loading...
دانلود جهانی | Download-jahani.ir
محصولات فروشگاه
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
سبحان کاویانی بازدید : 272 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

سلام به شما دوستان و همراهان خوب سایت دانلود جهانی . ما تصمیم داریم در راستای اطلاع رسانی بیشتر کاربران ایرانی از جدید های وب ایرانی آن ها را با بهترین و کاربردی ترین سایت های ایرانی آشنا کنیم. در این باره امروز در مرحله ی اول معرفی بهترین وب سایت های ایرانی تصمیم گرفتیم به تعدادی وب سایت بپردازیم که قطعا برای شما نیز مفید خواهند بود.

آموزش انگلیسی با سیستم پیامک مریم

آموزش زبان

این وب سایت در راستای آموزش زبان انگلیسی از طریق پیامک به کاربران خدمات رسانی می کند. برای وارد شدن به این وب سایت روی لینک آموزش انگلیسی با سیستم پیامک مریم کلیک کنید.

goodUI، فروش ابزار مناسب برای طراحان

goodui

این وب سایت نیز برای خدمات رسانی به طراحان با فروش ابزارهای مورد نیاز آن ها خدمت رسانی می کند. برای ورود به فروشگاه اینترنتی goodUI کلیک کنید.

 

نسخه آزمایشی ایران اپس

نسخه آزمایشی ایران اپس

این وب سایت نیز برای ارتباط میان برنامه نویسان اندرویدی با کاربران برقرار شده و به احتمال زیاد از رقبای کافه بازار خواهد بود.برای ورود به فروشگاه ایران اپس اینجا را کلیک کنید.

 

بازی فارسی باغ‌وحش رایگان من

بازی فارسی باغ‌وحش رایگان من

این سایت هم مخصوص بازی دلخواه و لذت بخش بازی فارسی باغ‌وحش رایگان من خواهد بود. برای ورود به سایت باغ‌ وحش رایگان من اینجا را کلیک کنید.

بازی آنلاین شهرنشینان

بازی آنلاین شهرنشینان

 

شهرنشینان نیز بازی آنلاین دیگری است که مطابق با فرهنگ ایرانیان عزیز طراحی شده است و انتظار می رود یک بازی بومی محسوب شود. اگر می خواهید شهرنشینان را بازی کنید اینجا را کلیک کنید.

خرید و فروش آنلاین خودرو در «تخت گاز»

 

خرید و فروش آنلاین خودرو در «تخت گاز»

تخت گاز هم نام وب سایت جدیدی است که به فروش  و خرید اتوموبیل می پردازد. برای ورود به تخت گاز می توانید اینجا را کلیک کنید.

 

میوه و آجیل شب یلدا با «فرونات»

میوه و آجیل شب یلدا با «فرونات»

اگر شب یلدا مهمانی های ویژه دارید می توانید میوه و آجیل این شب بلند را با بسته بندی های زیبا از این وب سایت تهیه کنید. برای ورود به وب‌سایت فرونات کلیک کنید

آموزش عکاسی لنزک

آموزش عکاسی لنزک

در این سایت نیز دوستان حرفه ای و هنرمند به آموزش هنر عکاسی می پردازند. اگر به آموزش عکاسی نیاز دارید می توانید از این وب سایت استفاده کنید. برای ورود به وب‌سایت لنزک این جا را کلیک کنید.

 

پایگاه اطلاع‌رسانی اجتهاد

پایگاه اطلاع‌رسانی اجتهاد

این پایگاه نیز یک  پایگاه فقهی و شیعی برای اطلاع رسانی به تمام کاربران شیعی در سراسر دنیا می باشد. برای آشنایی بیشتر با پایگاه اطلاع‌رسانی اجتهاد روی لینک کلیک کنید.

داستان‌های کوتاه در شهر داستان

 

داستان‌های کوتاه در شهر داستان

این وب سایت نیز پر از داستان های متفاوت است که برای کاربران علاقمند به داستان مکان غنی محسوب می شود. برای ورد به وب‌سایت شهر داستان می توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.

خرید و فروش کالای دست دو

خرید و فروش کالای دست دوم

 

اگر کالای دست دوم دارید و نمی دانید با آن باید چکار کنید می توانید به راحتی به این وب سایت اعتماد کنید و محصول خود را به این سایت بسپارید. برای ورود به سایت وب‌سایت دست دو کلیک کنید.

 

پایگاه معرفی آنلاین بازیگر و هنرور

 

پایگاه معرفی آنلاین بازیگر و هنرور

این وب سایت هم برای آشنایی بیشتر عوامل فیلم سازی با افراد مجرب آماده بکار با زیگری می باشد و می تواند پلی میان این دو قشر عظیم فرهنگی ایجاد کند. برای ورود به اکتورز بانک کلیک کنید.

 

اطلاعات دارویی با «دارونما»

 

اطلاعات دارویی با «دارونما»این وب سایت هم برای اطلاعات دارویی انواع و اقلام دارو ها طراحی شده که به خوبی در حال پیشرفت آپ دیت محتوای دارویی می باشد. برای مشاهده ی وب‌سایت دارونما  اینجا را کلیک کنید.

 

آموزش آشپزی دیما راه اندازی شد

آموزش آشپزی دیما راه اندازی شد

اگر آشپزی شما چندان جالب نیست بیایید از این وب سایت استفاده کنید. این وب سایت سعی کرده دستورات غذایی را در ساده ترین روش به کاربران آموزش بدهد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جهانی از مهر سال 1392 شروع به کار کرده است و مي کوشد تا بهترين ها را براي کاربران و بازديد کنندگان گرامي فراهم سازد به اميد آن روز که دانلود جهانــی مانند نگيني در زمينه دانلود و... بدرخشد . آی دی مدیریت: sobhankaviani7 شماره پیامک: 09137685619 پاسخگویی از ساعت 13تا 20بصورت پیامک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    چگونه با سایت دانلود جهانی آشنا شده اید؟
    بزرگترین هدیه ایی که اینترنت به شما داده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,053
  • بازدید ماه : 2,053
  • بازدید سال : 74,500
  • بازدید کلی : 1,479,539
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تبلیغات