" بخونید.


«هیچ‌چیز به قدر دیدن یک مادر با بچه‌اش روح‌پرور نیست
و هیچ‌چیز حس حرمت و تقدیس ما را هنگام تماشای مادری‌ که بچه‌هایش وی را احاطه کرده‌اند، بیدار نمی‌کند»
یوهان ولفگانگ گوته
مادران عزیز روزتان مبارک


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 84
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 364
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,320
  • بازدید ماه : 2,320
  • بازدید سال : 74,767
  • بازدید کلی : 1,479,806
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات