loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 223 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

سلام به شما دوستان و همراهان خوب دانلود جهانی .چند مدتی است که سامسونگ صاحب کهکشان های زمینی خبرهایی در مورد جدیدترین نسل گوشی های خود یعنی Samsung Galaxy S5 منتشر می کند که می خواهد این گوشی را در کمتر از یک سال بعد از Samsung Galaxy S4 رونمایی کند! اگر یادتان باشد گلکسی اس ۴ تقریبا در اوایل فروردین ۹۲ منتشر شد که چند ماه آغازی سال ۲۰۱۳ سپری شده بود. اما Samsung Galaxy S5 قرار است برای سال نو میلادی و در اوایل سال ۲۰۱۴ معرفی و رونمایی و منتشر شود. خب با توجه به این موضوع مهم و سایر محصولات سامسونگ کاربران خواسته هایی دارند که ما این خواسته ها را برای شما بر می شمریم. با هم می خوانیم :

Samsung_Galaxy_S4_35627724-2_620x443_610x436

ویژگی هایی که Samsung Galaxy S5 دارد!

به تازگی در چند خبر از وب سایت GFXBench اخباری مربوط به Samsung Galaxy S5 مشاهده کرده ایم که به ویژگی های آن پرداخته است. به گفته ی این منبع این گوشی با ویژگی های زیر روانه بازار خواهد شد که اگر اینگونه باشد واقعا عالی است.

ویژگی های Samsung Galaxy S5 از نظر سیستم عامل و کیفیت رزولوشن و …. به شرح زیر می باشد:

سیستم عامل این گوشی Android 4.4 KitKat می باشد. پردازنده ی آن یک پردازنده ی Snapdragon با ۸۰۰ تا ۲٫۵ گیگاهرتز خواهد بود که بسیار عالی است. علاوه بر این دارای رزولوشن ۲,۵۶۰ در ۱,۴۴۰ پیکسل می باشد. مهم تر از همه دارای یک نمایشگر ۵ اینچی با تراکم ۵۶۰ پیکسل در هر اینچ می باشد.

ویژگی های مذکور برای گوشی جدید سامسونگ بسیار خوب و قابل قبول است اما محصولات سامسونگ اخیرا با توجه به کیفیتی که داشته اند هنوز ناکارایی هایی داشته اند که ما انتظار داریم برخی موارد در این گوشی جدید یعنی Samsung Galaxy S5 ارتقا پیدا کنند که خوشبختانه خبرهای خوبی در این باره می شنویم:

 

Samsung Galaxy S5 باید دارای بدنه ی کاملا فلزی باشد!

اگر به محصولات سامسونگ دقت کرده باشید چنین ویژگی ای تا کنون در آن ها مشاهده نشده است اما از سوی منابع آگاه اخیرا شنیده ایم که قرار است کلیه اجزای بدنه این گوشی از فلز باشد. EMSOne اعلام کرد که سامسونگ می خواهد این گوشی را به عنوان اولین گوشی با بدنه تمام فلزی تولید کند که برای این منظور حدود ۴۰ میلیون قطعه بدنه را تولید کرده است.

 

می خواهیم در آمدن Samsung Galaxy S5 تاخیری نباشد!

مقامات آگاه انتشار این گوشی را به اوایل سال ۲۰۱۴ نسبت داده اند برخی منابع به انشار این گوشی در ماه مارس و فوریه اذعان داشته اند اما بیشترین نقل ها از رونمایی وفروش قطره ای این گوشی در ماه اول میلادی به گوش می رسد. یعنی چیزی حدود ۱۳ روز دیگر! که البته امیدواریم این کار در روز اول ماه آینده صورت گیرد.

 

این گوشی اگر با نمایش گر wraparound باشد عالی است!

در منابع معروف که سامسونگ اجازه انتشار اخباری در مورد محصولاتش به آن ها می دهد از wraparound بودن نمایشگر این گوشی سخن به میان آمده است. این ویژگی به کاربر اجازه می دهد که بتواند به راحتی از زوایای مختلف محتویات روی صفحه نمایش را ببیند، این کار واقعا برازنده ی این گوشی جدید است و انتظار داریم این ویژگی را روی این محصول ببینیم .

 

سامسونگ در گوشی جدید خود از تکنولوژی Isocell برای دوربین استفاده می کند! آری یا نه ؟

خبر ها حاکی از این است که گوشی Samsung Galaxy S5 دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است و البته اخیرا سامسونگ اعلام کرده است که گوشی های سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ آن دارای تکنولوژی Isocell است، که کیفیت تصویر را با سنسورهای خاص بیشتر می کند اما هنوز تاییدیه ای مبنبی بر پشتیبانی این گوشی جدید از Isocell توسط سامسونگ دریافت نشده است!

 

آیا نام این گوشی همچنان Samsung Galaxy S5 می باشد!؟

ETNews در اخبار خود گفته که سامسونگ گوشی جدید خود را Samsung Galaxy F خواهد نامید! شاید به دلیل اینکه تکنولوژی های موجود در این گوشی از نمونه های سری S گلکسی ها متفاوت است اما همچنا باید منتظر باشیم که Samsung Galaxy S5 را خواهیم دید یا Samsung Galaxy F!

به هر حال این خواسته ها از سوی کاربران اعلام شده و منابع آگاه آن ها را منتشر کرده اند ولی انتظار می رود که این گوشی دقیقا Samsung Galaxy S4 با سایز بزرگتر نباشد! یعنی کاربران به دنبال محصولات جدید هستند. محصولی که ماه ها منتظر آن بوده اند حقیقتا باید متفاوت باشد.

اگر شما نیز از محصولات سامسونگ استفاده می کنید آیا واقعا موارد بالا را قبول دارید؟ و اینکه نیاز شما چیست؟ می خواهید سیستم جدید سامسونگ دارای چه ویژگی هایی باشد؟ تمام نظراتتان را برای ما منعکس کنید!

اگر منتظر اخبار جدید از Samsung Galaxy S5 هستید ایمیل خود را در خبرنامه دانلود جهانی ثبت کنید تا ما خبرها را به ایمیلتان ارسال کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,354
  • بازدید ماه : 2,354
  • بازدید سال : 74,801
  • بازدید کلی : 1,479,840
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات