loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 1674 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

دسترسی به اپلیکیشن‌های ایده‌آل و کاربردی، در بازار متنوع نرم‌افزار‌ها کار آسانی نیست. در این مقاله با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها آشنا خواهید شد که به شما در داشتن تلفن هوشمند کاربردی‌تر کمک خواهند کرد. با بخش دیگری از زوم‌اپ همراه باشید.

Slow Shutter Cam

این برنامه از برنامه‌های قدیمی و محبوب عکاسی است که بیش از 4 سال قدمت دارد. با این حال چیزی که ما را مجاب کرد تا آن را در زوم‌اپ این هفته بگنجانیم، بروزرسانی جدید آن برای iOS7 و گنجاندن ویژگی‌های جدیدی در آن است که به کلی این برنامه را زیر و رو کرده و نو ساخته. در نسخه جدید، شما علاوه بر امکان تهیه عکس‌هایی زیبا با قابلیت‌های تارنمودن حرکت، نور کم و نور دنباله‌دار، می‌توانید با ضربه زدن بر روی تصویر نسبت به تغییر وضوح، بزرگنمایی، سرعت شاتر و گزینه‌های حساسیت نیز اقدام نمایید. هر چند ما هنوز از عملکرد دقیق همه این قابلیت‌ها مطمئن نیستیم؛ ولی آنچه از تجربه کوتاه کار با آن برمی‌آید اینست که اغلب آنها به خوبی از پس وظایف خود برمی‌آیند. برای اینکه بیشتر با قابلیت‌های پایه این برنامه آشنا شوید باید بگوییم که Motion Blur، نوعی حرکت دنباله‌دار و محو را به عکس شما اضافه می‌کند؛ Low Light تلاش می‌کند تا در محیطهای کم نور، حداکثر نور ممکن را از محیط جذب نماید؛ و نهایتاً حالت Light Trail نیز حالت زنده‌تری را به عکاسی شما در شب هدیه می‌دهد. این برنامه با قیمت مناسب و اندک 99 سنت (0.99 دلار) در دسترس علاقه‌مندان می‌باشد.

Slow-Shutter-Cam

دانلود Slow Shutter Cam از فروشگاه آیتونز (1.8 مگا‌بایت با قیمت 0.99 دلار)

Faded

اگر شما از طرفداران برنامه‌های اضافه کردن فیلتر به تصاویر خام باشید، پس مطمئنا می‌دانید که انبوهی از برنامه‌های ارائه شده در این زمینه، در فروشگاه‌ اپل وجود دارند که گاهی هم از دید ما مخفی شده و فرصت عرضه‌اندام نمی‌یابند. Faded، عنوان یکی از برنامه‌های نسبتاً جدید در این زمینه می‌باشد که 34 روش مختلف را برای اضافه‌نمودن جلوه محو‌شدگی به تصاویر شما، ارائه می‌دهد. علاوه بر این، 36 فیلتر دیگر هم در این برنامه عرضه شده که در صورت تمایل می‌توانید نسبت به خرید و استفاده از آنها اقدام کنید. هر فیلتر طیف گسترده ای از گرادیانت‌ها، میزان روشنایی، غلظت رنگ و سایر گزینه‌های لازم را برای خلق یک تصویر درخشان، در اختیار شما می‌گذارد. همچنین با استفاده از دوربین داخلی این برنامه، شما می‌توانید از قابلیت عکاسی زمان‌بندی شده نیز استفاده کنید. این برنامه نیز با قیمت 99 سنت (0.99 دلار) در دسترش شما است.

 Faded

دانلود Faded از فروشگاه آیتونز (56.6 مگا‌بایت با قیمت 0.99 دلار)

Tadaa 3D

این برنامه عکاسی نیز جزء برنامه‌های قدیمی به حساب می‌آید. با این حال مطمئنیم برای بسیاری از کاربران تلفن‌های هوشمند که علاقه وافری به عکاسی از طریق گجت‌های همراه خود دارند، نو و جذاب خواهد بود. خبر خوش هم آنکه این برنامه به تازگی بصورت رایگان ارائه شده است. با استفاده از این برنامه، شما قادرید با محو کردن پس‌زمینه عکس، سوژه خود را در کانون توجه بیننده قرار دهید؛ چیزی شبیه به زمانی‌که از یک دوربین SLR حرفه‌ای استفاده می‌کنید. در نسخه جدید، جلوه Parallax، تغییراتی را در تصویر شما اعمال می‌کند که به نظر می‌رسد در حالی که پس‌زمینه عکس ثابت است، سوژه اصلی ثابت نبوده و در حال حرکت می‌باشد. حتی شما می‌توانید تصاویر خلق شده خود را در سایت Tadaa، با سایرین به اشتراک بگذارید. هر چند جلوه Parallax قابلیت استفاده و مشاهده در مکان‌های دیگر مانند پس زمینه گوشی شما را نخواهد داشت؛ با این حال می‌توان از آن به عنوان یک نوآوری عالی یاد نمود.

 Tadaa-3D

Cupslice Photo Editor

این برنامه یک ویرایشگر اندرویدی بسیار کاربردی با بیش از 50 جلوه زیبا است تا حال و هوایی تازه را به تصاویر خام شما هدیه دهد. از دیگر امکانات این برنامه، قابلیت اضافه کردن کادرهای پیام به عکس شماست. این کادرها بصورت هفتگی بروز شده و بر تعداد آنها افزوده خواهد شد. Cupslice یک برنامه ساده و رایگان است که می‌تواند راهکار مناسبی برای اغلب کاربران باشد.

 Cupslice-screenshot

Photo Editor Pro

اگر بدنبال برنامه‌ای می‌گردید که تمام نیازهای شما را در زمینه ویرایش و افزایش جذابیت تصاویر بصورت یکجا در خود داشته باشد، Photo Editor Pro یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. برخورداری از انواع فیلترها، قاب‌ها و کادرهای پیام در کنار ابزارهای ویرایشی نظیر تنظیم رنگ، لرش، چرخش و خیلی موارد دیگر، این برنامه را به یک اپلیکیشن اندرویدی بسیار مفید برای علاقه‌مندان به عکاسی تبدیل کرده است. این برنامه رایگان می‌باشد.

 Photo-Editor-Pro-screenshot

Phototastic Free

با استفاده از Phototastic Free شما می‌توانید ظاهری رؤیایی را به تصاویر ویندوزفون خود ببخشید. می‌توانید تصاویر خود را در قاب‌های قدیمی و یا قالب فیلم قرار دهید یا تصاویر خود را با چینش‌های مختلف در کنار هم قرار داده و از آن‌ها یک عکس خاص ایجاد کنید (کلاژ). این برنامه بیش از 30 فیلتر و 140 قاب را برای شما به ارمغان می‌آورد. این برنامه رایگان است.

 Phototastic-Free

Fotor

در توصیف این برنامه رایگان باید گفت: آسان، حرفه‌ای و قدرتمند! Fotor یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس برای ویندوزفون است که علاوه بر ابزارهای پایه برای ویرایش تصاویر شما، قابلیت‌های دیگری نظیر جلوه‌های خاص و درخشان، تکنولوژی تک-لمسی گسترش‌یافته، قاب‌های قدیمی و کلاژ تصاویر را در اختیار شما می‌گذارد. همه این‌ها را اضافه کنید به قابلیت‌های کاربردی دیگری مثل تنظیم روشنایی، برش، چرخش و محونمایی که ظاهری حرفه‌ای را برای تصاویر شما به ارمغان خواهند آورد. این برنامه از افکت‌های فراوان و متنوعی برخوردار بوده و امکان شخصی‌سازی در تولید تصاویر دسته‌جمعی (کلاژ) را نیز در اختیار شما می‌گذارد.

 fotor

پیشنهاد شما: Homestyler Interior Design

اگر به طراحی دکوراسیون داخلی به صورت حرفه‌ای اشتغال دارید و یا اگر مایلید تا پیش از آماده‌سازی نهایی محل کار و یا منزل جدید خود، تغییرات مختلفی را که می‌توان بر روی آن اعمال نمود را تست و مشاهده کنید، این برنامه فوق‌العاده، بهترین پیشنهاد ما به شما می‌باشد. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید هر کاری را که تصورش را بکنید، بدون ریسک و هزینه، بر روی فضای داخلی مورد نظرتان اعمال کنید؛ از چینش انواع وسایل واقعی و طبیعی گرفته تا تغییر رنگ دیوارها و کف‌پوش و ... . هیچ چیز بهتر از این نیست که شما آنچه را از طراحی دکوراسیون داخلی مد نظر دارید، پیش از اجرا و صرف هرگونه هزینه یا انرژی، بصورت مجسم و البته 3D مشاهده کرده و از خروجی ایده‌هایتان رضایت کافی را کسب نمایید. حتی شما با استفاده از این برنامه جالب می‌توانید طرح‌های خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و دکوراسیون‌های داخلی طراحی شده توسط دیگران را بررسی نمایید. فرقی نمی‌کند که حرفه‌ای باشید یا تازه‌کار. مهم این‌است که عاشق طراحی داخلی ساختمان باشید.

 Homestyler-Interior-Design

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 101
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 355
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 965
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,921
  • بازدید ماه : 2,921
  • بازدید سال : 75,368
  • بازدید کلی : 1,480,407
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات