loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 284 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

ته بیست و سوم جمعه به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در حالی از فردا با انجام 6 مسابقه شروع می شود که همه چیز در این هفته تحت تاثیر دربی جمعه است.

پرسپولیس – استقلال، جمعه ساعت 14:30

از 16 فروردین 47 که اولین دربی پایتخت برگزار شد 45 سال می گذرد و حالا  نبرد استقلال و پرسپولیس به بازی شماره 78 رسیده است. جمعه از ساعت 14:30 سوت شروع دربی 78 زده می شود، مسابقه ای که علاوه بر حساسیت های همیشگی، با توجه به وضعیت دو تیم در جدول و رقابت آنها برای رسیدن به قهرمانی حساس تر هم شده است.

ستقلال در حالی پا به دربی می گذارد که آبی پوشان با 44 امتیاز صدرنشین هستند. پرسپولیس هم که تا چند هفته پیش در رده اول قرار داشت با 40 امتیاز تیم سوم جدول است. با توجه به این رقابت پیش بینی می شود که دربی جمعه تماشایی از آب در بیاید آن هم بر خلاف بازی دو تیم در نیم فصل اول لیگ که سرد و بی روح و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس در شرایطی آماده دربی می شود که قرمزها پس از 4 برد متوالی، دو هفته ای است که خوب نتیجه نمی گیرند و یک تساوی و یک باخت در دو بازی آخرشان سبب شده آنها از رده اول به رده سوم سقوط کنند. پرسپولیس در آخرین مسابقه اش پیش از رویارویی با استقلال برابر فولاد شکست خورد، مسابقه ای که پرسپولیسی ها معتقد بودند قربانی سوت های اشتباه داوری شده اند و گل برتری فولاد مردود بوده است.

اگر چه پرسپولیس در دو بازی آخرش نتوانسته خوب نتیجه بگیرد اما با این وجود قرمزها امیدوارند که در بازی با استقلال ستاره اصلی این تیم پیام صادقیان روز خوبش باشد، ستاره ای که در لیگ سیزدهم عصای دست تیم دایی بوده و می تواند دفاع هر تیمی را با پاس ها و حرکات دیدنی اش به هم بریزد. به همین خاطر دایی امیدوار است تا در بازی جمعه صادقیان همان بازیکن همیشگی باشد تا پرسپولیس راه بیفتد.

در سوی دیگر امیر قلعه نویی در شرایطی تیمش را آماده بازی با پرسپولیس می کند که پس از جدایی پژمان منتظری، جواد نکونام هم امروز به طور رسمی با الکویت کویت قرارداد بست تا او در غیاب دو بازیکن اصلی تیمش به دربی جمعه فکر کند. با این وجود قلعه نویی گفته است نگران جدایی نکونام نیست و استقلال در پست این بازیکن مشکلی ندارد.

با وجود حاشیه های مربوط به جدایی ستاره های استقلال، آبی ها در آستانه بازی جمعه با پرسپولیس در بهترین شرایط قرار دارند. آنها 5 هفته متوالی است که پیروز می شوند و 13هفته است که نباخته اند و شکست ناپذیر بوده اند. این نتایج فوق العاده شاگردان قلعه نویی بود که باعث شد تا آبی ها آرام آرام به صدر جدول برسند.

استقلالی ها بر بازی با پرسپولیس مانند قرمزها، بازیکن مصدوم و محروم ندارند و امیر قلعه نویی می تواند از تمامی داشته هایش برای شکست رقیب دیرینه اش استفاده کند.

در بازی های گذشته استفاده از سانتر و به گل رسیدن روی ضربه های سر یکی از حربه های اصلی آبی ها برای رسیدن به گل بوده است و بیشتر گل های استقلال در نیم فصل دوم روی ضربات سر به ثمر رسیده است و به نظر می رسد در بازی جمعه هم برنامه اصلی آبی پوشان برای گلزنی استفاده از سانترهای خسرو حیدری و ضربات سر ممحمد قاضی و حنیف عمران زاده خواهد بود.

***

در حالی استقلال و پرسپولیس جمعه به میدان می روند که حاشیه های این بازی بزرگ از اول هفته کلید خورد و در روزهای گذشته به اوج رسیده است. بیانیه های تند و تیز و البته توهین آمیزی که دو تیم علیه هم صادر کردند کار را به جایی رساند که حتی صدای وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال هم در آمد و آنها از از مدیران دو تیم خواستند تا جلوی این کری خوانی های توهین آمیز را بگیرند.

برنامه کامل دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر

پنج‌شنبه 26 دی‌ 92

داماش گیلان - فجرشهید سپاسی شیراز، ساعت 14:30، ورزشگاه شهید عضدی رشت

ذوب‌آهن اصفهان - فولاد خوزستان، ساعت 14:30،، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

تراکتورسازی تبریز - صبای قم، ساعت 14:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

سایپای البرز - ملوان بندرانزلی، ساعت 14:30، ورزشگاه انقلاب کرج

راه‌آهن سورینت - سپاهان اصفهان، ساعت 14:30، ورزشگاه اکباتان تهران

استقلال خوزستان - گسترش فولاد تبریز، ساعت 15، ورزشگاه غدیر اهواز

جمعه 27 دی‌ 92

پرسپولیس - استقلال، ساعت 14:30، ورزشگاه آزادی تهران

یکشنبه 6 بهمن‌ 92

مس کرمان - نفت تهران، ساعت 14:30، ورزشگاه امام علی کرمان


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 84
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,204
  • بازدید ماه : 2,204
  • بازدید سال : 74,651
  • بازدید کلی : 1,479,690
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات